asi sem http://www.praha6.cz/otazky/list.php?ID=16
Dobrý den pani Trnková Praze dne 7.6.2010 E-MAIL ZE DNE 25.KVĚTNA NA ADRESU postmaster{zavináč}tunelblanka{tečka}cz od Stanislava Klindery. Pane Poláku,doufám, že když nepostavíte bezbariérový výstup z vestibulu Hradčanská do ulice Dejvická pod Buštěhradskou drahou, tak vrátíte občanů Prahy 6 ty dva podchody pod Buštěhradskou drahou-jeden dokonce prppojený do vestibulu metra Hradčanská na křižovatce ul pod Kaštany,Bubenečská,Dejvická,které jste zbourali.Akde jste dlouhodobě obtěžovali hlukem a prachem z betonárky ,obtěžujete hlukem aprachem MO Blanka, a zabráním chodníku a bezbariérového přechodu na ulici Dejvická ke Skloservisu,zabránění plynulému přístupu do vestibulu Hradčanská a hlavně znemožnění bezbariérového přestupu tramvaj-autobus-nádraží Dejvice a bariérově do vestibulu Hradčanská a metra.Dále mám otázku kdy bude vybudován ten bezbariérový výstup do ul. K Brusce směrem k Písecké bráně, případně i výtahu u dvouj domu Škoda pro kočárky a starší občany,invalidní osoby na vozíku-když tam kopete isolace u vestibulu Hračanská směrem do ul.K Brusce,jak jste nám slibovali před zahájením části MO Blanka na Praze 6,zkrátka sliby - chyby,že????! Přitom občané Prahy 6 požadovali bezbariérové východy z vestibulu Hradčanská pod Buštěhradskou drahou do uli.Pod Kaštany-Bubenečská na zastávku autobusu 131,v prostoru stávajících podchodů pod Buštěhradskou drahou v křižovatce ulic-Bubenečská-Dejvická.Přitom prostor uhelných skladů-Stavebnin,jste vybrali pro stavbu podchodu a východu do ulice Dejvická VY!!!Takže problém s pozemkem je váš problém jakožto stavbyMO Blanka,mělo tobýt vypořádáno městským investorem Ing.Zlatohlávkem ane bydlících občanů Prahy 6. S pozdraven S.Klindera. Odpověď-e-mail ze dne 1června 2010 z adresy frantisek.polak{zavináč}metrostav{tečka}cz, Vážený pane, neříkali jsme a neříkáme,že nepostavíme podchod do dejvické,pouze jej nejsme schopni udělat teď k 1.9.2010.Doufám že se do dokončení stavby pozemku vykoupit podaří.Ing.František Polák,tiskový mluvčí ????!!Žádám Vás pí,Trnková předejteto na odbor stížností,mimořádných kontrol a metodiky kontrolních činností, odd.stížností pí.JUDr.M.Huspekové-
Milada. Huspekova{zavináč}cityofprague{tečka}cz Děkuji.S pozdravem Stanislav Klindera
[07.06.2010] nová otázka Stanislav Klindera
Vážený pane Klindero,
Váš podnět jsme ihned postoupili paní JUDr. Miladě Huspekové, o textu odpovědi Vás budeme informovat.
Jaroslava Trnková
[08.06.2010]
Vážená paní Trnková,
měl bych k Vám několik dotazů ohledně výstavby tunelu Blanka, konkrétně řešení povrchové situace v oblasti stanice metra Hradčanská.
Jako zdroj používám veřejně dostupné plány např zde: http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … 100901.jpg
1) Proč nedochází k slibovanému zklidnění automobilového provozu na povrchu po zprovoznění tunelu?
Situace na povrchu bude stejná jako před zprovozněním tunelu 2+2 pruhy i Bus pruh bude pouze na jedné straně (směr do centra), přibližně ve stejné délce jako nyní. Přidány budou pouze dva pěší přechody, ty však kdyby se chtělo mohli být realizovány dávno. Uvědomujete si, že tak zde vlastně bude 10!!! pruhů pro automobilovou dopravu (6 v tunelu a 4 na povrchu), to je více než na magistrále nebo jižní spojce!!! Řešení by bylo relativně jednoduché, bez nutnosti závažných stavebních úprav, a to prodloužením pruhů pro Bus a Taxi v celé délce po obou stranách, nebo využitím jednoho pruhu pro parkování. Ulice by tím získala charakter normální městské komunikace. Naopak velmi pozitivně chválím zřízení cyklostezek!!!
2) Proč se ÚMČ P6 nebo MHMP rozhodli pro nahrazení "tramvajového nádraží" s oddělenými nástupními ostrůvky do jednotlivých směrů ve prospěch jednoho nástupiště?
3) Nestálo by za úvahu nějaké trochu velkorysejší zakrytí tramvajových zastávek, než jsou přístřešky JCDecaux? Přeci jen jde o velmi frekventovaný přestupní uzel, který by si zasloužil kompletní zastřešení prostoru zastávek včetně výstupů z metra na zastávky. Mělo by nám přeci jít o zlepšení podmínek cestování MHD. Vizualizace na stránkách Blanky s něčím takovým přeci počítali.
4) Dojde opět k zatravnění prostoru tramvajové tratě mimo zastávky? V široké ulici jako je Milady Horákové toto působilo esteticky velmi dobře a navíc pokud bude trať realizována v bez-žlábkové kolejnici S49, ke kterým nyní DP přistupuje při rekonstrukcích tratí (Hloubětín, Řepy), je zakrytí jednoduší než u dřívějších tratí. Navíc se přímo nabízí podél tratě zřídit nízký živý plot, který jednak zabraňuje chodcům přebíhání ulice mimo přechod mnohem účinněji než zábradlí, působí estetičtěji a snižuje hluk od kol a podvozků tramvají. (příklad Mnichov: http://preference.prazsketramvaje.cz/ob … hov02.jpg)
4) Proč vůbec celkově nedošlo k většímu vysázení zeleně (stromky)? Například po celé severní hraně ulice, místa tam na to je spousta. I na obě strany TT by se pohodlně vešla alej stromů (Jugoslávských partyzánů).
5) Počítám, že provizorium směrem do Bubenče je dáno budoucí optimalizací železniční tratě? Stejně tak jako chybějící šikmý výtah do stanice metra?
Děkuji mnohokrát za odpovědi a doufám, že se vy a pan starosta zasadíte o možné změny a úpravy, tak aby budoucí řešení více a lépe sloužilo lidem, když už stálo takových peněz.
S pozdravem
[04.06.2010] nová otázka Alfons Kopecký
Vážený pane Kopecký
řada Vašich připomínek a otázek se kryje s požadavky Městské části Praha 6, jsou logické a evidentní a odrážejí diskusi o řešení městského parteru a jeho proměnu v plnohodnotný městský parter odpovídající novým skutečnostem.
Jen ve stručnosti:
1) Redukce šířky komunikace a pruhů je základním požadavkem MČ P6. Na vizualizacích je stav k 1.9.2010. Věříme, že do doby dokončení stavby budou některé úpravy prosazeny a zapracovány do díla. Jde o dílčí řešení Vámi dotazované v bodě 2. - 4.
2) "Tramvajové nádraží" nemá v tomto místě opodstatnění. Cílem prodloužení metra A je i "vytlačení" autobusů do terminálů mimo střed města.
3) JC Decaux přístřešky jsou osazeny k 1.9. letošního roku, do doby dokončení se počítá s velkorysejším řešením.
4) Prvek tramvajového tělesa bude zazeleněn po tzv. "třetím podbití", tzn. do doby dokončení stavby. MČ P6 prosazuje zřízení alejí nejen při chodnících, ale i (dle prostorových možností) při středním tramvajovém pásu. Tato otázka je v řízení.
5) Vzhledem k tomu, že příprava modernizace bývalé Buštěhradské dráhy nabrala zpoždění, je povrch na sever od tramvajové stanice Hradčanská uzavírán provizorně v laciném provedení do doby moderenizace Buštěhradské dráhy.
Děkuji Vám za podněty, pochopení a toleranci. Ing. J.Trnková
[09.06.2010]