Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
že by se dnes začalo dít něco většího? před kamerou řada tatrovek
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
11:30 Zatím nic zvláštního
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
že by se dnes začalo dít něco většího? před kamerou řada tatrovek
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
11:30 Zatím nic zvláštního
Jenom se odváží ta hromada asfaltu, fotky budou za chvíli.
Pravděpodobně šachta kanalizace, které se razily v předstihu...
jk2 napsal:Pravděpodobně šachta kanalizace, které se razily v předstihu...
Předpokládám , že to bude pojezdová plocha kolem budoucí šachty. To je už mimo trasu tunelu?
Kubajsu napsal:jk2 napsal:Pravděpodobně šachta kanalizace, které se razily v předstihu...
Předpokládám , že to bude pojezdová plocha kolem budoucí šachty. To je už mimo trasu tunelu?
Jestli se orientuju správně, tak je to šachta současná, nikoliv budoucí - po obou stranách Patočkovy byly vyraženy kanalizace, které budou vedle tunelu.
Zdá se, že se začne brzo vrtat, byla přivezena Ička pro zápory.
Zdá se, že se začne brzo vrtat, byla přivezena Ička pro zápory.
Taky jsem to chtěl napsat, ale už asi 10 minut hledám kam
Zatím nejsou dopřeloženy všechny sítě, zejména na jihu, kde to zdržuje demolice kotelny a též nelze zatím zbourat kabelovod vedoucí napříč dilatací 4. Na západě nebyl přeložen plyn, který měla řešit stavba 2A, ale to už je snad hotové. Vrtat se začne asi od severozádu.
Plyn, zdá se, byl již přeložen, výkop byl včera opuštěn a asi i částečně zasypán.
jk2 napsal:Pravděpodobně šachta kanalizace, které se razily v předstihu...
Podle toho, že to dělá ZAKLÁDÁNÍ STAVEB, myslím že je to jejich budoucí bentonitová základna a "práčky". Ta díra je na "výrubek" odpadávající z praček. (Omlouvám se za použité pojmy, ale správné neznám.)
Podle toho, že to dělá ZAKLÁDÁNÍ STAVEB, myslím že je to jejich budoucí bentonitová základna a "práčky". Ta díra je na "výrubek" odpadávající z praček. (Omlouvám se za použité pojmy, ale správné neznám.)
Přikláněl bych se k té základně, nádoby mají již dlouho složeny.
Ano je to tak. Je to opravdu základna pro betonit a ještě se rozrostla. Ruku do ohně bych za to nedal,
ale buď je opravdu velmi těsně u trasy tunelu, nebo s ní koliduje.
Podle porovnání s touto fotkou mám dojem že ta základna je na již hotové části.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
je někde tam kde je ten tranzit
Stěna STT prochází těsně vlevo kolem stožáru VO, jak jsou ty červené trubky. Jímka je mimo hotovou část tunelu, betonové plochy jsou z větší části nad tunelem.
koukam objevila se tu vrtná souprava a žeby i lanový bagr pro drapák ?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 1749_4.jpg
Tak sítě jsou už vyřešeny, může se začít vrtat pažení pro dilataci 4.
Vrtnou soupravu i drapákový bagr kompletovali. Nahoře (na 2A)na ZS milánských stěn přivezli a postavili první zásobník na bentonit. Podle vybetonovaných ploch budou čtyři.
Není na drapák přeci jenom trochu brzy? Nebude to spíš (alespoň zatím) jeřáb?
Je to možné. Když jsem šel kolem, nasazovali rameno, ale všechny díly drapáku měli pěkně pohromadě.
Nevšiml jste si někdo, jak je přepravují mezi stavbami? Za celou dobu jsem neviděl, že by přijel podvalník a naložil/převezl/složil, ale taky jsem neviděl bagrový povozek jet po ulici.
Není na drapák přeci jenom trochu brzy? Nebude to spíš (alespoň zatím) jeřáb?
Pokiaľ sa má časť stavať pomocou techn. milánskych stien, bude v predstihu potrebné vydrapať a zabetónovať prechodnú časť (medzi milánskymi stenami a otvorenou jamou), podobne ako to bolo na Letnej .
Je to opravdu drapák, ale bude to celé jinak. Sám jsem docela překvapen. Více za chvíli, až dolepím fotky - dneska je slepenic trochu více.
Je to opravdu drapák, ale bude to celé jinak. Sám jsem docela překvapen. Více za chvíli, až dolepím fotky - dneska je slepenic trochu více.
Milánské stěny částečně rovnou z povrchu ???
???
Fotky jsou na místě.
Po celé severní straně dilatací 4 až 7 jsou vybetonovány vodicí zídky a
to v úrovni terénu . Prostorově odpovídají severní stěně tunelu. To samozřejmě vysvětluje přítomnost drapáku i velmi malý počet složených I-ček. Podle mého to znamená, že se zde zápory nebudou
dělat vůbec. Nemá to nědo nejaké jiné vysvětlení?
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.176 s, vykonaných příkazů: 83.