Re: Prašný most a okolí - kromě jámy
Navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=11605#p11605
Jáma má své vlastní vlákno... http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?id=514
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most a okolí - kromě jámy
Navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=11605#p11605
Jáma má své vlastní vlákno... http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?id=514
Ta nová tramvajová křižovatka na Prašném mostě už takto zůstane, nebo se bude pak zase přesouvat někam zpět?? Zdá se, že to nedělají jako provizorní záležitost, ale tady - http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … m-tram.jpg - to vypadá fakt jenom jako dočasné řešení...
samozřejmě jen dočasně - automobilová doprava by na tram křižovatku měla být převedena (částěčně) velmi brzy a tramvaje v relaci Sirotčinec - Svatovítská v květnu...
kasme napsal:... automobilová doprava by na tram křižovatku měla být převedena (částěčně) velmi brzy ...
Pořád mi není jasný, co se získá převedením jen aut. Bez přesunu i tramvají se nikde významný prostor pro stavbu neuvolní. Nebo jo?
Taky mi pořád nedochází, proč se budou provoz IAD bude přesouvat jindy než tramvaje a navíc IAD se bude posunovat nejprve jižním směrem od stávající ulice a potom teprve severním (jak tu bylo kdysi probíráno). Nebo to už zase neplatí a bude se posouvat nejprve na provizorní tram křižovatku, tedy severním směrem?
Nemáte, prosím, někdo alespoň rámcovou představu, jak to bude? Je mi jasné, že termíny teď nikdo neřekne, ale jde mi spíš o postupné kroky (kdy co kam přesunout a co se tím přesunem uvolní pro stavbu), než o čas. Pořád si to totiž neumím představit.
... a navíc IAD se bude posunovat nejprve jižním směrem od stávající ulice a potom teprve severním (jak tu bylo kdysi probíráno). Nebo to už zase neplatí a bude se posouvat nejprve na provizorní tram křižovatku, tedy severním směrem?
Tohle je vidět tady http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … /09/v5.pdf
Auta jdou skutečně na jih a současne tramvaje na novou křižovatku. To časovaní mi ale nedává smysl.
Postup vidím zhruba takto:
- přesun autodopravy jižně (do prostoru kurtů) a vybudování vjezdové rampy od Svatovítské (kromě "špalku" pod tramvají (podobně jako na Letné rampy 1,4).
- mezitím se dodělají dilatace G a H na východě a zasypou se.
- dodělání západní strany provizorní křižoavatky (tam kde je dnes staveniště kanlizačního spadiště) včetně kolejí
- propojení východní strany provizorní křižovatky na zasypaných G,H (možná už budou položené i koleje od Špejcharu?)
- pak bude provizorní křižovatka kompletní a po převedení dopravy je možné otevřít jámu v celém prostoru kurtů i křižovatky
- mezitím samozřejmě budou i přeložky na most Svatovítská
- další přeložky pak už budou finální do definitivních tras a povrchových úprav
Za správnost neručím, ale je to tak logické
Edit: podle obrázku od Derilina je vjezdová rampa kompletní, možná bude úplná výluka tramvají?
To je právě to, co nám na tom s Derilinem (asi) nehraje. V současné době jsou připraveny a téměř hotovy obě přeložky. Aby měla přeložka na jih nějaký smysl, je třeba přerušit tramvajový provoz mezi Svatovítskou a Sirotčincem (jinak se tím uvolní pouze jeden jízdní pruh IAD, který tam teď je a to skutečně nebude důvod přeložky). Aby se toto tramvajové spojení mohlo přerušit, je třeba napojit Dejvice, Vokovice a Podbabu na zbytek tramvajové sítě přes Hradčanskou. K tomu má ale podle dostupných zráv dojít až někdy v září (na křižovatce MH x Badeniho není ve směru k Hradčanské ani kopnuto). Takže buď
a) se na jih v dohledné době provoz překládat nebude, nebo
b) bude nějaký čas část tramvajové sítě odříznuta od zbytku Prahy(tomu nevěřím), nebo
c) to bude ještě jinak, ale netuším jak.
stále (snad) platné předpokládané termíny:
převedení dopravy na východní část nového mostu Svatovítská: květen
obnovení provozu tram na Hradčanské: září
je pravděpodobné, že v létě bude výluka Plzeňské (vozovny Motol), takže v tomto termínu přerušen provoz přes PM nebude
připomínám: původní předpoklad byla výluka 3.(!) měsíce v létě 2009...
také mohou přes jámu postavit pro tram mostní provizorium...
"předčasné" převedení automobilové dopravy může být třeba z důvodů "přeložek", kterých je na PM mnoholi...
když nezapomenu, tak se zeptám...
... "předčasné" převedení automobilové dopravy může být třeba z důvodů "přeložek", kterých je na PM mnoholi ...
Tak tohle zní nejpravděpodobněji. I když se převedením IAD na jih neuvolní prostor pro vlastní výstavbu rampy, bude možno pracovat na přeložkách IS, které pod tramvajové tělěso vwtšinou ukládaány nejsou. To by mohlo dávat smysl.
No já psal, hlavně o převedení IAD na "novou" tram křižovatku (proto je už vyasfaltovaná), tzn. uvolnění východního pásu Svatovítské mezi x a mostem...
tam bude slabé místo v připojení zpět před mostem... tram bude přijíždět v velmi blbého úhlu...
už to snad mělo být, ale třeba je to zas jinak...
No já psal, hlavně o převedení IAD na tram křižovatku (proto je už vyasfaltovaná), tzn. uvolnění východního pásu Svatovítské mezi x a mostem...
už to snad mělo být, ale třeba je to zas jinak...
Aha, tak to jsme si nerozuměli. Mně šlo především o důvod již téměř hotové přeložky na jih od stávající komunikace. Nějak mi "hlava nebere" kdy se začne používat.
Ta prej až později (jaro) - ještě jsou nepřeložené kabely na jejím východním konci...
Přitom ty, co tam čouhaly nad zem, už uřízli
a včíl mudrujte... :-)
...jsou tam pouze nově budované objekty, stávající stav je potlačen, tak aby to někoho nezmátlo.
Tak to teda čumím. Čtyři měsíce bude vozovna Vokovice "státem ve státě"? To ROPID a Magistrát odsouhlasili?
Celkově je to provizorium dost šílený, ale asi tam nic lepšího vymyslet nešlo ... to bude dopravně dost veselé období
Mě udivuje zajímavý styl výstavby rampy http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=5500. Postaví kousek zdi od nikud nikam, hned ho zasypou tam, kde vůbec zásyp být nemá...
mě to neudivuje...
Tak to teda čumím. Čtyři měsíce bude vozovna Vokovice "státem ve státě"? To ROPID a Magistrát odsouhlasili?
Celkově je to provizorium dost šílený, ale asi tam nic lepšího vymyslet nešlo ... to bude dopravně dost veselé období
řekl bych, že to je nereálné. hlavně z důvodů pravděpodobného uzavření vozovny Motol... ale uvidíme...
Taky mě tak dlouhá odstávka udivila, ale změn bude ještě určitě mnoho...
Provizorní křižovatka bude asi fungovat možná cca tři roky, už chápu, proč si hrajou s obrubníčkama.
Je vůbec reálné mít odpojené Vokovice a Motol (reko Plzeňské) najednou ?
Reálné to samozřejmě je a v historii už odpojení dvou vozoven zároveň probíhalo.
Dokazal by nekdo to PDF rozrezat na kusy? Me to v okularu nejak nedokaze zvetsit tak jak bych si predstavoval...
Tak jsem to udělal takhle http://leteckaposta.cz/516751499
Přetisknul jsem každé schéma na jeden papír, vše ve stejném měřítku. Poloha na papíru od oka.
Vrtá se v SV rohu "kurtů" http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
zbytek fotek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/100109/
omluvte zvýšený počet Tramvají a Busů
Připravují připojení hotové objížky na ul.M.Horákové.
Na "zasypaném" vjezdu od Svatovítské vyniká pracoviště Zakládání staveb asi svařovna armokošů.
Zemní vrták pokračuje ve vrtání zapor na jižní stěně jámy směrem k ul. U Prašného mostu.
Vjezdová rampa od Svatovítské - udělané bednění pro vodicí zídky - takže dál budou milánské stěny. Pro svařovnu naváželi armovací železo.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most a okolí - kromě jámy
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.190 s, vykonaných příkazů: 81.