Re: MÚK Malovanka III.Q 2009
... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka III.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 10 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(
přesně tak, když se pře kamerou děje něco pořádnýho, tak se zasekne
Abattre napsal:... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(
přesně tak, když se pře kamerou děje něco pořádnýho, tak se zasekne
Nebojte, ještě si dosyta užijete
už snad jede
byl nějakej maglajs v nastavení
Dneska nasadili velký tempo s odtěžováním jámy - odjíždí jeden náklaďák za druhým . Nevozí to jen na zařízení staveniště k lávce ( za nedlouho od naložení je totiž auto zpátky
Začíná se nám otvírat krásný pohled na celé dno MUK
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 4.jpg.html
Záporová stěna je dotěžená na první kotevní úroveň.
U výjezdu za SAT už armují základ první části opěrky.
Záporová stěna je dotěžená na první kotevní úroveň.
Mělo by jim to jít celkem od ruky. Dělají teď vlastně jen jednu záporovou stěnu, dvě naopak odstraní a čtvrtá strana (západní) se odtěží do otevřeného prostoru.
Několik fotek ze dneška. Blíže jsem se nedostal, nejaký pán tam na mne cosi sprostého křičel.
http://strejda33.rajce.net/Malovanka_23.8.2009
Od časného rána se zde maká naplno chtějí to mít odtěženo asi do konce srpna. Jeden KROUPA za druhým. U menšího bagru vpravo se rýsuje hotový tunel a vypadá,že brzy budou na dně a bude zde odtěženo. Hezky nám to ubývá a už se klubá část betonového skeletu.
Pomalu by se měl dostavit jeřáb s "vibrátorem" na vytahování zápor.
Pomalu by se měl dostavit jeřáb s "vibrátorem" na vytahování zápor.
Ma Malovance je nevytahovali, provizorní upalovali pod základovou deskou, a definitivní (které byly obetonované jako ztracené bednění) kousek nad stropní deskou.
Zabetonován první díl základové desky opěrné zdi mezí výjezdem z SAT směr Letná a rampou A.
Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT
Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT
To klame perspektiva, ještě pár metrů chybí
dolik63 napsal:Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT
To klame perspektiva, ještě pár metrů chybí
Asi jo kamera klame ještě chybí kousek
Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.
Dle dnešních fotek chybí tedy ještě pěkný kousek odtěžení zeminy. Jsou asi v půlce toho betonového skeletu Blanka do SAT, ale do konce týdne by to mohli zvládnout. Nebo se mýlím.
Tak podle strejdových fotek čas teda neztrácejí. Jestli to půjde takhle dál, bude kompletní Malovanka cobydup (to je takový překladatelský oříšek )
Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.
Dave, především postrádáte informace o historii stavby.... Původní harmonogram stavby MUK Malovanka byl díky různým ekoteroristům a kazišukům zcela rozhozen a tak se naštěstí a díky bohu staví aspoň tak, co to jde. Bohužel je to tak , že ne optimálně...a jak před pár dny znova napsal Ing. Polák z Metrostavu - protože se neustále mění situace kvůli odvoláním, politickým rozhodnutím atd. raději už žádné harmonogramy nezveřejňují a informují až když je něco aktuální. Zatím drží magistrát i dodavatelé jediné - termín zprovoznění a cenu celé Blanky bude dle původního harmonogramu.
Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý?
Konkrétní vysvětlení neznám, ale myslím si, že u takto rozsáhlé stavby všechno má nějaký smysl. Věřím, že kdyby to šlo udělat jinak a lépe, někoho by to napadlo.
Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.
Co jsem slyšel tak se má snad prvně zprovoznit část tunelů od Trojy k výjezdů U Vorlíků, je fakt že návaznost zde není skoro žádná. Na Letný už bude pomalu hotovo, od listopadu budou jezdit tram do Badeniho, ale Prašný most tam teprve v podstatě začínají a na Patočkové bude taky ještě mnoho práce. Je to trošku zvláštní postup. Přitom MUK Malovanka možná bude hotová do konce roku, ale bez pokračování do Blanky ze všech směrů.
dave napsal:Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.Co jsem slyšel tak se má snad prvně zprovoznit část tunelů od Trojy k výjezdů U Vorlíků, je fakt že návaznost zde není skoro žádná. Na Letný už bude pomalu hotovo, od listopadu budou jezdit tram do Badeniho, ale Prašný most tam teprve v podstatě začínají a na Patočkové bude taky ještě mnoho práce. Je to trošku zvláštní postup. Přitom MUK Malovanka možná bude hotová do konce roku, ale bez pokračování do Blanky ze všech směrů.
hotovo bude na Letné jen na Milady Horákové. V tunelech všude i od Troji a včetně technologií je kupa práce.
Tak ono i jen zprovoznění tunelu od Vorlíků do Troji má podle mého velký smysl. I tak se odbourá řada semaforů a kritických míst. Je fakt že výjezd na Letné asi bude často ucpaný, ale na to jsou řidiči zvyklí. A hotová Malovanka má taky význam i bez pokračování do Blanky, alespoň vjezd a výjezd ze SAT bude mimoúrovňový. Zejména při vjezdu se dělávaly na světlech kolony.
Ke zprovoznění má dojít stejně až za dva roky, za tu dobu se dá stihnout dost práce, i v Patočkově by klidně mohlo být hotovo, čeká tak na dostavbu jen poměrně krátký úsek jednoduchého tunelu bez ramp, to se podle mě dá i za rok postavit. Horší asi bude ražba Brusnice a celý Prašný most.
Myslím, že je zcela předčasné spekulovat o tom, do kdy se co stihne... důvody jsou velmi pěkně popsány výše.
Zatím ještě není zcela nemožné stihnou oficiální termín podzim 2011.
Jedním z největších problémů stavbařů je podmínka zachování provozu v podstatě v rozsahu před zahájením prací a inženýrské sítě - především ty nezakreslené
To se nám to tu pěkně rozjelo...
Zas bude co přesouvat
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 10 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka III.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.436 s, vykonaných příkazů: 41.