Re: SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
SSZ Vršovická - Petrohradská
http://urdeska.praha.eu/files/S%C5%98%2 … g9Fj50aQ==
SSZ Eden:
http://urdeska.praha.eu/files/SSZ%200.3 … 6JAYM2UA==
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Křižovatky, přechody, SSZ, ZPI, PDZ, telematika » SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
Stránky Předchozí 1 … 19 20 21 22 23 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
SSZ Vršovická - Petrohradská
http://urdeska.praha.eu/files/S%C5%98%2 … g9Fj50aQ==
SSZ Eden:
http://urdeska.praha.eu/files/SSZ%200.3 … 6JAYM2UA==
Legerova s rohem Wenzigovy
11. září 2015 10:40Po týdnu provozu město uzavřelo nový přechod pro chodce (a vypnulo semafory).
2x foto
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15091146407
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15091146406
Tak ta Evropská je tak v "zadnici", že ani nelze využívat smyčku ČV. Teď tam běhá pevný cyklus, během kterého jsem si nevšiml fáze pro výjezd. Dnes jsem tam chtěl zajet s L, ale prej je tam vjezd zapovězen právě kvůli SSZ. Může někdo potvrdit, nebo vyvrátit, případně upřesnit, ať tu netlejí polopravdy?
Bobik napsal:Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
Když je tam pevný program bez výběru nepoužívané (pro pravidelné linky) smyčky (vjezdy / výjezdy), tak je úplně jedno, jestli budete zběsile ručně přehazovat výhybky, nebo běhat na kontaktní zámky. Výsledek bude pořád stejný - smyčka se nevybere. Pevný program se smyčkou lze přepnout z ústředny pouze na nezbytně nutnou dobu. Trvale tam být nemůže, protože by kvůli dlouhým vyklizovacím časům na tramvajových obloucích zbylo příliš krátké volno na Evropské z centra. Tento stav s pevným programem je plánován pouze jako dočasný.
Až se pustí dynamika, počítejte s tím, že na požadavek MHMP nebude svítit volno pro tram v hlavním směru (po Evropské) automaticky po celou dobu svícení volna vozidel v hlavním směru (jak je obvyklé na většině jiných SSZ v Praze), ale bude se vybírat pouze na výzvu. Jinak bude svítit volno na přechodu pro chodce přes TT.
Pokud bych hledal cestu, jak zkrátit jízdní doby tram na Evropské, tak první otázka, kterou bych si položil, je ta, jestli je opravdu nezbytně nutné signalizovat stávajícím způsobem (dvoukomorová chodecká návěstidla s návěstmi "stůj" a "volno") přechody pro chodce přes TT na SSZ 6.119 (zast. Sídl. Červený Vrch) a 6.713 (zastávka Dejvická). V obou případech jde o SSZ v mezikřižovatkových úsecích s přechodem pro chodce děleným na 3 části. (O SSZ 6.818 se nezmiňuji, protože si nevybavuji, jaké tam je uspořádání. Stejný případ jako SSZ 6.119 jsou i přechody na Hradčanské.)
Pražské tramvaje:
Na tramvajové síti dochází k obnově dvou světelných signalizací. Jedná se o SSZ 1.052 Havlíčkova - Hybernská a SSZ 0.342 Vinohradská - Za Strašnickou vozovnou. Obě v současné době fungují s absolutní preferencí tramvají a plynulost jejich provozu je na nich tedy velmi dobrá. Současně dochází k výstavbě nového SSZ 9.222 Poděbradská - Nademlejnská u napojení přilehlého obytného souboru. Signalizace bude vybavena detekcí a preferencí tramvají, která bude zajištěna prodlužováním, předvýběrem vlastní fáze a krácením kolizní fáze. V souvislosti s RTT Vršovická rovněž dojde letos k obnově semaforů na křižovatkách s Petrohradskou a Sportovní ulicí.
Myslím, že snad bude i Eden, aspoň bylo vydáno SP, doufám, že bude i ten šrot u garáží z Edenu....myslím rekonsruován
Další SSZ na magistrále - Štvanice , viz dnešní metro
http://jpeg.cz/images/2015/10/13/4QBoy.jpg
Ty brďáku....ale na druhou stranu tomu rozumím, tam se zastávka může osvědčit a SSZ tam opravdu být musí, je tam velký provoz....
Jinak další obnovené SSZ na Vinohradské, viz PRTky:
Po obnově bylo zprovozněno SSZ 0.342 Vinohradská - Za Strašnickou vozovnou, jež se nachází u zastávky Krematorium Strašnice. Semafor funguje nadále s preferencí tramvají. Je uplatňována prodlužováním, vkládáním a předvýběrem vlastní fáze a předvýběrem kolizní fáze. Semafor je zvláštní tím, že funguje s trvalým volnem pro chodce přes trať s výběrem tramvajového volna na výzvu. Proto je signalizace vybavena kontaktními zámky pro nouzové nárokování tramvaje. Oproti původnímu způsobu řízení byly rovněž doplněny směrové signály pro levá odbočení aut přes koleje, což vede ke zvýšení bezpečnosti provozu.
Ty brďáku....ale na druhou stranu tomu rozumím, tam se zastávka může osvědčit a SSZ tam opravdu být musí, je tam velký provoz....
To bych rád věděl účel... Kdyby na Vltavské nebylo to nesmyslné bludiště (a na Těšnově také), tak by se tam dalo krásně dojít pěšky.
...to ano, ale právě protože tam to bludiště je, tak se tam dojít nedá (ani se neozvážím do těch podchodů tam.....)
Já těmi podchody občas jezdim na kole a není to pěkná podívaná.
Nevím, na Vltavský a Těsnově by to asi chtělo kompletní předělání.....zrušit ty podchody a udělat třeba přechody, nebo něco takovýgo.....nevím mám obavu, že to jen tak nebude...
U Vltavské by ten přechod přes odbočení z mostu na nábřeží šel namalovat snadno, vlastně by se tím jen legalizoval stávající stav.
za tou nepřehlednou zatáčkou?
Přímo na jejím rameni - tam, co se dnes přebíhá.
No i kdyby se tam přechod umístil, tak se chodec vyhne jen jednomu ze dvou podchodů... je to tam trochu složitější...
To druhé schodiště už cestu k metru neprodlužuje o ztracené spády.
Na Pankráci bude na magistrále ve směru do centra semafor. Zatím jen zkušebně
http://www.metro.cz/na-pankraci-bude-na … e-deje_jsk
Jako že cože? Přechod na 5. května? To je tedy pěkná demence. Tak to už tam budou chyběj jen přechody pro žáby...
K čemu je přechod do půlky?
No myslím, že to chtěj jenom testovat a pak udělají přechod přes celou magošku.....a myslím, že nebude ten přechod jenom jeden....
jako přechod dobrý, ale když je 50m od toho podchod...
No jo. Ale tam jsou schody
Ten podchod bude určitě pro ty žáby...:D
Pánové jste na omylu, je to nová metoda jak oddělit od sebe provoz protijedoucích aut. Přechody budou po padesáti metrech jen do půlky a ještě na střídačku. Chodci přejdou danou polovinu po přechodu a k dalšímu přechodu půjdou po dělící čáře k dalšímu přechodu, kde dokončí svoji pouť. Má to výhodu v tom, že ušetříte materiál a práci na svodidla, protože si málokdo troufne přejet chodce uprostřed (taky nepřejedete jen tak mírnyx-týrnix chodce na chodníku). Zmiňovaný přechod je zaváděcí část této metody. Při případném nárazu do chodců se nevystavujete takovému poškození aut, jako při nárazu do ocelového svodidla. Tím pádem omezíte škody na autě a chystané zvyšování povinného ručení potom není tak strašné. Chodec má smůlu, protože podle vyhlášky má přednost pouze při chůzi po přechodu (nejsem si ovšem jist, zda-li se to také týká mužů a mladých žen).
Stránky Předchozí 1 … 19 20 21 22 23 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Křižovatky, přechody, SSZ, ZPI, PDZ, telematika » SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.212 s, vykonaných příkazů: 72.