Re: Metro - trasa D
"Výstavba trasy I.D metra v Praze Náměstí Míru - Depo Písnice (včetně depa)"
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v … ;id=PHA777
Datum zveřejnění stanoviska na úřední desce dotčeného kraje: 05.11.2012
Stanovisko: Souhlasné
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Metro - trasa D
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
"Výstavba trasy I.D metra v Praze Náměstí Míru - Depo Písnice (včetně depa)"
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v … ;id=PHA777
Datum zveřejnění stanoviska na úřední desce dotčeného kraje: 05.11.2012
Stanovisko: Souhlasné
Stavba metra D má mít vlastní líhniště užovek
http://www.metro.cz/stavba-metra-d-ma-m … e-deje_row
Snad těm užovkám a žábám někdo potom řekne, kde se mají líhnout a kde hnízdit, přeci jen se trefit do 2x2m neni nic jednoduchýho
Praha 18. prosince (ČTK) - Praha bude pokračovat v přípravě nové trasy metra D do Písnice. Na rozdíl od původních plánů bude metro technologicky podobné jako současné trasy. Výstavba i provoz by se tím mohly o několik miliard zlevnit. Rozhodla o tom dnes rada hlavního města, řekla ČTK mluvčí pražského magistrátu Tereza Králová.
Praha chce najednou postavit asi osmikilometrový úsek Pankrác až Depo Písnice. Zatím není jasné, jestli bude na Pankráci vybudována přestupní stanice a trasa do Písnice bude samostatnou trasou, nebo bude z Pankráce jen odbočkou současné trasy C. Konečné rozhodnutí by mělo podle Králové padnout v příštím roce. Od tohoto rozhodnutí se budou také odvíjet náklady na výstavbu úseku. Pohybovat by se mohly zhruba od 24,69 do 28,98 miliardy korun.
Projekt metra D má hotovou dokumentaci pro územní řízení a na začátku listopadu získal také souhlasné stanovisko v procesu posouzení vlivu stavby na životní prostředí (EIA). Příprava projektu dosud stála 465 milionů korun.
Projektovou přípravu pro Dopravní podnik hlavního města Prahy dělá společnost Metroprojekt, inženýrský dohled pak firma Inženýring dopravních staveb (IDS). Uzavřené smlouvy nelze podle materiálu, kterým se dnes zabývala rada hlavního města, ze strany dopravního podniku snadno vypovědět. Pokud by Praha zastavila práce na přípravě metra D, mohlo by to vyvrcholit soudními spory s dodavateli. "Výše případných škod vzniklých jednostranným odstoupením dopravního podniku od platných smluv by byla značná," uvádí se v materiálu.
Podle odhadů Metroprojektu by výstavba mohla začít v roce 2015. Na další přípravu by Praha měla dát příští rok 193 milionů korun. Ve schváleném rozpočtu metropole na příští rok ale na tyto účely nejsou žádné peníze.
Praha 18. prosince (ČTK) - Praha bude pokračovat v přípravě nové trasy metra D do Písnice. Na rozdíl od původních plánů bude metro technologicky podobné jako současné trasy. Výstavba i provoz by se tím mohly o několik miliard zlevnit. Rozhodla o tom dnes rada hlavního města, řekla ČTK mluvčí pražského magistrátu Tereza Králová.
Praha chce najednou postavit asi osmikilometrový úsek Pankrác až Depo Písnice. Zatím není jasné, jestli bude na Pankráci vybudována přestupní stanice a trasa do Písnice bude samostatnou trasou, nebo bude z Pankráce jen odbočkou současné trasy C. Konečné rozhodnutí by mělo podle Králové padnout v příštím roce. Od tohoto rozhodnutí se budou také odvíjet náklady na výstavbu úseku. Pohybovat by se mohly zhruba od 24,69 do 28,98 miliardy korun.
Projekt metra D má hotovou dokumentaci pro územní řízení a na začátku listopadu získal také souhlasné stanovisko v procesu posouzení vlivu stavby na životní prostředí (EIA). Příprava projektu dosud stála 465 milionů korun.
Projektovou přípravu pro Dopravní podnik hlavního města Prahy dělá společnost Metroprojekt, inženýrský dohled pak firma Inženýring dopravních staveb (IDS). Uzavřené smlouvy nelze podle materiálu, kterým se dnes zabývala rada hlavního města, ze strany dopravního podniku snadno vypovědět. Pokud by Praha zastavila práce na přípravě metra D, mohlo by to vyvrcholit soudními spory s dodavateli. "Výše případných škod vzniklých jednostranným odstoupením dopravního podniku od platných smluv by byla značná," uvádí se v materiálu.
Podle odhadů Metroprojektu by výstavba mohla začít v roce 2015. Na další přípravu by Praha měla dát příští rok 193 milionů korun. Ve schváleném rozpočtu metropole na příští rok ale na tyto účely nejsou žádné peníze.
Trochu optimismu z toho cítím. 2015 zahájení stavby by bylo super a i to, že postaví celou trasu najednou.
Praha chce metro D co nejlevnější, na kratší trasu pošle staré soupravy
Zdroj: http://praha.idnes.cz/vystavba-nove-tra … zpravy_sfo
Trasa D pražského metra – vývoj a současný stav projektu
ano a rozhodli se...
Trasa metra D opět ulehá k spánku, politici na ni nedali ani korunu
23. ledna 2013 20:30
Výstavba čtvrté trasy pražského metra se zřejmě opět odkládá. V rozpočtu Prahy na letošní rok totiž není na přípravu výstavby "déčka" ani koruna. Primátor Bohuslav Svoboda však říká, že se o tom ještě bude jednat. Ukazuje se, že Praze chybí detailní dopravní koncepce.
To Decko snad nikdy nebude :-(
A ze nemaji dopr. koncepci? Nemaji a nikdy nemeli :-(
Koncepce Déčka od Pankráce na jih je neměnná už od 60. let, plus minus 200 m. Stejně tak i toho sídliště, co k neexistujícím stanicím metra směřuje příčné ulice, nebo tam aspoň má soustředěnou zástavbu. Vždy když se ukáže že peníze nejsou, se začne blafat o špatné koncepci která potřebuje... několik let prověřovat, aby se přišlo na to, že byla dobrá.
No me uz docela nebavi porad cist jakou maji koncepci Decka - a potom najednou, ze je spatne, nebo ze nejsou prachy, nebo oboji....proste si smiruji s tim, ze Decko do r. 2020 urcite nebude...
TAk jasně že "samoobslužné Déčko" byla z hlediska koncepce obsluhy trasy hovadina. Ale jak se změnily dopravní vazby když ty sídliště, kvůli kterým se déčko má stavět tam jsou a asi i budou to mi fakt hlava nebere. Trasa je snad jasná a potom co zjistíme že míchat do provozu jiný druh souprav je blbost, tak jsme se snad naopak přiblížili k tvrzení že se postaví "stejné metro" na jaké jsou lidi zvyklí. Tím pádem ušetřím v různých směrech a můžu začít řešit kolik toho a v jaké době postavím. Řečma o koncepci pouze nadále potvrzuji svou vlastní impotenci, která je ovšem pouze nejlepší z antikoncepcí.:mad:
Dilema metra D: Praha řeší podobu stanice Pankrác
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio … ?id=771535
jsem pro variantu samostatné stanice a "staré" vozy s člověkem jako strojvedoucím
jsem pro variantu samostatné stanice a "staré" vozy s člověkem jako strojvedoucím
I ja :-)
jsem pro variantu samostatné stanice a "staré" vozy s člověkem jako strojvedoucím
Já také Jsem zvědav jak to dopadne, obávám se, že to dopadne draze
Výstavba metra D v ohrožení! Chybí 100 milionů
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/v … 30228.html
http://www.metro.cz/na-metro-d-chybi-80 … e-deje_ava
Aktualita
Čtvrtek 25. července 2013, 16:53, přidal: admin Petr, námět: MM-Mikulovsky
Oznámení o zahájení územního řízení na stavbu metra I.D v zastávce Otakarova. {23.7.2013}
U označníků zastávek Otakarova je umístěn sloupek s vitrínkou obsahující "OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ ÚZEMNÍHO ŘÍZENÍ A POZVÁNÍ K VEŘEJNÉMU PROJEDNÁNÍ" konajícího se dne 20. srpna 2013 - úterý od 9:00 hod. na úřadu MČ P4 v Táborské ul. 300/30 v 3.patře místnost č. S 301 a týkajícího se "Trasa I.D metra v Praze, provozní úsek I.D, Náměstí Míru - Depo Písnice včetně napojení na veřejnou dopravní a technickou infrastrukturu, parkovišť, podmiňujících staveb přeložek vedení inženýrských sítí a staveb zařízení staveniště".
Tady je dokument v DOC podobě: http://ud.praha4.cz/ost/ud/ud/ug_file.p … _ID=27485#
co mě hrozně zaujalo je, že se s tím zřejmě snaží spláchnout i tu odbočku Ačko přes zahradní město
viz
k.ú. Záběhlice parc.č. 2108; 2109; 2113/1; 2114; 2117; 2118; 2119; 2133/22; 2133/39; 2385/1; 2385/4; 2395/1; 2395/3; 2396; 2398/1; 2400/2; 2472/1; 2476/2; 2595/2; 2643/1; 2643/6; 2643/7; 2643/8; 2672; 2845/1; 2845/5; 5643/2; 5643/10; 5753/1; 5756/14; 5763/1; 5763/2; 5849/2; 5853; 5855; 5856/1; 5856/7; 5857/1; 5857/2
když se kouknu hned na tu první, tak to je plánovaný přestup A-vlak a nová zastávka... přemýšlím přoč tam tyto parcely zadávají...
Ony i pozemky v Malé Chuchli... 78/3, 78/4, 223/2 jsou pilíře Mostu inteligence, 223/1 Vltava a levý břeh, 78/1 plocha u levého břehu pod bývalou smyčkou u zlíchovského lihovaru, 214/6 Strakonická...
tak to už jsem z toho úplně vedle co to má co společného :-)
ale uvidíme....
Patrně tam chtějí zahrnout i modernizaci trati Radotín - Vršovice, které se to metro týká.
tím to možná bude, to by sedělo i na ty záběhlice, které jsou sice za, ale plánuje se tam zastávka
dík za tip
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Metro - trasa D
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.642 s, vykonaných příkazů: 26.