Re: Vysočanská radiála
Myslel jsem to ironicky... kdo by čekal, že by mohla být D8 4 roky a 2 měsíce po zahájení stavby dokončena?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Komunikace mimo MO » Vysočanská radiála
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Myslel jsem to ironicky... kdo by čekal, že by mohla být D8 4 roky a 2 měsíce po zahájení stavby dokončena?
tak jsem se v sobotu projel a nic nového jsem nezpozoroval...
Vysočanská radiála: Budovatelská - Kbelská http://www.youtube.com/watch?v=1sOGGFCYQt4
Vysočanská radiála: Kbelská - R10 http://www.youtube.com/watch?v=3EFzoMzU-08
Kbelská nahoru http://www.youtube.com/watch?v=BEjs6Oooq0E
Město dostane 130 milionů korun od Státního fondu dopravní infrastruktury
Radní města dnes schválili přijetí finančních prostředků ve výši 130 milionů korun z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury. Peníze jsou určené ve prospěch rozvoje, výstavby, údržby a modernizace silnic a dálnic.
27. březen 2012/zpráva z 12. jednání Rady hl. m. Prahy 27. března 2012/
„Pro výstavbu Vysočanské radiály, která je vymezena křižovatkou Kbelská a končí křižovatkou se silnici Novopackou s připojením na Mladou Boleslav, je určených 73 354 tisíc korun,“uvedl náměstek primátora pro dopravu Josef Nosek. Stavba byla zprovozněna loni v listopadu, ale definitivně má být dokončena do letošního června.
Zbytek peněz, tedy 56 646 tisíc korun, půjde na rozestavěnou mimoúrovňovou křižovatku Liberecká v Praze 9, která umožní bezkolizní křížení Kbelské a Liberecké ulice s vazbou na dálnici D8. Stavba by měla být rovněž dokončena letos v červnu.
„Stavební práce za obě stavby byly až do konce loňského roku hrazeny z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury, protože dočasně nahrazují příslušnou část nedokončeného Pražského okruhu. Náklady na investorskou a projektovou přípravu hradí ze svého rozpočtu město,“konstatoval Nosek.
Vzhledem k výši rozpočtu na letošní rok nebude již SFDI tyto stavby financovat, s výjimkou oněch 130 milionů. K dofinancování obou staveb bude ještě zapotřebí pro Vysočanskou radiálu 185 milionů korun a pro křižovatku Liberecká pak 161 milionů korun, celkem tedy 346 milionů korun.
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr … un_od.html
průjezd od Kbelské na 510
Na Novopacké v Praze se převrátil náklaďák, řidiče museli vyprostit
http://praha.idnes.cz/na-novopacke-v-pr … zpravy_sfo
hasiči sice netrefili lokalitu, ale maj víc fotek
Ta zatáčka si tam o to prostě říká. Jel jsem tam minulý týden a všiml jsem si pomuchlaných svodidel. Přitom je tam "40" označená dost výrazně...
Vzhledem k tomu, že v ČR se dává čtyřicítka kvůli kdejakému "prdu", tak potom na ní na skutečně nebezpečných místech nikdo nebere ohled.
Já jsem tedy nejdříve myslel, že to je zatáčka z R10 na okruh. Ale byla to z okruhu na Vysočanskou radiálu. Až se něco stane v nájezdu z Kbelské na radiálu, tak to bude teprve maso.
Foto průjezd Kbelská => R1 510
Dám to sem, je to těsně vedle, nic vhodnějšího jsem nenašel
Vypadá to, že opravy se dočká i ten poslední nezrekonstruovaný kousek R10 těsně před Prahou. Ve směru na Prahu odfézovaný pravý pruh cca od Lukoilu až po začátek úseku opraveného v rámci napojení vysočanské radiály.
Provoz sveden do jednoho pruhu...a dopravniinfo.cz mlčí :kladivo:
znovuzahájení po doplnění podkladů
Oznámení o zahájení stavebního řízení
„Čerpací stanice pohonných hmot v km 2,250 Vysočanské radiály ve směru do centra, Praha 14“Předmětem řízení jsou stavební úpravy výše uvedeného úseku komunikace Vysočanské radiály směrem do centra, spočívající v rozšíření stávající vozovky tak, aby budoucí čerpací stanice mohla být připojena pomocí připojovacího a odbočovacího pruhu stejné skladby vozovky, která byla použita na Vysočanské radiále. Odbočovací přídatný pruh o délce 220 m je navržen v šířce 3,5 m a svoji polohou nezasahuje do průběhu odbočovacích a připojovacích pruhů Vysočanské radiály. Připojovací přídatný pruh o délce 390 m je navržen v šířce 3,25 m z důvodu průjezdného profilu biokoridoru na Vysočanské radiále. Vysočanská radiála se nachází v místech odbočovacího pruhu v mírném násypu, v místě připojovacího pruhu je zářez. Skladba komunikace Vysočanské radiály bude zachována.
jo a pár zapomenutých deštivých fotek z 21.9.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … /v/130921/
je tam vidět "konec Prahy" kousek od Kbelské
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … u.JPG.html
viz diskuse na http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … 439#p86439
Informace o dopravním opatření na Vysočanské radiále
Ve dnech 22. – 27. března 2014 bude na Vysočanské radiále v úseku Kbelská Pražský okruh částečně omezen provoz ve směru do centra.
20. březen 2014
V souvislosti s pracemi na instalaci zařízení pro komplexní telematický dohledový systém (KDTS), které zajišťuje Technická správa komunikací hl. m. Prahy, je povolena pohyblivá uzavírka jednoho jízdního pruhu.
zas ta nebezpčná zatáčka z R1 na VR...
Na okraji Prahy se převrátil kamion s kukuřičným šrotem, blokoval dopravu
13. března 2015 12:19
Převrácený kamion v noci na pátek několik hodin blokoval Novopackou ulici v severovýchodní části Prahy. Auto převážející kukuřičný šrot přerazilo svodidla a zablokovalo silnici v obou směrech.
Nechystá se úprava odbočení z Kbelské (od D8) na VR?
Denně jsou tam velké kolony a pravidelně tam vídám dopravní nehody, kdy kamiony skřípnou osobní automobil jedoucí v připojovacím-odbočovacím pruhu od Čakovické. (Sám jsem tam měl před dvěma lety kolizi.)
a jak by sis to představoval?
SSZ?
teď je tam poměrně dlouhý průpletový úsek a 50 km/h která se nedodržuje
1) Průpletový úsek jen má 232 m (s tím se toho moc neudělá)
2) Možnost rozšířit na 4 jízdní pruhy
3) Nájezd na VR je dost široký na 2 odbočovací jízdní pruhy
zakázat sjezd od Proseka po Kbelské dolů, tedy odstranit průplet. Od Proseka by šlo sjet pouze na VR. Ti, co chtějí po Kbelské dolů, by najížděli o exit severněji.
zakázat sjezd od Proseka po Kbelské dolů, tedy odstranit průplet. Od Proseka by šlo sjet pouze na VR. Ti, co chtějí po Kbelské dolů, by najížděli o exit severněji.
A jak to chceš "technicky" provést?
Nehledě na odpor obyvatel, protože bys nutil jezdit auta sídlištěm namísto kolem bývalých garáží.
Technicky se změní dopravní značení cílů a v oblasti průpletu se namaluje plná čára (tedy ze strany od Proseka).
Variantě - pokud by se vešly 2 plnohodnotné pruhy při nájezdu na VR - by šlo oddělit nějakým "obrubníkem". Pochopitelně by to znamenalo, že auta (vč. kamionů) by pak najížděly z Kbelské na Vysočanskou radiálu jen do levého pruhu, což může způsobovat potíže.
Systémovým řešením by bylo dostavět chybějící úsek SOKP od Satalic do Březiněvsi.
Jenže to minimálně 10 let nebude. Moje řešení by stálo výrobu pár cedulí, namalování 200m bílé čáry, a má šanci projít přes kompletní kolečko (policie, úřední deska, ...)
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Komunikace mimo MO » Vysočanská radiála
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.389 s, vykonaných příkazů: 50.