Re: Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
Někde jsem četl, že by tam snad měli narychlo spíchnout nějakou provizorní lávku přes koleje.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Někde jsem četl, že by tam snad měli narychlo spíchnout nějakou provizorní lávku přes koleje.
tO BY BYLO DOBRE, PAC TA OBCHUZKA JE SILENA :-)
By mě zajímalo, kolik lidí tam mezi vlaky přestupuje
Spousta lidí z Nuslí a Michle to má naopak teď mnohem blíž...
AGa..: budou z toho stejně akorát problémy, na kolejích je tam provoz opravdu velký
By byl lepší jeden pidibus, který by kroužil kolem nádraží
Na Štědrý večer se mi podařilo dohnat zveřejňovací skluz na rajčeti
Nevíte někdo, jaký je plán na změnu vedení linek po zprovoznění? Např. zastávka rychlíků na ZM místo Vršovic (přestup na mnohem víc linek MHD, blíž k metru, plánované linky S61 a S71) a podobně?
Rychlíky by měli stavět ve Vrškách i Zahradním Městě.
Expresy jen Zahradní Město.
Ale jak to bude, to se ještě uvidí...
V neděli začíná výluka jedné koleje na mostě Otakarova a Botič.
Usazování nosníků Bartoškova začátkem dubna.
Zahradní Město už začíná vypadat.
Koncem dubna jedna kolej po novém mostě.
Na Edenu koncem dubna napojí definitivně ONJ odjezd a lokodepo přes Balkán...
Fotky několikrát týdně https://hostivar-hlavni.rajce.idnes.cz/
Na Zahradním Městě už trčí konstrukce zastřešení 2. nástupiště
Zaslechl jsem cosi o karanténě MTS na téhle stavbě...
V úterý proběhla zátěžovka na Průběžné...
https://zdopravy.cz/obrazem-dva-jeraby- … ste-47329/
Lokodepo napojeno definitivně...
O víkendu definitivní připojení ONJ v Edenu a změna propojení u depa a přes Průběžnou na Zahradním Městě.
Do provozu za týden ve čtvrtek večer
Od čtvrtka 30.4.2020 zahájen provoz přes nový most Průběžná
Eden - jižní část, ONJ odjezd a lokodepo do provozu, kvůli chybějící trakci, až v pondělí...
Most Triangl pod první hostivařskou koleji je rozpálen k odvozu
Na Čekačkách už jen pár dní dosluhuje poslední kolej, aby se dalo dostat do Mitas.
Následující dva týdny bude vytržena a Mitas zapojení do nových kolejí. To tu ale nebudu
Perony a okolí pomaličku pokračují k dokončení...
Eden téměř dokončen, sypou štěrky pod poslední koleje. V srpnu by měli dláždit perony.
V pondělí jsem objevil spousty patek TV propoje ONJ a lokodepa
Na osobním je vytrháno odtěženo.
Budují trativody, podchod. Pískují další kousek mostu Otakarova a budují nový Botič.
Z ONJ už se jezdí jen po nových kolejích.
Fotky stále na rajčeti
Co s tím mostem "triangl" plánují? To skoro vypadá jakoby plánovali vedle stavět celý nový?
Novej most bude širší a lehce posunutej směrem k jihu.
Takže to bude celé blíže k měnírně, nebo tam je plánovaný malinko ostřejší oblouk?
počítám že to je celé dělané kvuli té rezervě na VRT?
Posun kolejí na mostě je asi 2-3m. Kvůli rezervě pro VRT to úplně nevypadá, nevím...
Případná VRT se má zakopat hned za mostem Průběžná ještě před lanovým mostem
Nedělní pochod celou délkou stavby
Děkujeme za pravidelnou fotodokumentaci.
Nepřestávají mě fascinovat ty dvě novostavby (chudáci lidi), babička bydlela v Mečislavově a okna měla směr nádraží Vršovice.
Každý den je na co koukat
Už se začíná rýsovat, co zprovozní v prosinci.
Se změnou GVD by mělo dojít k ukončení provozu na staré trati a uzavření Strašnice zastávka.
Do provozu půjde Eden, Zahradní Město zatím ne e...
Dokud se stará trať nevytrhá, bude se z podchodu v Edenu chodit přes její násep To bude keců
V lednu by se měli pustit do poslední třetiny mostu Bartoškova.
A zřejmě i do druhé půlky trianglu.
Osobní a Otakarova asi až v dubnu.
Do provozu by měla jít i část jedné hrany druhého nástupiště, kde bude provisorní dřevěná podlaha...
Hostivař zahradní město jednokolejně
Malešice zahradní město jednokolejně
Zahradní Město 4 + 2 koleje
ZM Eden 2
Eden 3(4), dvě hrany
Edenu osobní 2 (+2)
Osobní 8 SK, 5 hran
Osobní Hlavák 3
Práce finišují, do zprovoznění zbývají tři dny.
K převedení osobní dopravy dojde ze soboty na neděli se změnou GVD
Zbývají už jen drobnosti.
Staré mosty na Průběžné mají bourat při dvoutýdenní výluce tram od 16.1.2021
Nad novou kolejí z Hostivaře už chybí trolej jen cca od začátku stavby k přejezdu.
Do provozu má jít ve čtvrtek přes den.
Takže bude jedna kolej z Hostivaře na Zahradní Město, dvě koleje přes Eden do Vršovic.
Zůstává jedna kolej Malešice Zahradní Město a Čekačky.
Měl by jít do provozu i Zahradní bajpás [vypravci]
Ve Vršovicích do provozu 3. a 5. staniční s provisorním napojením 101.
Pro cestující od neděle druhé a třetí nástupiště Eden.
A třetí a půldruhé nástupiště ve Vršovicích.
Dle jízdního řádu odjede poslední vlak ze Strašnic v sobotu ve 23.41 směr Vršovice.
A zřejmě stejná souprava přijede v zápětí v neděli první na Eden v 0.38
Následuje výluka staré trati, jak už jsem psal dříve...
Trhání kolejí v Edenu až v únoru. Do té doby po přechodu přes vyloučené koleje se staveništní dopravu...
Snad jsem to moc nepomotal [andel]
Mostní souhrn 😉
Průběžná: Severní most je dole, včetně jedné opěry.
Jižní je také téměř rozbit, jen ho odvozit...
Most Otakarova je zbaven štěrku.
Malá Otakarova také bez štěrku čeká na demolici.
Podchod ve Vrškách už to má také za pár.
Poslední část mostu Bartoškova půjde dolů poslední víkend v lednu.
Pak bude následovat zbytek mostu V Korytech u Lidlu
A malý koryta u smyčky.
V noci se snesla na zem ocelová mostovka mostu Triangl (Třešňovka)
Část mostu Slavia by měla zůstat, podrobnosti nevím.
U Slávie by měla zůstat severní část mostu pro Drážní promenádu.
Pro potřeby převedení drážní promenády přes ulici U Slavie bude využita stávající krajní nosná konstrukce původního železničního mostu. V rámci stavby bude provedena sanace stávající konstrukce pozůstávající z opravy případně výměny poškozených částí NK, provedení nové PKO a izolace. Stávající nosná konstrukce je šířky 10,375 a bude rozšířená o novou ocelovou trámovou část šířky 0,75 m. Spodní stavba pozůstává z původní kamenné opěry a svahových křídel, které budou ponechané. Nosná konstrukce je uložena na spodní stavbu za pomocí ložisek. Mezi závěrnou zídkou a nosnou konstrukcí je navržen povrchový mostní závěr. Zábradlí na severní straně je navržené ocelové třímadlové s výplní z tahokovu celkové výšky 1,30 m nad povrchem drážní promenády a zábradlí na jižní straně je navržené ocelové jednomadlové s výplní z tahokovu celkové výšky 1,30 m.
Celková délka nosné konstrukce je 15,52 m při délce mostu 19,265 m. Šírka nosné konstrukce i lávky je 11,14 m.
Pod mostem je zachována minimální podjezdná výška 5,70 m.
pár fotek zdě
https://dopravacek.eu/2021/01/19/obraze … e-v-praze/
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.156 s, vykonaných příkazů: 90.