Petr Dolínek: Nebrání tomu nic, proto jsem dnes tak učinil. Rozhodl jsem, že se materiál o změnách v dopravě vrátím Ropidu k záasdnímu přepracování a od 6.dubna budou zavedeny pouze změny, které jsou nezbytně nurné, aby byly splněny podmínky související s financováním stavby metra z evropských dotací.
"nebyly realizovány nové směrové přepravní průzkumy, nebyly projednány hromadně s odborníky Mč pro dopravu ani např. s řidiči MHD."
OTÁZKA: Co říkáte tomu, že kvůli změnám, které proběhly v roce 2012, klesá provozní spolehlivost pražské tramvajové dopravy? Když se stane nehoda v Kobylisích, tramvaje přestanou jezdit i do Modřan na opačném konci Prahy. Ptal jste se lidí z centrálního dispečinku, kteří řídí provoz tramvají, na jejich zkušenosti? Hodláte tento nebezpečný trend podporovat? MD
Petr Dolínek: Vždy jsme povžoval, že změny které porběhly v roce 2012 za nešťasnté a chybné. Cílem je tyto chyby napravit. Proto chci, aby další zásadní změny byly připraveny pečlivě a plynulost pražské dopravy zvyšovaly. I proto jsem dnes vrátil Ropidu první návrh změn v MHD.
"Naším cílem je, aby se do diskuze o změnách zapojil širší okruh dopravních expertů, ale také co nejširší veřejnost. To jsem dokázal i dnešním rozhodnutím vrátit změny Ropidu k přepracování, protože k takovému projednání nedošlo."
palec nahoru, Dolínek si u mě drží i nadále kredit
Svoboda je bezcenná, neznamená-li také svobodu mýlit se. [Mahátma Gándhí]