Re: Trojský most
Trójský most by se měl začít stavět v květnu (dle aktuálních informací).
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Trójský most by se měl začít stavět v květnu (dle aktuálních informací).
doporučuji přečíst pár příspěvků něco sem pak zkopíruji...
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1763898
Trójský most by se měl začít stavět v květnu (dle aktuálních informací).
tak to vypadá, že je aktuální se ptát - a v kterém roce ? nebo je něco nového ?
No, tak přinejmenším zněla i informace, kterou nám před čtrnácti dny řekli v IC, takže se zdá, že by snad mohli. A taková vyměřovací loď by tomu i mohla napovídat.
(No, já vím, ona je podobná fotka i z Vltavy jižně od Mánesova mostu z roku 1939, kdy se tam sondovalo pro stavbu metra, ale tohle fakt vypadá na realizaci)
No, tak přinejmenším zněla i informace, kterou nám před čtrnácti dny řekli v IC, takže se zdá, že by snad mohli.
prosím nebyla by někde k dispozici i informace, jaká je aktuelní verze projektu
mimochodem info k té vyměřovací lodi Valentýna http://www.pvl.cz/aktualni_informace/vy … ml?lang=cs
Květen se pomalu blíží ke svému konci, tak už aby si potentáti chystali kladívko na poklep základního kamene.
Myslím, že tendle velice podrobný popis tu ještě nebyl: http://stavebniserver.com/?clanek=75
Myslím, že tendle velice podrobný popis tu ještě nebyl: http://stavebniserver.com/?clanek=75
a je to vůbec ještě platné ? ten článek je rok starý. ...květen 2010 pryč, že by mysleli květen 2011 - to už se mělo snad i jezdit.
http://stavebniserver.com/?clanek=75
také tam píší....Dodavatel stavby, firma Metrostav a.s., se chystá zahájit výstavbu mostu v červnu letošního roku a dokončit most do konce roku 2011.
Akt. 26.8.2009. Takže ať už ten článek vznikl kdykoliv předtím (odkazuje se na 30.3.2009), asi se nemyslí "červnem letošního roku" rok 2010.
to mi neříkejte, že se nikdo nebyl podívat, jestli už se pustili do vrtání pilot, jak slibovali...
Je tam pusto prázdno, jen tu chybějící dilataci pod bývalou tratí odtěžují.
zdroj: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1836825
V informační kanceláři stavby tunelů Blanka (naproti stadionu Sparty, otevřeno ve středu odpoledne) mi zhruba před měsícem potvrdili, že nový most přes Vltavu v prodloužení Partyzánské ulice, který by měl sloužit také pro tramvaj, se v žádném případě do data otevření tunelového komplexu Blanka postavit nestihne. Takže nejspíš dojde na ty světla na Pelc-Tyrolce atd. Už se tu o tom diskutovalo, že by to chtělo (třeba příští léto?) přizvednout i druhý nosník "rámusáku" a tramvajovou trať tam (dočasně) opět zdvoukolejnit. Stávající trasa tramvaje na trojském břehu - za rámusákem (ať už současné provizorní esíčko nebo přímá v prodloužení "rámusáku") ale je v kolizi s výjezdovou rampou z tunelu na budoucí nový most. Bude to tam tedy ještě zajímavé. Ale opakuji - nový most přes Vltavu tam za necelého dvaapůl roku stát nebude.
Já mám informace trochu jiné. Pokud prý budou peníze, neměla by výstavba mostu trvat déle než 14 měsíců. V tuto chvíli ale nikdo neví, jaký bude rozpočet na příští rok, a jestli na nový most peníze budou. Proto je v tuto chvíli předčasné tvrdit, že nebude. Každopádně s alternativou přzvednutí i duhého pole rámusáku se počítá. Jen se v tuto chvíli vůbec neví co s Pelc-Tyrolkou. Světla prý (v tuto chvíli) v žádném případě, takže nezbyde než 112 poslat na Palmovku.
Dovolil bych si odhadnout, že ten nový (i tramvajový) most přes Vltavu, v prodloužení Partyzánské ulice, na trojském břehu nad vyústěním tunelu Blanka, bude (podle mého optimistického předpokladu) otevřen těsně před dalšími komunálními volbami v Praze. Tedy minimálně za 4 roky a 3 měsíce. Nevylučuji, že tunel Blanka bude otevřen také až za tak dlouho (kdyby v příštím a přespříštím roce vyschly příslušné penězovody) - ale to by byla přeci jen dost velká ostuda.
Po tuto dobu (resp. aspoň ty zbývající(?) 3 roky) by mohla užitečně sloužit slušná tramvajová dvoukolejka přes zvednutý "rámusák" a dále provizorní dvoukolejnou trasou na trojském břehu. Nejsem příznivcem letitého trvání dosavadního provizoria s dlouhým jednokolejným úsekem (i když se teď leckdo dušuje, že letité nebude a že nový most bude včas).
Peníze na Blanku se budou muset najít, protože zakonzervovat tuhle stavbu by pár miliard stálo. Trojský most není samostatná stavba, ale součást celého komplexu Blanka, na které se vztahuje územní rozhodnutí vydané na základě EIA aj. Nedostavět byť jen část z celého komplexu by mohl být problém. Můj odhad je ten, že se Trojský most nakonec postaví, protože by Pelc-Tyrolka celou stavbu za 25 miliard znehodnotila, a to je politicky nepřípustný.
Trojský most - škoda, že informace jsou takhle pokoutně a je prostor pro dohady. Nebo investor raději mlčí, protože stavba stojí kvůli šefrnové ?
Já bych věřil, že most bude. Podle toho technického popisu by měla být jeho výstavba relativně rychlá. Velká část konstrukce je totiž předvyrobena a na místě se "pouze" smontuje (vlastní ocelový nosník, příčníky,...).
Na rámusáku by se daly koleje zakrýt do roviny a povolit tam spolu s tramvajemi provoz osobních automobilů :-)
no žeby konečně :-)
co webkameru?:-)
kvůli vedru jsem "propuštěn", zajedu se tam podívat a opláchnu si nohy ve Vltavě
Podle včerejší informace p. Poláka začali už vrtat piloty a termín (přes mnohá zdržení a odklady) dodrží.
Oprava špatně pochopené informace: upravují pilotovací úroveň
Třikrát hurá! O víkendu jsem tam zahlídnul buňky zařízení staveniště Metrostavu, tak jsem rád že mě zrak nešálil :-)
hurá ! jen skeptický dotaz - stavební povolení v pořádku, nějací škodiči na obzoru ?
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.286 s, vykonaných příkazů: 52.