801

Re: Trojský most

vlakno napsal:

Z Holešovic na MO vede už most Barikádníků, nevím k čemu je dobré mít ve městě každých půl kilometru dálniční most

Protože sjezd ze SJM na Argentinskou je 30 let trvající provizorium. Původně byla myšlenka přímého spojení SJM a Mostu Barikádníků, nyní bude řešením Nová Bubenská.

Nezapomínejme na to, že 10 ha Bubenského nádraží se bude dříve nebo později zastavovat a dvouproudá Argentinská by uměle dělila Dolní Holešovice od prostoru Bubny-Zátory. Z Argentinské se časem stane městský bulvár, kde bude jezdit také tramvaj - viz odkaz na ÚP.

Naopak Nová Bubenská bude zaříznutá (případně bude realizován přímo tunel) a povede podél trati (ať už železniční, nebo rychlodráha na letiště), takže tam 4 proudá vozovka vadit rozhodně nebude.

vlakno napsal:

Že MO odlehčil Smíchovu si moc nemyslím, když se podívám jak vypadá doprava na malém Smíchovském okruhu.

A pamatujete si, jak to na Andělu vypadalo před 10ti lety? Když neexistoval Smíchovský okruh + Mrázovka + Dobříšská a Strahovský tunel končil na Smíchově a všechna vozidla musela následně projíždět přes Smíchov na Nádražní nebo Strakonickou?

802

Re: Trojský most

No, někdo bere jako provizorium sjezd ze SJM, někdo bere jako provizorium celou SJM. Nezapomínejme, že je to nejfrekventovanější dálnice v ČR vedoucí skrz obytné zóny Prahy 4, 2, 1, 7 a 8 (např. Praha 2 nejhustěji zalidněná část v Praze), okořeněná takovými libůstkami, jako jsou svodidla nebo kozí plůtky. To, že ji tam jednou nomenklatura postavila neznamená, že tam má být navěky.
Co se týká Nové Bubenské, ta je doufám už passé, viz třeba http://www.prahaprolidi.cz/cs/clanek/561/bubny-zatory

Co se týká Smíchova, je to podrobně rozebrané v tom odkazu auto*matu. V Nádražní je zákaz vjezdu, takže jasné zklidnění. Strakonická zůstala jak byla, i když se postavila paralelně dálnice Dobříšká. Kartouzská, V Botanice, Ostrovského, Vltavská - všechno stejné stoky (kudy taky ty auta z MÚK odvést že...). Výrazně narostla průjezdní kapacita a byla zaplněna, takže skrz Smíchov projíždí víc dopravy než předtím. To stejné se stane s Blankou, kdy na povrchu zůstává (nebo je lokálně dokonce zvětšená) stejná kapacita jako v nových tunelech. Kapacita se zdvojnásobí, stoky zůstanou. Pokud bylo cílem donutit více lidí jezdit autem, tak se to podařilo.

Thumbs up −1 Thumbs down

803

Re: Trojský most

S dovolením se vrátím od zklidňovacích debat a futuristických vizí Holešovic zpět na zem a zeptám se k tématu "teď a tady" tongue Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, jak to bude po otevření Blanky se sjezdy a semafory na Pelc-Tyrolce. Z fotek jsem nabyl dojmu, že semafory zůstávají na obou stranách MUK

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 2.jpg.html

Přitom někdy kdysi dávno mi bylo vysvětlováno, že Trojský most je nutností, jelikož MUK Pelc-Tyrolka je neúplná, chybí tam ramena Blanka -> centrum a centrum -> Blanka (a taky Povltavská <-> V Holešovičkách, ale s těmi se nejspíš nikdy nepočítalo protože Libeňská spojka...) a že ty semafory jsou provizorium, zlo a vůbec.

Jak to tedy nakonec bude? Bude po zprovoznění Trojského mostu možno sjet z mostu Barikádníků do Blanky a zase zpět? Díky.

Thumbs up Thumbs down

804

Re: Trojský most

bohužel SSZ jsou sad

zmizel jen směr Povltavská (Balabenka) => V Holešovičkách, ostatní zůstává sad

uvidíme jak to bude fungovat

805

Re: Trojský most

vlakno napsal:

Jj, tunelem jsem myslel Novou Bubenskou.
Z Holešovic na MO vede už most Barikádníků, nevím k čemu je dobré mít ve městě každých půl kilometru dálniční most (pokud to potom chceme nazývat ještě město. A pro tu malou část řidičů z Holešovic, pro které je Trojský most nejblíž by jeden pruh stačil, zbytek to má blíž na Letnou.

Že MO odlehčil Smíchovu si moc nemyslím, když se podívám jak vypadá doprava na malém Smíchovském okruhu. Na Andělu se udělala pěší zóna, ale jinak je celý ten ostrov uvnitř dopravních stok. Té dopravy je tam víc než předtím, protože se jen přidala kapacita. Když se udělá někde MÚK, tak se ta doprava musí někudy do toho města rozlít a to už moc hezké není. Viz http://www.auto-mat.cz/2014/05/zopakuje … -mrazovka/


Tahle představa Auto*Matu o městských bulvárech a jak si maminka s kočárkem půjde sednout mezi dvě stojící kolony aut na strakonickou  je k smíchu.

Thumbs up +4 Thumbs down

806

Re: Trojský most

vlakno napsal:

...
Co se týká Smíchova, je to podrobně rozebrané v tom odkazu auto*matu. ......


Ach jo. Musím na Auto*Mat aspoň trochu reagovat.
Kromě toho, že mi pijou krev, má Automat pravdu v jedné věci. Hustota provozu na Smíchově je větší. Kde ovšem není? (Dokonce i v Tibetu smile) Cudně ale zamlčuje proč a kde. Důkazy svádí na existenci tunelů což ovšem není pravda. Tendenčně to ale dokazuje. Tvrdí, že malý Smíchovský okruh zdržuje kdoví co hlavně MHD. To je nesmysl, protože tento okruh nemá s MHD žádnou společnou část, pouze ho na kříží. Ať už autobusy, nebo trmavaje. Pokud chce ovšem Automat nazývat čekání na červenou na křižovatkách za zdržování, no prosím. Nikde ovšem neříká, jaké to bylo peklo před jeho zavedením (pro neznalé je jednosměrný proti směru hodinových ručiček od Jiráskova mostu ulice: V Botanice, Kartouzská, Radlická, Ostrovského, Vltavská a Hořejší nábřeží ). Tudíž na mapě si můžete ověřit kudy vede. Právě proto, že jezdím také MHD, tak mohu tvrdit že zdržování tramvají není pravda. Pominu-li, že na příklad v Lidické směrem k mostu je provoz občas hustší než jinde, to samé ve Štefanikově, ale nikde se nic nezdržuje a tyto ulice nejso částí žádného okruhu. Lež - pravda?. Tvrdí. že za 10 let od zprovoznění tunelů se situace zhoršuje. Nepíše ovšem, jak dlouho a od kdy se staví Blanka (od roku 2006, což je právě asi tak těch 10 let smile ). Nikoho asi nemusím přesvědčovat, že při realizaci jakékoliv stavby se přes ni těžko jezdí. Múže mi Automat vysvětlit kudy asi řídiči ve směru  SV-:-JZ Prahy pojedou (zvláště při neexistenci severní části R1)? Pokud si myslí že přes Roztoky.  Tak takového šoféra bych chtěl vidět. Takže otázka kudy, je nasnadě. P5 potažmo Smíchov. To Platí i o Strakonické, kterou využívají také řidiči mířící směrem na jíh (levý břeh Vltavy). Rád bych viděl toho snílka, který si myslí, že by neexistence tunelů zlepšila situaci. Přitom sice uznávají že na Strakonické poklesla doprava o 30%, ale zároveň se diví proč se poklesu nevyužilo k přemeněn na moderní bulvár. K čemu by asi tak byl, když je tam okolo ní je svým způsobem průmyslová zóna, navíc je to nejspíš záplavové území.
V části Promarněné příležitosti dost nelogicky požaduje spoustu věcí. Zákaz vjezdu aut na Palackého Most. Nikde ovšem neříká jak řešit automobilovou přepravu přes Vltavu (asi přívozem). Chce odstranit provoz aut z kolejí Radlické na malém (Smíchovském) okruhu. Stydlivě ovšem zamlčuje skutečnost, že v tom úseku nevede žádná tram ani bus linka právě z důvodu plynulosti dopravy. A tak bychom mohli pokračovat. Do toho ovšem zamíchájí malinko pravdy, trohcu polopravd, zbytek vymyslí (dokonce snad i hlavou) a ejhle jací jme borci. Prostě demagogie první třídy a kvality.

Tedy. Na Smíchově je jedno místo, kde je "úzký profil" a to oblast Radlické x Plzeňská x Vrchlického x Kartouzská. Proč? Je tam málo mista pro nějaké grandiozní stavby (úzké udolí a zástavba). Je otázka mohli-li projektanti řešit lepší nájezdy do tumelů než jsou, nebo ne. Stýká se tam právě zmiňovaný Smíchovský okruh s MO. Malý prostor a spletité úrovnové i MU křižování dělá z oblasti noční můru. tady se totiž potkávají účastníci mířící nejen směrem na/z Řepy, ale i do/z JZ města, na/z Smíchov obecně do/z centra Prahy, a zmiňovaný SV/J(JZ) směr. Proto už aby byla Radlická radiála a zprovozněna Blanka, protože ten kdo nemíří přímo na Smíchov bude zaručeně zmiňované tunely využívat. Je otázka co s "cestovateli" míříci od západu směrem do středu Prahy, nebo na její východní okraj a používají P5 jako průjezdní oblast (a opačně).

Něž byly zprovozněn tunel Strahov a Mrázovka. Tak se veškerý provoz z oblasti Břevnova a Dejvic soustředil do Holečkovy, případně přes Podbělohorskou do Plzeňské/Vrchlického a to teprve byly kolony. Úsek Radlická - Klamovka se jej také 30 minut, což při vzdálenost, 1,5 km je opravdu závratná rychlost. Nehledě na hustotu, kdy přejít přes ulici byla sázka do loterie přjede mne - nepřejede mne. Však také v oblasti okamžitě poznáme, kdy je Strah.tun. mimo provoz.  Ano bydlím na P5 na pomezí Strahova a Košíř a do "centra" a eventálně přes ně dále jezdím, ať už MHD, nebo IA). Takže doufám, že mi věříte, že vím o čem mluvím. Hlavně při cestách směr Holešovice. Kudy si myslíte že jsem asi tak jel? Přes Dejvice a Letnou určitě ne, Zvláště, když se tam stavělo. Už se třesu na otevření Blanky. To bude jiné kafe. Přes kopec na Malovanku a tunelem na druhou stranu. pokud by byl ještě tunel až k Rybničkům, tak by mne Holešovice už v životě neviděly.

O zvyšující se hustotě provozu obecně nemá cenu diskutovat. Jeho omezení? To bychom se museli vrátit v čase, zabít vynálezce spalovacího motoru, před tím vynálezce parních strojů, dále toho koho napadlo ochočit koně, vynálezce kola atd. Lidi by se mohli vrátit do doby kamenné bydlet v jeskyních, ale s teplou vodou, ustředním topením a splachovacím WC. big_smile
Byli bychom jen nahaté opice, brontosaurus válcoval nám silnice, v poledne by dostal metrák přesličky, v jeho stínu bychom hráli kuličky ... (parafráze písně V+W "Civilizace").

Thumbs up +2 Thumbs down

807

Re: Trojský most

Pod mostem nám vypustili Vltavu, takže kdo si chce užít nezvyklého pohledu, ať tam běží. Je to kvůli nějakým opravám povodňových škod.

Thumbs up Thumbs down

808

Re: Trojský most

Aktuálně kolona ve směru do Holešovic až za půlku mostu. Vcelku překvapivé, takhle večer.

Thumbs up Thumbs down

809

Re: Trojský most

všichni se jeli kouknout a Výstaviště nepobírá smile

už ráno to prej stálo za to smile - uvidíme zítra...

MŠ na tramfóru psal, že se 112 asi brzy vrátí na most Barikádníků smile
možná by mohla operativně měnit trasu, podle toho, kde bude menší kolona smile smile

810

Re: Trojský most

Už jsem psal na cyklofóru, že očekávám - kvůli kolonám a 112 - vyznačení bus-taxi-cyklopruhu ve směru do Holešovic.

Thumbs up Thumbs down

811

Re: Trojský most

P_V napsal:

Pod mostem nám vypustili Vltavu, takže kdo si chce užít nezvyklého pohledu, ať tam běží. Je to kvůli nějakým opravám povodňových škod.

až o tolik, jo?

...poklesu hladiny Vltavy až o 2,5 metru. Na vině je oprava trojského jezu.

    Zdroj: http://praha.idnes.cz/ochranci-prirody- … zpravy_bur

812

Re: Trojský most

Mosquit napsal:

Už jsem psal na cyklofóru, že očekávám - kvůli kolonám a 112 - vyznačení bus-taxi-cyklopruhu ve směru do Holešovic.

Dnes ráno mezi tram-zastávkama Trojská a Nádraží Holešovice celkem 3x bus 112 v koloně.
Navíc vedení přes barikádníky moc nepomůže, protože než se bus dostane z Trojské na trojské předpolí mostu, tak to taky pěkně trvá.

Navíc kolona byla až někam do Troji dál.

Ale předpokládám, že s Blankou se to trochu uklidní...

Thumbs up Thumbs down

813

Re: Trojský most

Údržba Trojského mostu bude stát miliony. Jeho bílá barva přiláká vandaly
http://www.metro.cz/udrzba-trojskeho-mo … e-deje_jbs

Petr od Pankráce

814

Re: Trojský most

Dnes jsem jel ve směru z Libně přes Trojský most do centra a nějak jsem nepochopil zákaz odbočení z Partyzánské do Bubenské. Takže jsem musel do Dukelských hrdinů a Veletržní... Pitomost.

815

Re: Trojský most

Prochaine napsal:

Dnes jsem jel ve směru z Libně přes Trojský most do centra a nějak jsem nepochopil zákaz odbočení z Partyzánské do Bubenské. Takže jsem musel do Dukelských hrdinů a Veletržní... Pitomost.

ten už je tam hodně dlouho a i v protisměru

je to kvůli zdržování tramvají smile

816

Re: Trojský most

černobílá fotka vypadá možná lépe než barevná smile

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14100935083
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14100935082

817

Re: Trojský most

Dnes večer nebyl most osvětlen (ani pouliční osvětlení) a na trojské straně je (na sjezdu k Povltavské) poražen sloup SSZ na přechodu pro chodce.

818

Re: Trojský most

no jo, vostrá pravá... smile

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14101335268
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14101235251


i první čmáranice...

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14101335270
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14101335267

819

Re: Trojský most

Těm sprejerům se vůbec nedivím, když tam pan architekt nechá obnažený holý beton. Tomu se říká brutalismus.

Thumbs up −6 Thumbs down

820

Re: Trojský most

Docela mě překvapuje, jak dlouho to vydrželo bez těch prvních malůvek...

Thumbs up Thumbs down

821

Re: Trojský most

Bez malůvek a vandalů to tam vydrželo přesně tak dlouho, jak dlouho si to hlídal Metrostav (a ten by veškeré škody musel nechat opravit ze svého, jinak by to město nepřevzalo). Teď už to patří Praze a ta si to z neznámého důvodu nehlídá.

Zajímavé, že Metrostavu se to hlídal vyplatilo a městu ne.

822 Naposledy upravil: karel53 (17.10. 2014 10.31)

Re: Trojský most

vlakno napsal:

Těm sprejerům se vůbec nedivím, když tam pan architekt nechá obnažený holý beton. Tomu se říká brutalismus.

To je argument cislo 1. wink

Cislo 2: Jak muze vubec nekdo takove "dilo" koupit, pri kterem achitekt nepouziva hlavu. roll


Po zkusenostech s pocmaranym novym spojenim naprosto nepochopitelne rozhazovani penez.

To, ze existuji proti-graffitove natery a opatreni by mnel pan Architekt vedet.

To, kde se nachazi nejblizsi banka pro tucny honorar mu zajiste neuniklo tongue

Thumbs up Thumbs down

823

Re: Trojský most

vlakno napsal:

Těm sprejerům se vůbec nedivím, když tam pan architekt nechá obnažený holý beton. Tomu se říká brutalismus.

Co si to vlastně ten architekt dovoll, něco postavit a nezabránit kreténům v jejich činnosti.
Moc by mě zajímalo, jak by si to vlákno představovalo.
Beton zasypat do výšky "co by dospělý muž ruku vztáhl"?
Obehnat veškeré fasády zátarasy z ostnatáho drátu až kam spray nedostříkne?
Volnou střelbou bez varování?
Že proti debilům by pomohlo jen to poslední svědčí hradby u parku Myslbekova pár dnů po rekonstrukci.
Chycenému sprayerovi bych připsal veškeré "tagy" a "umění" v okruhu půlhodiny pěší chůze či čtvrthodiny na kole s plnou nákradou škody, k tomu pokutu ve výši sto procent. Nezavíral bych ho, ať pěkně maká na své dluhy.

Thumbs up Thumbs down

824

Re: Trojský most

Architekt musí počítat s tím, že nenavrhuje do vitríny, ale do prostoru, kde působí různé vlivy. Slunce, déšť, mráz, prach, vandalové a jiné živly.

Thumbs up Thumbs down

825

Re: Trojský most

Kdyby pan architekt pouzil Google (kdyz to nema v hlave) - nasel by behem 5 minut stovky moznosti - jak velke a hladke plochy pred graffiti chranit.

Obklady vjezdu a vyjezdu z tunelu tesne pod mostem jsou napriklad jedna velice elegantni moznost.


Pricina -> nasledky.

Odstranime li vcas pricinu, mame mene starosti s nasledky a nemusime ani na nikoho strilet. wink

Thumbs up Thumbs down