kasme napsal:jestli si vzpomenu napíšu i nějaký info
nebo jestli si Jeník na něco vzpomene
Já si pamatuju dost, ale na málo si vzpomenu
- příčníky byly hydraulickými lisy rektifikovány s tolerancí max 1,5cm
- příčníky zdánlivě stejné (tvarově jsou) se liší úhlem osazení "omeg" (napojení podélníku oblouku) a jsou proto nezaměnitelné i neotočitelné
- v průběhu vysouvání vždycky bylo tření největší na začátku výsuvu, po rozjezdu strmě klesalo; zajímavé je, že klesalo postupně i u dalších výsuvů - nejmenší bylo u posledního, díky tomu nemuseli použít veškeré připravené vysouvací lisy
- inundační most má "negativní vzepětí" - kvůli architektům a návaznosti křivek je trochu prohnutý - není to chyba, ale záměr
- deska nad příčníky (mostovka) má tloušťku jenom 25-28cm , sotva se tam vejde výztuž
- mostovku nebudou betonovat přesně protisměrně, trojská strana bude o něco rychlejší
- jeden takt mostovky má tři pole (přes čtyři příčníky)
- betonové konstrukce jsou tak zakřivené, že nejdou šalovat systémovým bedněním
- chodníkové konzoly budou ocelové, vařené na plotny v mostovce
- "zárodky" oblouků budou osazení na ocelové konstrukci, která se zabetonuje v krajním poli
- zárodky oblouků a podélníky budou probetonované a předpjaté
Co ještě?
Kamera nefunguje, protože nefunguje Po vyřízení reklamace bude nová a viditelná.