Re: Z tisku a médií
supr, takže my z michle si té "suprovosti páteřních tras" neužijem :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Z tisku a médií
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 16 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
supr, takže my z michle si té "suprovosti páteřních tras" neužijem :-)
V metru přes víkend vyměnili obří výhybku. Sloužila bez problémů 35 let
Slovo "obří" pochopitelně nemůže chybět, naopak slovo "klíčový" v článku nemohu nalézt. Přimlouval bych se za důkladné pokárání pana redaktora
A je to tu
9001 na Prazskych Tramvajich
Doprava se asi měnit nebude. Nevyplatí se to
Lidové noviny 13.7.2012 Strana: 4 Autor: vefPRAHA Plán na rozsáhlé změny v pražské hromadné dopravě, který se měl do jízdních řádů promítnout letos v září, dostává vážné trhliny. Primátor Bohuslav Svoboda (ODS) má v ruce odborný posudek, jenž říká: dopravní šaráda se městu nevyplatí. „Je tudíž možné, že ke změnám po prázdninách nedojde,“ přiznal včera LN Svoboda.
Návrh, který vypracoval organizátor pražské MHD – společnost Ropid, radní posvětili před dvěma týdny. Zapůsobila na ně vidina úspor – více než 400 milionů korun ročně. Výpočet se však ukázal přehnaně optimistický.
„Podle posudku pražské ČVUT se zdá, že úspory deklarované Ropidem jsou nereálně vysoké,“ řekl Svoboda. Částku, o níž hovoří analýzy, prozatímzveřejnit odmítl. Výsledky studie chce nejprve ukázat koaliční TOP 09. Finální rozhodnutí o budoucnosti MHD padne v polovině srpna na příštím jednání městské rady.
Novinka předložená Ropidem spočívá v zavedení takzvané metropolitní sítě s menším počtem linek. Ale jezdit mají třeba „metrobusy“ vyznačující se krátkými intervaly, zajímavou trasou a celodenním provozem. Už před schválením se proti návrhu postavila řada městských částí i expertů. Ti varovali, že se MHD stane pro cestující méně atraktivní kvůli rušení linek či nutnosti častějších přestupů. Tato tvrzení potvrdila i ČVUT. „Snížení atraktivity MHD povede k nárůstu individuální dopravy. Budou se tvořit větší zácpy, povrchová MHD začne nabírat zpoždění a stane se ještě méně zajímavou. Tím poklesnou výnosy, které přináší,“ říká jeden ze zpracovatelů studie Petr Moos.
Tak na tohle nemusim studovat vejsku, abych vedel, ze se to nevyplati :-) Uvidime, doufam, ze zmena nebudou - moc se mi nelibily, krome par vyjimek...
Za OpenCard 100 Kč od srpna
zdroj: http://praha.idnes.cz/od-srpna-se-bude- … zpravy_sfo
Pražany čekají další výluky tramvají, připraví je na velké zářijové změny
Zdroj: http://praha.idnes.cz/vyluky-na-prazsky … zpravy_sfo
Metro A bude o víkendu končit na Malostranské, tam dojede s přestupem
Zdroj: http://praha.idnes.cz/vyluka-metra-na-t … zpravy_sfo
jj, ale stejne si bohuzel myslim, ze ty zmeny v zari prijdou :-( Tech nenapadanych priprav na zmeny jsem si taky vsiml, ale prej nemaji jinou moznost....mno nevim no.....
Dalsi clanek na IDNES o pruseru roku:
Praha by měla zářijovou revoluci v MHD odložit, radí experti
http://praha.idnes.cz/zmeny-v-prazske-m … zpravy_sfo
Dle meho nazoru je vse zbytecne, proste je to schvalene a pochynbuju, ze se neco zmeni.....:-(
Analýza chystaných změn v pražské MHD: spojené linky se budou zpožďovat
Není někde mapa té revoluční změny, která se chystá (chystala) na září?
Není někde mapa té revoluční změny, která se chystá (chystala) na září?
od kdy ty se zajímáš o MHD?
mapu jsem nepotkal...
Četl jsem vedení jednotlivých linek, ale lepší obrázek bych si udělal, když uvidím celou mapu, jak je to myšlené - myslím tedy u tramvají.
Docela mě dostalo, že z dolních Holešovic nebude jezdit tramvaj k náměstí Republiky, ale jen okolo Labutě k Masarykovu nádraží, apod.
(Sice MHD nejezdím, ale zas občas se do té hospody rád svezu...)
Není někde mapa té revoluční změny, která se chystá (chystala) na září?
Drobne trvale zmeny MHD od 1. 8. 2012
http://ropid.cz/trvale/zmeny-v-srpnu-20 … x1555.html
tak už nám domů přišel pamflet prahy 4 o změnách v dopravě.
obávám se že to dopadne jako každej redesign facebooku - lidi budou chvíli prskat, nadávat a možná i psát petice a pak si všichni zvyknou a postupně bude klid.
to neřiká nic o tom že to bude masakr a některý změny mi přijdou hloupý.
na druhou stranu jsem zjistil, že mě to ušetří přestup (což s kočárem je nedocenitelné) a něketrý linky se zrychlí (zejména 136 i když spořilováci budou prskat)
trochu jsem nepochopil tu 205 (jen zelpruh - budějovická) + 124 (nebude jezdit přes polikliniku) ale snad konečně vyřeší to, že 124 věčně jezdila s jiným busem "hromadně" (zelpruh->budě jezdili s 205 skoro ve stejné minuty, kohinor->na rolích se duplovali se 106kou)
no jsem na to zvědavý
Mě v té souvislosti mrzí přetrasování 121, která mi do teď nabízela z Ryšánky přímou cestu na Lhotku. Nově mohu busem na Budějovickou, pak busem na Kačerov a pak busem na Lhotku. Cestovat tak budu minimálně, zrovna jsem dával auto do servisu na velkou údržbu, aby bylo připravené na každodenní ježdění ...
Pamflet od Prahy 4 už máme také doma.
205 pravidelně využívám, teď budu muset přestupovat:(
Další věc je změna trasy 114 a 193 v Kunraticích, teď se dá jet 114 rychle, bez zpoždění, na nejbližší metro, Kačerov. Po změně už 114 nebude jezdit do Kunratic a bude se muset jezdit 193 až na Budějovickou. Navíc 193 si jezdí jak chce, 5 minut není žádná míra:( nehledě na natahovaní, už tak dlouhé linky autobusu.
Zase na druhou stranu prodloužení linky 118 na Smíchov vidím, jako jasnou změnu k lepšímu, tohle spojení chybělo. I když přívoz v Podolí rád využívám, je to takové zpestření při cestování po Praze.
Nemůžu si pomoc, ale po delším zkoumání změn, jsem dospěl k názoru, že 20% změn je k lepšímu a 80% k horšímu, bohužel. Jeto takový divný fenomén dnešní doby, dělat změny k horšímu:(
Pamflet od Prahy 4 už máme také doma.
205 pravidelně využívám, teď budu muset přestupovat:(
Další věc je změna trasy 114 a 193 v Kunraticích, teď se dá jet 114 rychle, bez zpoždění, na nejbližší metro, Kačerov. Po změně už 114 nebude jezdit do Kunratic a bude se muset jezdit 193 až na Budějovickou. Navíc 193 si jezdí jak chce, 5 minut není žádná míra:( nehledě na natahovaní, už tak dlouhé linky autobusu.
Zase na druhou stranu prodloužení linky 118 na Smíchov vidím, jako jasnou změnu k lepšímu, tohle spojení chybělo. I když přívoz v Podolí rád využívám, je to takové zpestření při cestování po Praze.
Nemůžu si pomoc, ale po delším zkoumání změn, jsem dospěl k názoru, že 20% změn je k lepšímu a 80% k horšímu, bohužel. Jeto takový divný fenomén dnešní doby, dělat změny k horšímu:(
Bude to jako vždy. ZA chvíli si všichni zvyknou a až to budou překopávat za pár let, tak zas budou všichni bojovat za stávající stav. JE to asi o zvyku.
trochu jsem nepochopil tu 205 (jen zelpruh - budějovická)
205 budou jezdit ČSAD Střední čechy, protože tento dopravce narozdíl od DPP nemá zakázán vjezd do obratiště Zelený pruh. Tak se tomu ušila trasa na míru
iDnes: Schváleno, revoluce v pražské MHD v září bude. Změní se desítky linek
uuž jsem to sem chtěl dát taky...
bude to bordel a některý trasy budou fakt neštěstí
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 16 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Z tisku a médií
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.204 s, vykonaných příkazů: 84.