101

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

První zápora v jižní stěně D7.
Lanový drapák začal, v prostoru křižovatky, připravovat rýhu pro práci hydrofrézy (STT jížní stěna).
Stejný postup jako na Letné - drapák začné a hydrofréza milánskou stěnu dokončí.

Thumbs up Thumbs down

102

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

1.9.2010
V D4 stále probíhají přeložky, ale vypadá to že se finišuje.
D3 beze změny.
V D2 se začína STT bednit a sponkovat, v JTT se začala armovat vrchní vrstva.
Betonáž stále odhaduji na víkend, maximálně na podělí.
V D1 se začalo s ubouráváním jižní stěny.
Začalo se s s budováním stavební jámy na D7-D5. Mikropiloty před klinikou jsou hotové
(tam je to opravdu na těsno), vrtají se zápory na jižní straně směrem k D4. Jak již psal
Důchodce, v D7 se drápe. Hydrofréza je komplet, čeká až jí drapák připraví prostor.

Na východě jsou opět v akci archeologové ale odtěžování pokračuje. S odtěžováním se začínají
dostávat mimo dohled, budu muset najít lepší místo. Zápory stále ještě nejsou všechny, je vynechané
místo pro průjezd  (ne, nejsou jen zahrabané,  ještě zbývají nějaké armokoše).
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100901
PS: Víte, proč bagr nemá v povinné výbavě hever ?

Thumbs up Thumbs down

103

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

betonuje se první armokoš
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 4.jpg.html

104

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

3.9.2010
V D4 jsou hotovy přeložky sítí, dělá se staveništní komunikace.
V D2 je doarmováno, sponkuje se. Také bednění je skoro hotovo.
V D1 pokračuju ubourávaní stěn. Severní se mi zdá hotova, ale více z ní není vidět,
jižní je hotova tak ze 2/3 a střední z 1/2.
Konečně je odkryt prostor mezi poslední lamelou v D1 a stávajícím portále. Je tam
minimálně trojmetrová mezera, takže napojení milánek na portál se bude dělat klasicky,
stejně jako všude jinde.

V prostoru D7-D5 se vrtá poslední pilota v jižní stěně před klinikou. Odtěžuje se bordel z
původní odkalovací jámy, usazený bentonit tam dělá hezké vrstvy. Drape se první lamela v severní stěně STT, v jižní je již zabetonována. Hydrofréza zatím stojí.

Na východě se stále odtěžuje, ta zeď kolem které se motali archeologové stále stojí.
Začínají se osazovat  převázky druhé úrovně.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100903

Thumbs up +2 Thumbs down

105

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Hezky to běží. Nevíte někdo k čemu je ta konstrukce s pojížděcí "zdvihací kočkou" za novým trámem nad budoucím portálem vzduchotechnického tunelu?

Thumbs up Thumbs down

106

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Tam se již dlouho (cca rok) dělá (pravděpodobně) nějaká kanalizační štola.

Thumbs up Thumbs down

107 Naposledy upravil: Honkam (03.09. 2010 14.53)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Strejda napsal:

3.9.2010
...mezi poslední lamelou v D1 a stávajícím portále. Je tam
minimálně trojmetrová mezera, takže napojení milánek na portál se bude dělat klasicky,
stejně jako všude jinde.

Podle tohodle
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html, by to mělo být dobrápané celé. Jak se to tedy bude napojovat?

Thumbs up Thumbs down

108 Naposledy upravil: Strejda (03.09. 2010 15.44)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Myslím, že se tam jen pokračovalo - ten železný svorník v zemi, který drží dilatační nebo
pracovní těsnění tam zůstal po drápání předchozí lamely. Pokud se nemýlím, tak všude
předchod mezi milánkami a hloubenou částí začínal těžbou lamely a teprve potom se k
němu dodělávala hloubená část.

Edit: Tedy, ono vlasně "všude" bylo jen na Letné....

Thumbs up Thumbs down

109 Naposledy upravil: Pista (03.09. 2010 18.54)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Pri savbe portálu pokiaľ dobre viem nikto na nejaké napájanie nemyslel. Teda možno myslel, ale nespravil. Podľa mňa sa bude napojenie robiť v otvorenej jame. Na portáli aj tak treba zbúrať to zaslepenie...

Alebo uvidíme nejakú novú technológiu. smile

EDIT: toto by mohlo slúžiť ako dôkaz: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html

Thumbs up Thumbs down

110

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Nebetonuje se dneska strop dilatace D2?

111 Naposledy upravil: anasazi (06.09. 2010 11.13)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

vondr napsal:

Nebetonuje se dneska strop dilatace D2?

Právě tam stojí dva mixy. Nevidím sice betonpumpu, ale tipuju, že jo. Strejda potvrdí.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 0.jpg.html
Edit: tak Strejdovo snímky potvrzují betonáž smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

112

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

6.9.2010
Je to tak, betonuje se první vrstva D2.
Z toho, co jsem minule označil jako staveništní komunikaci na D4 se nakonec vyklubala nová
obchůzka pro pěší.
V D1 se přemisťují vjezdové rampy, v současné pozici bránily v dozačištení střední stěny. Začištování
jižní stěny se také blíží ke svému konci. Zatím to vypadá, že se bude po dobetonování D2 plynule
pokračovat na D1 (tedy, že D1 stihnou do konce betonáže v D2 připravit pro podkladový beton).

V D7 nastoupila hydrofréza, z drapáku je (asi) jeřáb. Nejsem si jist, zdali je ta hydrofréza optimální,
podloží je jílovité a moc hydrofréze nechutná.

Na výhodě jsou komplet osazeny převázky druhé úrovně, pokračuje odtěžování i archeologický průzkum.
Dodělávají se poslední zápory v té vynechané mezeře.
Vzhledem k mé projíždce po staveništi mám i detailnější obrázky.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100906

Thumbs up +3 Thumbs down

113

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Betonuje se druhá vrstva D2

Thumbs up Thumbs down

114

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Strejda napsal:

Betonuje se druhá vrstva D2

Neměla tam být jako obvykle den pauza? Zřejmě jsou tam menší vrstvy, je to těsně pod povrchem.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

115 Naposledy upravil: Pechus (07.09. 2010 11.34)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

anasazi napsal:
Strejda napsal:

Betonuje se druhá vrstva D2

Neměla tam být jako obvykle den pauza? Zřejmě jsou tam menší vrstvy, je to těsně pod povrchem.

D4 se dělala najednou, dokonce
EDIT: omyl, pamatoval jsem si to blbě - jak u D4 tak i u D3 se pokračovalo v betonáži stropní desky rovnou následující den.

Thumbs up Thumbs down

116 Naposledy upravil: Strejda (07.09. 2010 16.09)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

To ubourávání milánek, zdá se, trochu přehnali...
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=9054

Thumbs up Thumbs down

117

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Strejda napsal:

To ubourávání milánek, zdá se, trochu přehnali...
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=9054

Nepřehnali.Bude tam výklenek pro ventilátory.Spíš to vypadá, že budou mít krátkou výztuž.

Thumbs up Thumbs down

118

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

8.9.2010
Pozdě, ale přece. Jsem dneska měl tak trochu frmol...

D3 se zasypává do úrovně D4 - to je zhruba nivelita základů budoucí
komunikace.
D2 je hotova, spokojeně odpočívá pod plachtou. Ostatně, v tomhle počasí
se není co divit. Jen ty připravené nádrže s vodou na chlazení mi přijdou už
tak trochu paranoidní smile.
V D1 se dobourává poslední lamela ve středu a na jihu. Pokračuje příprava
podkladu v JTT. Do STT není vidět, takže nevím.

Na území D5-D7 se pravděpodobně nic neděje, hydrofréza je v klidu. Ani lamela, na které
pracovala v pondělí není osazena.

Na východě se dodělávají poslední piloty v mezeře.
Začalo odtěžování na třetí kotevní úroveň, z kopce se pomalu stává rovina.

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100908

Thumbs up +2 Thumbs down

119

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Bude se po zabetonování  a zavezení stropu D1 pracovat na definitivní podobě patočkovy ulice (hlavně chodníky) nebo se to nechá celé najednou až budeou hotové i dilatace D5-D7?

120

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

vondr napsal:

Bude se po zabetonování  a zavezení stropu D1 pracovat na definitivní podobě patočkovy ulice (hlavně chodníky) nebo se to nechá celé najednou až budeou hotové i dilatace D5-D7?

Šlo by to udělat v jiřní části do křižovatky Na Hubálce. Bylo by to určitě hezké gesto pro místní obyvatele, ovšem nevyzpytatelné jsou cesty péóváků
(pro nestavaře: POV = projekt organisace výstavby)

Thumbs up Thumbs down

121

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Asi se bude čekat na D5-7. Tech důvodů je povícero:
- bentonitové hospodářství je na stropě portálu před D1 takže potrubí
  vede přes celou stavbu.
- v D5-D7 není ani kousíček volného místa pro umístění zázemí stavby
- pokud se bude na Myslbeku odtěžovat současným tempem, tak bude D7
  z této strany brzo nedostupná.

Thumbs up Thumbs down

122

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Dle starého již neaktuálního harmonogramu je definitivní Patočkova až v 2. pololetí 2012. Pochybuju, že by se to nějak radikálně měnilo.

Thumbs up Thumbs down

123

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

AGa.. napsal:

Dle starého již neaktuálního harmonogramu je definitivní Patočkova až v 2. pololetí 2012. Pochybuju, že by se to nějak radikálně měnilo.

přitom by to šlo dělat v příštím roce, když budou dilatace D1-D7 hotové. Chudáci místní obyvatelé, takhle dlouho mít před domy bláto

124 Naposledy upravil: baggins (09.09. 2010 11.53)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

Domnívám se, že ty domy mají naštěstí vchod z obou stran, tedy i zezadu, kde bláto není. To nic nemění na tom, že by bylo pěkné uvést D1-D? do pořádku dříve ... aspoň chodníky, uprostřed by mohlo zůstat ZS

Thumbs up Thumbs down

125

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010

10.9.2010
Prostor D4-D2 se zasypává a hutní. Na severní straně D4 a D3 se odstraňují zápory a
pravděpodobně se začíná i s úpravou okolí.
V D1 se betonuje podkladový beton v JTT, v STT se připravuje podklad a dodělává se severní stěna.
V D5-D7 je situace nejasná, hydrofréza pracuje v D7 ale jinak nedokážu rozpoznat, co je hotovo.

Na východě odtěžování pokročilo na úroveň betonových pilot původní jámy, dno je ploché a vypadá
to, že se zatím hlouběji nepůjde. Začínají se vrtat kotvy třetí úrovně.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100910

Thumbs up Thumbs down