Re: Z tisku a médií
Byla i na cyklojízdě. Například v Londýně je tohle běžně k vidění:
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » CYKLOstavby » Z tisku a médií
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Byla i na cyklojízdě. Například v Londýně je tohle běžně k vidění:
Cyklisté v Praze se rozjedou po dvou nových stezkách
a bude hůř
Předjíždějící cyklista srazil na stezce bruslařku, je těžce zraněná
http://praha.idnes.cz/cyklista-srazil-n … -zpravy_ab
Cyklista je řidič a jede vpravo. Bruslař je chodec jede vlevo.
Už jste někdo takového bruslaře viděl? Aneb jak se pozabíjet už úplně...
Cyklista je řidič a jede vpravo. Bruslař je chodec jede vlevo.
Hmm tak to je slušná demence a jak píše Kasme, bude hůř. Prostě bruslaři a cyklisté na jedné úzké cyklostezce, která prostě není pro bruslaře konstruována, to nebude nikdy dělat dobrotu:-( A kdyby začali jezdit bruslaři vlevo, tak by to byla slušná jatka, už teď nadávám na chodce, kteří jdou po cyklostezce vlevo.
zajímavé...
obzvláště ta mapka
http://prahounakole.cz/wp-content/pnk/u … 89x548.jpg
Systém celoměstských cyklotras (2/2)
V předchozím článku jsem představil systém celoměstských cyklotras, popsal jeho principy, oficiální status a závaznost. Nyní je čas podívat se na to, jak vypadá zhruba po pěti letech jeho realizace a co se pravděpodobně bude dít dál.
je to smutné...
Bulvární peklo IDnes
Každý dělá chyby, někde jsou ale víc vidět. Nový seriál Víta Štěpánka „Praha, peklo cyklistů,“ vycházející na IDnes, je toho bohužel smutným důkazem. Rozhodně vítám, když jsou špatná řešení pro cyklisty řádně pranýřována; když se tak ale děje bez znalosti pozadí věcí, pražských souvislostí a dokonce i bez znalosti základní terminologie, výsledek nemůže dopadnout jinak než tragicky.
http://prahounakole.cz/2012/09/bulvarni-peklo-idnes/
Praha, peklo cyklistů. Jak se probojovat Michlí a nezemřít
http://cestovani.idnes.cz/praha-peklo-c … -sveta_tom
Podporovat cyklistickou dopravu v Praze je nezbytné
Rada hlavního města ustoupila díky nevoli Pražanů od úplného škrtnutí rozpočtu na cyklistickou dopravu. Iniciativa Auto*Mat rozhodnutí vítá. Cyklistická infrastruktura je však podle ní stále podfinancovaná. O novém rozpočtu bude příští týden hlasovat zastupitelstvo. Auto*Mat požaduje, aby Praha příspěvek zvýšila a vyčlenila na cyklistickou dopravu alespoň jedno procento svého dopravního rozpočtu.
Praha dá příští rok peníze jen na 3,5 kilometru cyklostezek
http://praha.idnes.cz/cyklodoprava-v-pr … -zpravy_ab
Cyklistům přibude několik stezek, ale schází dálkové trasy
http://prazsky.denik.cz/z-regionu/cykli … 30509.html
Pražská TSK dá do úprav v rámci cyklodopravy skoro 23 milionů
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p … 30519.html
Praha vychází vstříc cyklistům. V centru předláždí některé ulice
http://praha.idnes.cz/praha-predlazdi-n … zpravy_bur
Cyklostezka Praha-Klecany spojí středočeské obce s hlavním městem
http://www.metro.cz/cyklostezka-praha-k … e-deje_Bel
Nábřeží Kapitána Jaroše čeká proměna. Cyklisté odhalí pomník na lampě
http://www.metro.cz/nabrezi-kapitana-ja … e-deje_ava
U nájezdu na Nuselský most nad stanicí metra Vyšehrad vznikne cyklotrasa
http://www.metro.cz/u-najezdu-na-nusels … e-deje_jbs
Po nejdražší cyklostezce v Praze se dá po dvou letech znovu projet
http://praha.idnes.cz/nejdrazsi-cyklost … zpravy_bur
Barevné bicykly s velkým košem. Praha chce do léta spustit bikesharing
Zdroj: http://praha.idnes.cz/bikesharing-sdile … zpravy_bur
Cyklostezku u zoo poničila velká voda. Teď se dočká opravy
http://www.metro.cz/cyklostezku-u-zoo-p … e-deje_jbs
Z rozhovoru s bývalým prezidentem
Jak jako celoživotní Pražák vidíte budoucnost Prahy? Roste z ní lepší město?
Praha nepotřebuje být „lepším“ městem. Nechme Prahu takovou, jaká je. Nepokoušejme se jí přestavět. Naštěstí to neudělali ani komunisté, protože ti radši budovali těžký průmysl než města a to Prahu – a nejen Prahu – zachránilo. Teď se pokoušejme, aby Praha normálně fungovala, aby byla průjezdná, aby nám úřady, zejména pražský magistrát, neznemožňovaly jezdit v Praze autem, aby záměrně nebrzdily dokončení tunelu Blanka a dalších podobných staveb, aby se vcítily do pozice občanů tohoto města. Žádnou revoluci nechci.
A jak Pražák Václav Klaus hodnotí současné budování cyklostezek a cyklopruhů, podporované Unií? Pomůže to opravdu dopravě, nebo je to jen velká investice pro pár nadšenců?
Jako celoživotní sportovec a i dnes majitel několika kol považuji módní, EU podporované budování cyklostezek za naprostý nesmysl, který je ve prospěch jedinců ohrožujících jiné jedince. Třeba teď, při nedělní procházce po Ďáblicích, jsem byl nepřetržitě ohrožován cyklisty, kteří jezdili po něčem, co bych já nazval chodníky. Tedy nikoli silnice nebo ulice. Říkal jsem si přitom, že by měly být také budovány nějaké „stezky a pruhy“ pro normální neambiciózní chodce. EU neví, co by dělala, a proto dělá laciná gesta. Podpora cyklostezek místo vážných věcí je jedním z nejzřetelnějších příkladů.
Má vůbec cyklistika šanci stát se v Praze masovým dopravním prostředkem, jako je to třeba v Amsterodamu či Kodani? Třeba v Pardubicích se zdá, že to docela funguje…
Cyklistika má šanci být masovým dopravním prostředkem na rovině, u nás třeba ve Vámi zmíněných Pardubicích nebo na jihu Moravy, třeba v Břeclavi. V Praze nikoli.
O elektrokolech ten pán asi nikdy neslyšel.
Vcítit se do pozice občanů města je rozhodně potřeba - například těch postižených SJM magistrálou, kterou skrz město navrhla a postavila nomenklatura ÚV KSČ.
O elektrokolech ten pán asi nikdy neslyšel.
Vcítit se do pozice občanů města je rozhodně potřeba - například těch postižených SJM magistrálou, kterou skrz město navrhla a postavila nomenklatura ÚV KSČ.
Postavila ano, ale návrh ne. To je práce předválečných architektů. Kopírování "roštu" amerických měst, speciálně NY. Proto návrh I., II. a III. SJM a dvou tangent. První stavbou II.SJM bylo rozšíření Hlávkova mostu před MS v hokeji, na staré Štvanici
Máte někde odkaz na ty předválečné plány? Pokud vím, vážně se plánovalo přemostění Nuslí a výhledově Masarykova nádraží.
Nicméně ta současná podoba v dálničních parametrech, MÚK a dokonce kozími plůtky je dílo komunistů, v demokratických poměrech by to těžko mohlo v takové podobě projít.
Cyklisté opět projedou Kampou, kontroverzní značku nahradí jiná
24. září 2014 15:32
Cyklisté po více než měsíci opět projedou parkem Kampa. Radnice Prahy 1 odsud nechá odstranit značku, která jim sem zakazovala vjezd. Značka, která vzbuzovala emoce, bude nyní nahrazena jinou. Ta bude vyzývat k ohleduplnosti mezi cyklisty a chodci. Zákaz vjezdu vozítek segway ale zůstane.
V Praze přibudou cyklostezky. Letos v Jižním Městě, za rok ve Kbelích
29. března 2016 19:30
Pražské cyklostezky jsou v letních měsících vytížené, denně těmi nejznámějšími projede i šest tisíc cyklistů. Metropole proto chystá další úseky. Za rok se začne pracovat například na lávce ze Smíchova na Císařskou louku nebo na průjezdu pro cyklisty pod Mánesovým mostem na Klárově.
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » CYKLOstavby » Z tisku a médií
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.177 s, vykonaných příkazů: 92.