Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Dneska odpoledne operovala podbíječka z Hradčanské směrem na Prašný most.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Dneska odpoledne operovala podbíječka z Hradčanské směrem na Prašný most.
fotak v mem telefonu je uplne na ... - ale kdyz jsem sel rano kolem, tak me prekvapilo, jak vysoko jsou koleje na uvalcovanym povrchem: snad je to trochu videt tady, je to snad 30cm.
Chapu, ze to asi zasypou sterkem a podbijou - ale prijde mi to divne - valcovanim by to prece museli zhutnit daleko lepe, takhle to predchozi valcovani skoro ztraci smysl, ne??
(na pozadi je nejaky strojecek, kterym jezdi po kolejich pred podbijenim, co to je netusim :-)
fotak v mem telefonu je uplne na ... - ale kdyz jsem sel rano kolem, tak me prekvapilo, jak vysoko jsou koleje na uvalcovanym povrchem: snad je to trochu videt tady, je to snad 30cm.
Chapu, ze to asi zasypou sterkem a podbijou - ale prijde mi to divne - valcovanim by to prece museli zhutnit daleko lepe, takhle to predchozi valcovani skoro ztraci smysl, ne??(na pozadi je nejaky strojecek, kterym jezdi po kolejich pred podbijenim, co to je netusim :-)
Malá podbíječka pro podbíjení křížení, malých oblouků apod.
Aktuálně: pokračuje podbíjení křižovatky Špejchar zmíněnou malou podbíječkou i ručně. V ul. MH se pokládá zbývající úsek kolejí mezi Hradčanskou a křižovatkou. V Badeniho už jsou volně složené kolejnice pro zdejší úsek. Kolem řádí Elektroline na trolejovém vedení. Pracuje se na podkladu pod dlažbu na nástupišti z centra. U závor na Hradčanské se dláždí a dláždí ...
Slepenice - sobota 7.8. (D-25; v lijáku), neděle 8.8. (D-24), pondělí 9.8. (D-23)
Tak se podívejme, co se za ten týden urodilo. Leccos je asi průběžně okomentované.
- Z jižního chodníku zbývá vydláždit jenom východní roh Milady Horákové/Tychonova, západní roh Milady Horákové/Pod Baštami a drobné doplňky chodníku mezi budoucími travnatými ovály mezi Pod Baštami a Tychonovou. V Tychonově se připravuje dlažba, Pod Baštami už se dláždí na východní straně.
- V jižním chodníku mezi ulicemi Tychonovou, Pod Baštami a K Brusce se klade řada dlažebních kostek ohraničujících parkovací záliv (Tychonova-Pod Baštami, Pod baštami-K Brusce, K Brusce-Pod Baštami od východu). To si vyžádalo přeměření a následnou opravu obrubníku východního rohu Milady Horákové/Tychonova.
- Severní chodník: je vydlážděno od západu až k západnímu výstupu z metra. Jsou zasazeny stromy. Objevila se telefonní budka, takhle uprostřed vypadá jako spadlá shůry. Dláždí se i na východ od východního výstupu. Už chybí jenom osadit hlavice sloupů VO a další propriety.
- Byla položena vrstva severní vozovky v celé délce.
- Tramvajové těleso: obě koleje jsou položené a zaštěrkované. Byly postaveny další sloupy. Jak je vidět, ty betonové desky neznámého účelu jsou podklad pro trakční sloupy.
- Postupně se naváží podloží pro dlažbu ostrůvků, ostrůvek do centra už se dláždí. Výstupy na tramvaj byly opatřeny konstrukcí portálků. Kompletují se přístřešky JCDecaux a zábradlí. Výstupy z vestibulu se obkládají.
- Hranatý výdech vzduchotechniky u východního výstupu na severní chodník je opatřován válcovým obalem.
- Připravuje se nová cesta přes železniční trať v místech dosavadních závorek - pohled směr Dejvická, směr Milady Horákové. Chudáci nevidomí, vodicí pás jim jde momentálně metr mimo betonový přechod.
- Vyrábějí se zastávkové zálivy autobusů: zatímco směrem z centra už se betonuje a některé segmenty jsou hotové, ve směru do centra teprve probíhá příprava.
Už se zase chodí jinak. teď částečně po severní vozovce a pak na nový přečchod přes železniční trať
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 6.jpg.html
Slepenice - úterý 10.8. (D-22)
- Mezi Tychonovou a Pod Baštami se pořád pracuje na rantlu parkovacího zálivu.
- Pod Baštami hlásí dodláždění plánované části východního chodníku (až na malý klínek u výjezdu ze dvora).
- Od ulice Pod Baštami na východ pokročily práce na zálivech poněkud dál - jsou usazeny například i odvodňovací žlaby.
- V severní vozovce, těsně za západním koncem snížené části obrubníku přechodu MH/Pod Baštami, se objevily příčné obrubníky. Retardér? Vyznačený pás pro nevidomé? Totéž se objevilo i východně od kraje sníženého obrubníku přechodu MH/K Brusce a stejný pruh je vyznačený i v jižní vozovce u budoucího přechodu MH/Pod Baštami.
- Vondr už poznamenal, že na Dejvickou se chodí jinak - pohled přes trať, část obchůzky v už vydlážděném severním chodníku.
- A co je zajímavé: po prakticky celé délce jižní vozovky se objevily provizorní dopravní značky - průběžný zákaz zastavení od 17. srpna. Zdá se tedy, že nám tam chce někdo za týden zavést provoz.
P.S.: V podchodu se rozsvítila nová stropní světla a v místech před vstupem na eskalátory se objevily nové hodiny.
retardery by do otevreni tunelu v 2012 byly zajimave - prece jenom tam bude docela provoz :-) (ale fakt, ze to tak vypada)
krome novych svetel se u vchodu do metra objevila nejaka informacni tabule - to jsem zvedavy, co na ni bude byvat (krome toho, ze posledni nocni metro uz odjelo)
Bohužel, opravdu tam v obou směrech dělají pro omezení hluku schodiště pro automobily. Ššššššš-brrrrrrzd-buchbuch-buchbuch-šš-šš-buchbuch-buchbuch-vrrrrr-3vrrr4-šššš. A to koliktisíckrát denně?
No pokud je to tak, tak je to opravdu grandiózní nesmysl
Je a neni. Smysl by to davalo po 2012, kdy na MH budou chtit nechat opravdu jenom hodne lokalni dopravu (kolik lidi bydli mezi Prasnym mostem a krizovatkou o Vorliku; nikdo ostatni tam nema co jezdit) - ale do te doby to je fakt povedeny napad ....
Upřímně řečeno, je to na palici za jakýchkoliv okolností. Jako dejvičák mám po zaslepení odbočení do Bubenečské (před přechody a stanicemi) jen dvě možnosti: na Špejchaře odbočit do (dříve klidné) ulice Pelléovy a dávat přednost na nepříliš přehledné křižovatce Pod kaštany, nebo projet přes drncáky a přechody na Hradčankája a jet až na prašný most a zahustit už dost hustou dopravu na kulaťáku a pak dokličkovat jednosměrkami.
OT: No musím říct, že se, po několika nepříjemnostech v SAT (3x vyfocen na údajné 50 km/h, když je tam běžně 70 km/h), v poslední době tunelům spíše vyhýbám a pokud budou všichni jezdit tunelem, tak já to klidně vezmu po ulici.
tohle asi ilustruje, proc se planuji (drobne) sikany pro ridice na povrchu
Jenik: porad nechapu, kde je rozdil -pri ceste od zapadu se nic nemeni, ted stejne jako drive je potreba zahnout na PM a dojet do Dejvic pres kulatak. Pri ceste od vychodu slo jet drive Pelleovou nebo pres prejezd Bubenecskou (kde se pletli chodci, pripadne i vlak) - ted chodci budou chodit Bubenecskou, ktera se zklidni a auta od vychodu Pelleovou (ktera bude rusnejsi).
Ale ani v jednom pripadne neni potreba jet pres Hradcanskou (tj retardery) - pokud je pro nekoho vyhodnejsi jet pres PM a kulatak, tak zustane v tunelu proste o neco dele.
(nepocitam, kdyz nekdo jede z Badeniho do Dejvic, ale takovych asi moc nebude)
nebo mi neco unika???
Podľa tejto fotky to vyzerá tak, že obdobný nájazd ako na západnej strane zastávky je aj na výdhode. Retardér teda bude po celej dĺžke zastávky.
představa, že po otevření Blanky nebude na povrchu provoz je nereálná. Nadále bude MH od Prašného mostu ke Špejcharu důležitou spojnící Chotkova - Dejvice. Ale doprava bude plynulejší, protože hlavní tah dopravy přes Letnou půjde v tunelu a mimoúrovňově.
jo, nejaky provoz tam urcite bude, to je bez debat - ocividne se priklonili k reseni typu vidensky ostruvek
je postavená část dopravního portálu
tady ho přivezli
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 7.jpg.html
a už je postaven
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 8.jpg.html
co presne je ten 'dopravni portal'? svetelna cedule s promenlivymi znackami/upozornenimi pres cestu?
(to by meli dat spise do tunelu nez na povrch, ne?)
Na portálu jsou hlavně směrové tabule. Proto jsou před křižovatkou Špejchar.
aha, takze to je proste stojan na znacky :-)
Na Hradčanské, autobusová stání na severní vozovce, po zabetonování nanáší na povrch betonu nějakou červenou hmotu cca 1cm. Neví někdo co je to?
Slepenice - středa 11.8. (D-21)
- Podél jižní hrany tramvajového tělesa na západ od Tychonovy vzniká stavební ohrada.
- V jižním chodníku mezi Tychonovou a Pod Baštami dochází na terénní úpravy, začíná se na rohu Tychonovy. Dodlažďují se zbytky u parkovacího zálivu: stylem "dvě kostky - čtvrt hodinky pauza - dvě kostky". Do dláždění se pustili i na rohu s Pod Baštami.
- Parkovací zálivy v jižní vozovce mezi ulicemi Pod Baštami a K Brusce se štěrkují a zadlažďují.
- Instaluje a zkouší se technologie výtahu na severní chodník, kanál vzduchotechniky je obezdíván do válce.
- V koleji z centra stojí vůz Hanse Wendela a něco vysává z díry mezi kolejemi.
- V ostrůvku směrem z centra je vidět vybetonovaný základ staničního sloupku. U portálků na výstupech z metra se objevily sloupky.
- Dláždění v severním chodníku začíná obklopovat výstupy na severní chodník.
- Poznámka k příštímu úterku: zákazy zastavení v jižní vozovce jsou i směrem z centra, takže provoz bude provizorně obousměrný.
- V koleji z centra stojí vůz Hanse Wendela a něco vysává z díry mezi kolejemi.
To je prosím vysavač na štěrk - když dodatečně potřebují mezi pražcemi něco položit. Taky jsem ho ráno obdivoval přijel z Drážďan.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.180 s, vykonaných příkazů: 87.