Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Prostor tramvajového tělesa - nebo jak to nazvat - mi připadne nepřiměřeně široký - jakoby se tam chystali postavit točnu. . Netuší někdo jak to má ve finále vypadat ?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Prostor tramvajového tělesa - nebo jak to nazvat - mi připadne nepřiměřeně široký - jakoby se tam chystali postavit točnu. . Netuší někdo jak to má ve finále vypadat ?
Že bych z toho byl příliš moudrý - to tedy nikoliv. Mohl byste mi mi tedy - coby prostému smrtelníkovi - prozradit jaký tam bude povrch ? Stromy tam nějak nevidím - přestože by se jich tam vešel celý les (v určitých místech je mezi kolejemi a obrubníkem snad čtyřmetrový prostor) - čímpak asi bude vyplněn - že by beton ?!
Mno ale jak jsem pochopil z té pravé části "slepeného" projektu, zůstanou tam 2x koleje, pak na severu i jihu dlouho nic a pak obrubník silnice... U Špejcharu (za půlkou od ostrůvků) teprv větvení. Asi tam fouknou zeleň. Když nebude "nádraží". :-)
Netuší někdo proč jsou spodní pražce dřevěné a horní betonové ? Nějaký účel nebo to je jedno ?
Už jsem to tu někde jednou psal
Směr z centra bude pouze jedna jednoduchá kolej, tedy standardizované řešení s betonovými pražci. Směr do centra bude hned za zastávkou splítka a poté rozdvojení (na úrovni pravého rohu kamery) a proto se musí použít dřevěné, kde se kolejnice přichytí "na míru"...
A na kameře jsou vidět první položené kolejnice.
Povrch by tam měl být časem tráva. To schéma popisuje stav k září letošního roku, kdy ještě zaručeně nebude třikrát podbito, takže tam je otevřené těleso (šedivá).
Mimochodem, kdy vůbec došli k tomu, že to na Hradčanské totálně překopou oproti stavu dle vizualizací z roku 2008? Myslím tím počet kolejí, zastávek,výlezů a jejich rozmístění atd. Byl změněn už kompletní projekt (dokumentace) nebo ten stav dle vizualizací vlastně nikdy nebyl do nějaké zásadnější prováděcí fáze ani vypracován?
Slepenice - pátek 16.7. (D-47)
- Za ohradou na západní straně se izoluje strop kabelové komory.
- Dlaždiči popojíždějí v severním kroku dál na východ, zrovna jim přivezli další materiál. Dostávají se až za zadní konec zastávkového zálivu autobusů. Pás pro nevidomé na severní straně za přechodem se prodlužuje.
- Mezi ulicemi Tychonovou (resp. místem, kudy jezdí staveništní doprava příčně přes plac) a Pod Baštami byla položena fólie pod jižní vozovku a hutní se na ní podloži.
- Konstrukce východního výstupu na severní chodník už je z půlky hotová.
- Obrubník jižního chodníku od ulice Pod Baštami na východ také pokročil: západním směrem až na roh, ani na východní straně už nezbývá moc k propojení s obrubníkem východní části.
- Západně od přechodu na Dejvickou se čistí, rovná, podkládá. Východně od přechodu už je osazený i obrubník severního chodníku.
Buď se mi to zdá, nebo blbě koukám, ale na slepenici to vypadá, že poslední stožár mezi kolejemi je těsně u jižní koleje. Tam snad neproklouzne po kolejích ani myš.
Řekl bych že je to optický klam, vzniklý z toho, že kolem toho stožáru je ve štěrku díra.
vypadá to,že na křižovatce s Badiniho už je nasypán štěrk pod tramvajovou trať
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 2.jpg.html
Kromě toho, co psal vondr o štěrkovém loži jsou už dokončeny obě nosné konstrukce zastřešení výstupů na severní chodník Milady Horákové.
Slepenice - sobota 17.7. (D-46), neděle 18.7. (D-45), pondělí 19.7. (D-44)
Pokroky jsou mírné, ale na mnoha místech.
- Dlaždiči odláždili sloup VO v severním chodníku.
- Už jsou opraveny obě kanalizační vpusti mezi budoucími kolejemi, takže zbývají jenom dvě jámy pro patky sloupů trakce.
- Byly osazeny dva sloupky SZZ Milady Horákové/Pod Baštami. U té příležitosti se před domem Milady Horákové 121 objevila druhá skříňka a k oběma už vedou kabely.
- V místech, kde bude tramvajový ostrůvek směrem z centra, se začaly objevovat základy (provizorních) přístřešků JCDecaux.
- Tohle už tu padlo: konstrukce příštřešku východního výstupu na severní chodník je hotová.
- Podloží pod tramvajové těleso se začalo protahovat i západně od cesty na Dejvickou.
- Východně od přechodu se zasypávají koleje a osazují další.
- Chybějící část obrubníku jižního chodníku před Škodovkou se zkracuje.
Nakonec jenom detailní záběr obou kolejí a sloupu mezi nimi na západ od Hradčanské.
Nakonec jenom detailní záběr obou kolejí a sloupu mezi nimi na západ od Hradčanské.
Takže to nebude optický klam ;o)
stale i pri detailu to povazuji za opticky klam, az se to dosype, tak to vyjde :-)
stale i pri detailu to povazuji za opticky klam, az se to dosype, tak to vyjde :-)
Já si myslim, že to ještě natřou asfaltovou stěrkou (hydroizolace), než to budou zasypávat. Proto to taky zřejmě ještě dosypáno není.
Podle mne je něco osazeno špatně. Třetí sloup (nejvíce nalevo na slepenici) je jakž takž uprostřed mezi kolejemi. U druhého sloupu se koleje k němu znatelně blíží, a ten třetí - poslední - je určitě těsně u kolejí. Asi ke kolejím zapřáhnou traktory, nebo jiné samohyby a budou je posunovat směrem k jihu. Nebo vykopou stožáry a budou je znovu osazovat. Vždyť už mají zkušenosti s obrubníky, takže to nebude žádný problém.
Podle mne je něco osazeno špatně. Třetí sloup (nejvíce nalevo na slepenici) je jakž takž uprostřed mezi kolejemi. U druhého sloupu se koleje k němu znatelně blíží, a ten třetí - poslední - je určitě těsně u kolejí. Asi ke kolejím zapřáhnou traktory, nebo jiné samohyby a budou je posunovat směrem k jihu. Nebo vykopou stožáry a budou je znovu osazovat. Vždyť už mají zkušenosti s obrubníky, takže to nebude žádný problém.
Podívejte se v jakém je ten štěrk svahu - vždyť se odsypavá dokonce i zpod pražců severní koleje - podle mého je sloup zasazen v dost hlubokém ďolíku, takže to z tohoto úhlu pohledu vypadá tak jak to vypadá...
Ten sloup je samozřejmě hezky uprostřed mezi kolejemi, i hlídač se smál . A vy se dohadujete o perspektivě a nazasypané jamce.
Zajímavé jsou koleje směrem do centra - za výhybkou směrem Letná/Badeniho jdou koleje dost dlouho těsně souběžně, než se skutečně rozjedou. (S_M_L to zítra určitě vyfotí, je tam i model 1:1)
Na dálném západě směrem k PM už pokládají koleje do provizorní zatáčky k provizorní křižovatce.
Tohle skoro vypadá jako další obchozí trasa obchozí trasy .
Jo, je to tak. Znám jednoho, co se tam cca dvacet minut po tomhle příspěvku pokoušel fotit.
a už se chodí po novém kousku
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - úterý 20.7. (D-43)
- Dlaždiči v severním chodníku pracují na dalším kusu, písek je přivezen až k západnímu výstupu na severní chodník.
- Mezi kolejemi budoucího TT západně od budoucích ostrůvků byly vybetonovány dva kubusy se základy sloupů.
- Černá fólie a na ní podloží pod vozovku se prodloužily v jižní vozovce MH až k výstupu z metra směr Hrad.
- Obrubník jižního chodníku mezi ulicemi Tychonova a Pod Baštami byl o něco protažen východním směrem. Obrubník je částečně skloněný, takže nájezd. Na jižní chodník k výstupu směr Hrad už také přivezli nějaký ten písek.
- V jižním chodníku před "Škodovkou" byly osazeny poslední sloupy VO, takže už jsou kompletní od Špejcharu až po Tychonovu.
- Ráno jsem ještě vyfotil inzerovanou obchůzku z obchůzky bez lidí.
- Kolejová splítka směrem do centra povede minimálně od stávajícího přechodu na Dejvickou, ale zdá se, že bude ještě o něco delší, možná až k zastávce Hradčanská.
- Zkusil jsem vyfotit i splítku v místě, kde se rozplétá do dvou kolejí, ale z výšky dospělého člověka není moc vidět.
- A dva obligátní pohledy na povrchy z cesty na Dejvickou: západně, východně proti webkameře.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.168 s, vykonaných příkazů: 88.