Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Strejdo, krásné snímky díky. Jinak před STT stavějí koleje, asi pro vozíky (izolační, armovací a bednění klemby).
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Strejdo, krásné snímky díky. Jinak před STT stavějí koleje, asi pro vozíky (izolační, armovací a bednění klemby).
Při pohledu do té jámy mi je pořád více líto, že tam nebudou garáže.
Každé stání dobré, ale ... Už před časem tu někdo vysvětloval, že tam místo není. Zanedlouho (doufám) uvidíš, jak se ta zdánlivě obrovská jáma začne zaplňovat. V tom nejhlubším/nejvyšším místě bude dost objemné TGC a od něj na západ vlastní tunel nad VZT tunelem. Podívej se na fotku, kolik tam zbývá a jak terén dost strmě klesá. Když ještě odečteš vjezdovou a výjezdovou rampu a vnitřní komunikaci, vlastní strojovnu VZT (provozní náklady ..) tak zbyde místo na pár stání v jedné řadě. Takže je to sice technicky řešitelné, ale s nesmyslně malou kapacitou a tak drahé stání by si nekoupil ani Rotschild (a ti bohatší bydlí jinde)
jeníku - jo, já si ted uvědomil, že ta jáma je hluboká, protože tam budou hloubené tunely, že se hloubí až na dno tunelu, ne na strop jako u milánských stěn. Takže až postaví tunel, tak nad stropem tunelu zase tolik místa nebude
Jo, povídej mi o tom. Takže dnes je to hodně zkrácené
2. etapa
Východní polovina STT je odtěžena skoro na úroveň stropu. U severní stěny ale
stále zůstá neodtěžená terasa přestože tam již jsou osazeny převázky.
V D8 je u střední stěny v JTT vytěžen sjezd do odtěženého prostoru mezi D8 a stokou Brusnice,
ve kterém opět řádí archeologové. Obávám se, že drápání milánek jen tak brzo nebude.
3. etapa
Nad VZT jsou osazeny převázky 6 úrovně, pokračuje odtěžování na 7. Na portálové stěne chybí
ubourat ještě jedna vrstva - za předpokladu že tu poslední si tam nechají jako zábradlí. Snažil jsem
se udělat pár detailů, ale jak to dopadlo vidíte všichni.
"za mlhou hustou tak, že by se dala krájet..."
Vy si tam máte co stěžovat, Rákosníčci. V Praze svítí krásně sluníčko, u nás se mlha ještě nezvedla. Pokud to tedy není pára z horkých pramenů
2. etapa
Stále se odtěžuje východní polovina STT. Jsou odhaleny střední stěny D8 a poněkud překvapivě
se začínají začišťovat hlavy - přesahuje zhruba metr a půl. Občas přitom narazí na drobný kousek betonu ze zalité kanalizace. Moc nechápu proč, ale vypadá to jako příprava na strop nad D8
Archeologové nejsou vidět, ale papírky na stěně zůstavají.
3. etapa
Nad portálem VZT je připravena vrtačka pro kotvy 7 úrovně. V tomto místě je pravděpodobně odtěžování již na konečné úrovni.
Celá severní stěna vjezdové rampy je pryč.
Dole před STT se připravuje vozík pro armování definitivy.
No, nedivil bych se, kdyby D8-D5 jelo od východu, protože:
I nadále v této části stavby probíhá archeologický průzkum, jenž dokumentuje nalezené lidské hroby.
...
Ve druhé etapě druhé fáze bude zahájena těžba milánských stěn - jižní a střední stěna hloubeného tunelu. V severní polovině této části stavby budou probíhat zemní práce za současného zajišťování stavební jámy. Nadále bude v oblasti 5. dilatace probíhat archeologický průzkum plošného charakteru. Tento bude mít dopad na časový průběh výstavby 5. dilatace.
Jojo, vypadá to tak. Na druhou stranu jsem archeology v té střední rýze už nějakou dobu neviděl,
třeba to tam už mají hotové. Doufejme...
od včera se v jámě pod kamerou svítí http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 3.jpg.html
že by se začalo pracovat i za tmy?
2. etapa
Dodělávají se poslední kotvy v severní stěně. Na východě je odtěženo do roviny a terasu u severní
stěny obsadili archeologové. Započalo se s demolicí stoky Brusnice. Ovšem netuším proč až teď,
protože tudy určítě nic neteklo.
3. etapa
Jsou vyvrtány a osazeny kotvy 7 úrovně (alespoň jedna je vidět). Prostor nad VZT se zarovnává a
odtěžování se přesouvá směrem k severní stěně. Ve celém zbytku jámy chybí odtěžit odhadem
tak 2 úrovně.
V STT tunelu Brusnice byl dokončen první takt hydroizolace stropu, včera večer se vozík presunul na
druhý takt.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110121
a nevedlo vedle stoky spíše vodovodní potrubí (ty dvě trubky vedle stoky)
i v rýze na konci D8 jsou uložené spíše vodovodní trubky
Sobotní postřehy
2.etapa
- pokračuje odtěžování STT D5-7
- archelogové pracují i v sobotu !
- začišťování hlav milánských stěn v D8 JTT, severní dočišťují a začali jížní
3.etapa
- bourá se další betonová převázka nad portálem VZT.
Před STT Brusnice jeřáb zvedl smontovanou "kostku vozíku" a přimontovávají šikmé nohy.
Po delší době byl zase slyšet odpal v JTT.
2. etapa
Stav je více méně stejný jako v sobotu, pouze odtěžování ustalo. Zarovnává se západní část STT,
budou se zde osazovat převázky. Pokračuje se s jižní stěnou JTT. V D8 STT je odtěžen prostor pro
archeology. Šéfka je na místě, tomu odpovídá i pracovní nasazení .
3. etapa
Portálová stěna nad VZT je odbourána do roviny, odtěžování se přesunulo na výše položené terasy.
Převázky 7 úrovně stále nejsou osazeny.
Tak už se nám odtěžování STT dostalo před kameru
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 1.jpg.html
2. etapa
Jak je vidět i na kamerách, odtěžuje se STT. Bohužel však pouze pro archeology.
Ti jsou rozlezlí po celé ploše odtěžené části STT a pilně sondují. Obávám se, že ještě dlouho
to v této části bude patřit jim. I dnes se našli další kosti, bohužel v severní části D8, takže
strop se tu asi v nejbližší době dělat nebude.
Pokračuje začišťování hlavy jižní stěny STT, JTT vypadá hotový.
3. etapa
Odtěžování pokračuje v celé ploše. Portálová stěna nad VZT byla dobourána, přebytečné
železo je odřezáno. Jsou osazeny první převázky 7 úrovně, ráno do nich ještě nebyly napnuty
kotvy.
Z vozíku před STT Brusnice bude bednění definitivy.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110126
2. etapa
ráno jsem měl obavu, abych nepřišel na archeologické naleziště místo na stavbu. Kupodivu
to tak nevypadá. Připravuje se podklad pro strop JTT D8, zaváží se do něj rozbitý beton z kanalizace. I střední stěna STT D8 je už skoro hotová. V STT D8 jsou stále archeologové, už si tam vykopali slušný zákop. Na odtěžené části STT je nová rampa a jezdí se po ní, doufejme tedy, že o ní archeologové nemají zájem.
3. etapa
Po mohutném odtěžování v posledních dnech se začíná s neméně mohutným kotvením.
Rozšiřují se kotvy na poměrně rozsáhlé ploše na 5 úrovni a v těsném závěsu se začíná i na 6 úrovni.
2. etapa
Pokračuje se s profilací terénu pro strop JTT D8. Jižní stěna STT je ubourána.
Archeologové stále pokračují, v STT D8 došlo k nálezu "starověkého stavení".
Pokračuje odkrývání novověkých hrobových jam okolo střední stěny D4-D6.
U severní stěny jámy se zaměřují a dokumentují půdní vrstvy.
3. etapa
Pokračuje budování kotev, je jich hodně. Začalo se s odtěžováním na západě,
u koryta Brusnice. V VZT byla demontována podpůrná konstrukce.
Bednicí vozík před STT Brusnice vypadá skoro hotový.
V STT Brusnice se celý minulý týden zmáhal zával, dumpry vyvážely ven navážku
kterou to zasypávali.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110131
2. etapa
Dnes jsem skoro nevěřil vlastmím očím. Nad STT D8-7 je odtěženo na úroveň dna jámy,
provádí se šalování a připravuje se kotvení. V JTT D8 je vyprofilovaný terén, chybí tam
ten typický vyvýšený střed takže to vypadá, že zde bude strop rovný.
Archeolobové pokračují již jen na hrobových jamách.
Stoka Brusnice je definitivně minulostí.
3. etapa
Je dokončeno kotvení odtěžené části jámy. Vlastní odtěžování zatím pokračuje jen na
západě . Pokračuje příprava na zastříkání severní stěny jámy, část stěny na východě už zastříkaná je.
Okolo vozíku již nejsou složeny žádné další díly, pravděpodobně se instaluje technologie uvnitř.
2. etapa
STT D8 je skoro odtěžena na úroveň stropu, severní stěna obnažena a připravena
na začištění. Před JTT D8 se začalo skládat armovací železo. Severní stěna jáma má v
odtěžené části vyvrtány kotvy druhé úrovně a je i částečně zapažena.
Archeologové stále na místě, vykopávají hroby. Už jsem asi úplně slepej, ale té kostry
jsem si všimnul až u počítače, takže je trochu šejdrem.
3. etapa
Vcelku klid, pouze drobné odtěžování ve středu jámy. Ani zastříkávání stěn nepokračuje.
Uvnitř vozíku se stále pracuje, ale obslužný jeřáb je už pryč.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110204
už by se mohli pustit do zhotovení jížních milánských stěn. Tam jim archelogové nebrání
Pravděpodobně to bude až po dodělání stropu na D8. V jámě zatím
není dost prostoru pro výrobu armokošů a nový strop D8 by pro tento účel
mohl posloužit.
Problém milánských stěn je i vtom, že nikdo neví (ani sama archeoložka) jak tam budou řádit dlouho. ZS už tam jednou jeřáb měli, navezli železo na armokoše a jeřáb zase museli rozmontovat.
Delala se uz v D8 ta severni milanska stena?
Odpověď je na dnešních strejdových fotkách http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110204
Dělala, byla tam zahrabaná, potvrůrka jedna ;-)
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.130 s, vykonaných příkazů: 83.