Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
to nasadili teda tempo přes víkend
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Škoda že nejdou kamery, když se něco děje.
1. fáze
Všude klid.
2. fáze
Pokračuje rozborka vrtáku. Když jsem odcházel tak se podvozek přesouval směrem k mostu.
Pažení severní stěny více méně dokončeno. Do prvních kotev zbývá odtěžit zhruba metr až dva.
Na vodicích zídkách žádná změna.
3. fáze
V odtěžené části jsou vyvrtány kotvy, vrtačka odklizena stranou. Od východu se jáma prohlubuje
na 6 úroveň. Zjevně se budou dělat velké terasy - termín dokončení demolice portálové stěny je
dost napnutý. Oproti dřívějšku se používá mezideponie před klinikou, nákladáky s návěsem již z
jámy nevyjedou.
1. fáze
Všude klid. Dole asi mají ledovou jeskyni.
2. fáze
Archeologové opět v akci, ne že bych jim v tomhle počasí záviděl. Jinak klid.
3. fáze
V odtěžené části jsou osazeny kotvy. Okolo výjezdové rampy a nad portálem VZT
pokračuje odtěžováni, dno terasy je možná již na 7 úrovni.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101222
PS. Přes svátky bude stavba asi stát, takže další pravidelné focení bude až v lednu...
1. fáze
Stále klid
2. fáze
Ti archeologové mají výdrž, jsou tu i dnes. Odtěžuje se celý prostor těsně u stoky Brusnice,
skoro to vypadá jako příprava na její bourání. Mezi vilkou a klinikou se armuje svislá stěna
zhruba v úrovni pažení jámy.
3. fáze
Nad VZT jsou osazeny první převázky 5 úrovně. Dokončuje se odtěžování na 6 úroveň (možná
i o trochu níže)., takže zbývají již jen poslední dvě.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110105
Odtěžuje se celý prostor těsně u stoky Brusnice,
skoro to vypadá jako příprava na její bourání.
spíše odtěžují jámu na úroveň stropu dilatace D8, na který pak vybudují definitivní trasu stoky a potom až zbourají tu původní Brusnici
bude probíhat montáž lanového jeřábu nebo drapáku
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html
Omlouvám se, ale dneska jsem fotit nestihl.
Začalo závěrečné bourání portálové stěny nad VZT. Před VZT začalo odčerpávání vody, bylo tam jezero cca 1m hluboké s 10cm ledu.
Začalo závěrečné bourání portálové stěny nad VZT. Před VZT začalo odčerpávání vody, bylo tam jezero cca 1m hluboké s 10cm ledu.
Kam až vlastně budou odtěžovat jámu v části, kde je vyražený VZT. Až na na úroveň dna VZT?
Kam až vlastně budou odtěžovat jámu v části, kde je vyražený VZT. Až na na úroveň dna VZT?
Kdyby to odtěžili na úroveň dna VZT, tak ho nemuseli razit
Mělo by to být na úroveň dna JTT a STT, přičemž VZT je pod jejich úrovní.
Né, VZT prochází pod STT, takže portál je pod dnem jámy.
VZT je každopádně "pod" dopr. tunely
já mám za to, že s to odtěží až na dno VZT a pak je ta část postaví v jámě...
razilo se to takto proto, aby mohl být co nejdéle provoz "nahoře" na Patočkově
pak se to ovšem časově trochu posunulo...
mohu se ovšem mýlit
možná je to i někde napsané...
VZT je součást TGC a tím i stavby MYPRA -staví MS.Od TGC západně je to stavba SAT 2B - staví Energie+Eurovie. Proto odtěžení bude jen na dno jámy tunelů, ale né na dno VZT. Eurovie s tím měla akorát problém, aby mohla odbourat portálovou stěnu VZT a nedošlo k závalu portálu, postavilo SMP ocelovou konstrukci podpírající klembu VZT (nosnost konstrukce 1000t).
Jsem to hned povídal
tak že by nejdříve ve VZT udělali definitivu a pak až stavěli tunel nad VZT ???
asi ano.....
Né, VZT prochází pod STT, takže portál je pod dnem jámy.
To je mi jasné, ale jak bylo naznačeno výše (kasme), taky mě napadlo, zda VZT nerazili s předstihem z důvodu kordinace prací s tím, že tu část jámy stejně odtěží až na dno VZT a VZT v té části postaví spolu s tunely z jámy jakožto jednodušší postup než nejdříve definitivu VZT a poté až tunel přes.
Ve středu by mělo být další koordinační jednání MYPRA x SAT2B, tak uvidíme co se dohodne...
1. fáze
Všude klid. Nafouklý rukáv znamená, že se uvnitř pilně pracuje.
2. fáze
Severní stěna jámy má navrtané kotvy 1 úrovně, takže brzy půjdeme dolů i v STT.
Vyzbrojuje se podvozek pro drapák. Na dnešní dopolední kameře si můžete všimnout jeho poněkud "rytířského" vzeření - důsledek ne příliš opatrné manipulace při včerejší instalaci
nosného lana. Před stokou Brusnice je rýha, ve které jsou obnaženy konce milánských stěn i
zápor.
Archeologové opět v akci, tentokráte i s velitelkou.
3. fáze
Prostor nad VZT je připraven na kotvení 6 úrovně. Terasa u výjezdové rampy je minimálně ještě o
úroveň níže, ale spíš je už na dně.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110110
1.fáze
Všude klid.
2. fáze
V jámě je složeno armovací železo. Pravděpodobně se připravuje pracoviště pro výrobu armokošů.
Archeologové v plném nasazení, našli tam nějaké paroží či co to je, takže to bude na dlouho...
3. fáze.
Pokračuje odtěžování. Portál nad VZT je na jižní straně asi ubourán na konečnou úroveň. V této části je jáma
již pod úrovní vjezdové rampy do MYPRA.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110112
Archeologové v plném nasazení, našli tam nějaké paroží či co to je, takže to bude na dlouho...
Píšou, že tam našli nějaké kosti-
I nadále v této části stavby probíhá archeologický průzkum, jenž dokumentuje nalezené lidské hroby... Nadále bude v oblasti 5. dilatace probíhat archeologický průzkum plošného charakteru. Tento bude mít dopad na časový průběh výstavby 5. dilatace.
Na základě změny konstrukčního řešení dochází ke změně postupu. Bude pokračovat těžení západní stěny pro výstavbu technologické propojky až na úroveň VZT kanálu do 31.1.2011.
K 1.3. 2011 bude uvolněna část staveniště podél severní stěny jámy Myslbekova pro výstavbu TGC 1, postavení jeřábu a výstavbu tunelu od jámy Myslbekova na západ.
Dne 15.7.2011 stavba MYPRA předá jámu Myslbekova stavbě SAT 2B pro likvidaci sjízdné rampy a obsluha stavební jámy bude pouze z horní úrovně jámy.
Eurovie před VZT odklízí zbytky popadaných kusů betonu z portálové stěny.
Pro Strejdu - dobře je vidět kolik je třeba ubourat z portálové stěny a západní stěny od ohrady kolem objízdné trasy. Tam co jsi fotil ražbu VZT, po dešti je kanálek čistý.
V 1. fázi je klid, nadále ji začnu vynechávat.
2. fáze
Severní stěna jámy má osazeny převázky první úrovně. Zhruba ze středu STT se začalo i s
odtěžováním.
Archeologům trochu nateklo na pískoviště, ráno se pokušeli tu vodu vyhnat pryč. Na stěně
mají papírků snad víc než já na monitoru.
3 fáze
Dbaje Důchodcových pokynů jsou dneska i obrázky portálové stěny VZT. Odtěžování zde podle
mého dosáhlo finální úroveň. Rozyšiřují se převázky 5ř úrovně, v 6 jsou vyvrtány a osazeny kotvy.
strejdo , dík za fota, každodenně se těším Je prima, že je na co se dívat a že se stále intenzivně dělá, bez ohledu na počasí
Při pohledu do té jámy mi je pořád více líto, že tam nebudou garáže. V oblasti už dnes chybí, je to kousek od Černínského paláce, Loretanské náměstí i Pohořelec jsou dnes plné aut, to místo je vlastně výchozí bod na Pohořelec, Loretu, Hrad , stanice tramvaje hned na stropě...
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.149 s, vykonaných příkazů: 64.