Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
... a vysunuli vozík do dalšího taktu D13.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 33 34 35 36 37 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
... a vysunuli vozík do dalšího taktu D13.
bední se strop první garáže od Malovanky
1. a 2. etapa
Jižní vozovka je připravena pro pokládku finálního povrchu. Ve značné části severní stále chybí podkladní vrstvy. Probíhá napojování obrubníků v ulici Na Petynce.
3. etapa
Vozík v STT popojel na další takt D13. V D15 začalo armování dna kanálu. Výkop pro tech. kanál
byl prodloužen přes D17 a D19 až k TGC. Proběhla další etapa odtěžování teras vjezdové rampy.
TGC
Byla dokončena i jižní svislá stěna STT. Pokračuje armování východní poloviny dna JTT. Portálová stěna
nad VZT je snad definitivně ubourána.
u portálů zas něco betonujou
dnes pro změnu nad jižní stěnou...
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 4.jpg.html
Vypadá to na betonáž podkladního betonu posledí části technologické chodby STT
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
betonpumpa na pravoboku...
1. a 2. etapa
Je to tak, ráno se asfaltovala ulice Na Petynce.
Někdo pravděpodobně zjistil, že to bez řádného podkladu v severní vozovce opravdu nepůjde,
takže se na něm od rána usilovně pracuje - ještě včera tam byla jen udusaná hlína.
3. etapa
Armuje se druhý takt D13. V D15 je zaarmováno dno a boky tech. kanálu, podklad pod dno ješte není hotový. V D17 je postaveno bednění pro ztracené bednění stěn kanálu, do napojení na TGC zde zbývá jen velmi krátká D19.
Na vjezdová rampě začalo na terasách vrtání a osazování dalšího patra kotev, vlastní rampa je již neprůjezdná.
TGC
Byla zabetonována východní část dna kanálu JTT. Dobetonovávají se posledné šikminy středu.
V STT pokračuje bednění střední stěny v místě styku s výdechem VZT.
Jen si dovolím připomenout, že celý čtyřpruhový tunel STT + propojka do JTT byl sloučen do D15 a čtyřpruh JTT je D16. Vyšší čísla dilatací již nějaký ten pátek neexistují..
Někdo pravděpodobně zjistil, že to bez řádného podkladu v severní vozovce opravdu nepůjde,
takže se na něm od rána usilovně pracuje - ještě včera tam byla jen udusaná hlína.
třeba si tu někdo přečetl, jak se tu o tom dohadujem
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=27655#p27655
odpoledne zas něco betonovali v D15
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 0.jpg.html
odpoledne zas něco betonovali v D15
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 0.jpg.html
Já bych řekl, že to je podkladní beton od technologické chodby směrem k severní stěně.
O něco později betonovali u zdi hotové severní stěny u portálu. Zřejmě zalévali spáru mezi stěnami.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
v STT začala stavba podpěr pro bednění stropu
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Jen si dovolím připomenout, že celý čtyřpruhový tunel STT + propojka do JTT byl sloučen do D15 a čtyřpruh JTT je D16. Vyšší čísla dilatací již nějaký ten pátek neexistují..
No jo no, sklerotik zapomněl, to jsou ale nápady to furt měnit . A podle postupu armování kanálu to vypadá že nejenom já - armování kanálu končí na původní délce D15. Respektivě, po doarmování původní délky D15 se honem začal prodlužovat podklad kanálu až k TGC.
a zas betonpumpa nad severní stěnou D15
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
pár staronových údajů z koordinace staveb...
Provizorní rampa do jámy TGC 1:
Eurovia zahájila likvidaci rampy 26.9.2011 – probíhá, dokončení 31.12.2011.
Zprovoznění komunikace Patočkova:
Eurovia zprovozní k 20.12.2011 v provizoriu ul. Patočkova.
TGC 1:
MTS D2 dokončí konstrukce TGC vč. izolace, zásypů a vč. deaktivace kotev do 1.8.2012.
Zprovoznění TT:
Eurovia zprovozní TT ul. Myslbekova – Patočkova k 30.12.2012.
Provizorní objízdná komunikace staveniště MTS bude zrušena k 30.12.2012 v závislosti na přidělené finanční prostředky roku 2012.
Druhý takt D13 zašalován http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 4.jpg.html
1. a 2. etapa
Asfaltování pokračuje, první vrstva chybí již jen na severní vozovce před garážemi.
Ráno se dělala druhá vrstva v ulici Na Petynce.
3. etapa
Druhý takt D13 je zaarmován a zaklopen, může se betonovat. Mimochodem, pro tento vozík je to předposlední takt.
V D15 bylo vybetonováno ztracené bednění zbytku kanálu, jen kus u napojení na TGC chybí.
Pokračuje odtěžování rampy, již se likvidují bývalé piloty. Pro žíznivé kolemjdoucí byl navrtán pramen poněkud železité minerálky.
TGC
Začíná se bednit strop STT. Ve střední části se začalo s armováním svislých stěn. Dokončuje se poslední kus hydroizolace dna v JTT. Před jižním portálem se začíná s konstrucí stěn kanálu a ve vlastním tunelu je připravena betonáž první sekce dna.
ve vlastním tunelu je připravena betonáž první sekce dna.
Mám poci že podle značek na předštítku a zakrytí armování spíš budou ubourávar předštítek a to zté závěsné "panelákové lávky"
viz:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
V té polomlze to vypadá, že se nad D13/2 vypíná betonpumpa.
Spíš to zatím vypadá na podkladní beton na D15/2...
V neděli proběhla prorážka STT.
Které STT? Pod Patočkovou?
Jj, vše ostatní by již mělo být proražené.
Tak jsem to focení dneska vzdal . V jámě mlha, že by Rákosníček záviděl, foťák nejenom že neostří, ale navíc tu mlhu nějak zvýrazňuje.
Stránky Předchozí 1 … 33 34 35 36 37 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.111 s, vykonaných příkazů: 80.