Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
některé armokoše připravují na jiném pracovišti a pak je převáží do jámy na kamionu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
některé armokoše připravují na jiném pracovišti a pak je převáží do jámy na kamionu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
Pomocí badie na jeřábu se betonuje střední vodicí zídka.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 0.jpg.html
drapák přichystaný na drápání milánek
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
2. etapa
Na podvozek se montuje drapák - už je hotový vidět i na kameře.
Bentonitové hospodářství je nastartováno, pro spuštění drápání chybí už
jen položit pár metrů trubek.
Střední vodicí zídky jsou vybetonovány, odbedněny a začínaji se zasypávat.
Na stropě D8 se pilně svařuje první armokoš, dalších 8 bylo dovezeno odjinud.
3. etapa
Pod trvalým dohledem archeologů se odtěžuje před D8. Rybníček má udělaný odtok,
pramen je asi dost vydatný.
Na konsole na severní stěně jsou položeny trubky kanalizace, provádí se průraz
do spadiště.
Na východním konci se stále připravuje stěna jámy na převázky 7 kú.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110311
2. etapa
Zbytek JTT D5-D7 u střední stěny byl přes víkend vypanelován.
Podařilo se mi zachytit jedno z prvních drápnutí drapáku, ani bentonit ještě nebyl puštěn.
Poněkud překvapivě se začíná v jižní stěně D5, přesně uprostřed před vilkou. Pračka bentonitu je
přemístěna na JTT D4. V jámě jsou nové tři armokoše domácí výroby.
3. etapa
V rybníčku pracují archeologové na dokumentaci vrstev. Opravdu jim nezávidím, bahna je tam
řádná vrstva. Dokončuje se přeložka kanalizace, chybí již jen koleno do spadiště.
V SOS výklenku se konečně začaly osazovat kotvy 7 kú.
Odtěžuje se na východě jámy - pravděpodobně již na dno. Teprve v této hlobce začíná o něco
kompaktnější podloží.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110314
netuší někdo, kolik se musí osadit armokošů v dilatacích D5-D7?
Dnes ráno to rozměřovali a psali čísla lamel. Bude to složitější. D7 jsou už dva samostatné tunely, to rozdělění jde jednou lamelou i do D6. Armokoše mají širší (svařované na staveništi)a užší (dovezené). Severní vodicí zídka ještě není celá, takže se zítra pokusím počítat (plus mínus autobus).
K čemu mají v odtěžované jámě vyskládaných těch několik skruží, které mám pocit občas o kus přestěhují?
První armokoš (úzký) osazen.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 6.jpg.html
a už se i betonuje
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html
První asi udělají armokoše v celé jižní a středové stěně dilatace D5,aby si pak přes ní udělali novu sjezdovou rampu a následně odtěží STT D5 a myslím,že opět pod dohledem archeologů
A už se těží střední stěna.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5.jpg.html
Celem se to rozjelo. Konečně!
Omlouvám se, spočítat počet armokošů se nepovedlo. V jižní stěně jich může být tak 18. Dělníci od bentonitového hosporářství nevědí a mistr dnes nebyl k zastižení.
Eurovia snižuje vjezdovou rampu do jámy a zároveň ve spodní třetině jámy vytvořila nový vjezd z rampy MYPRA.
Začali izolovat portál VZT.
Nějak se to zaseklo http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5705_4.jpg
Nějak se to zaseklo http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5705_4.jpg
Už jsem se skoro polekal, a pak si zase oddychl. Takhle si přece odkládají drapák, když potřebují něco udělat na výložníku.
veze se první široký armokoš do střední stěny D5
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5.jpg.html
a už je osazen
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
veze se první široký armokoš do střední stěny D5
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5.jpg.html
a už je osazen
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
Pokud jim nasazené tempo vydrží, mohla by to být 1 lamela denně. A vzhledem k tomu, že na to všude bude stačit drapák, je to celkem reálné.
2. etapa
Drápání pokračuje, ale stále ještě mají drobné potíže s technologií.
Jsou hotové dvě krátké lamely v jižní stěně, jedna u vilky a jedna u kliniky a
třetí se právě drápe.
První dlouhá lamela ve střední stěně se právě betonuje.
Na D8 probíhá napojování kanalizace na jižní straně.
3. etapa
U D8 dokončují průzkum archeologové, v jižní stěně pokračuje vrtání kotev,
na severní stěně se osazují převázky 4 kú. Detaily nemám protože mě vyhnal místní
bezpečák.
Byla zrušena nová výjezdová rampa, obě stavby nyní používají tu původní.
Odtěžuje se na východě na 8 kú, nicméně na dno to ještě není.
VZT byl vybaven lešením.
A na závěr kvíz - kdopak pozná tohle .
Ještěk počtu lamel. Dnes jsem se ptal stavbyvedoucího a odpověď :"4000 kubíků" a počet lamel? "tak 30-40 děláme hodně úzkých na jeden drapák".
... A na závěr kvíz - kdopak pozná tohle
. ...
Není-liž to ten zasypaný bagr? Ano, je to ten zasypaný bagr!
Takže už ten zával uvolňují. To by ten bagr mohli rovnou odvést do technichkého muzea
Zával se uvolňuje už dlouho. Skoro mám pocit že tunel by už mohl být alespoň částečně proražený.
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.140 s, vykonaných příkazů: 81.