MP napsal:P_V napsal:Kdy asi tak budou hotové ty díly 9 a 10, aby se na ně dala přeložit doprava?
To je právě to, co mi hlava "nebere":
proč se staví milánskou metodou minidilatace, když se na terénní úpravy nad ní bude stejně čekat na sousední dilataci stavěnou v otevřené jámě. Já měl až dteď za to, že milánsky se staví proto, aby bylo možno co nejrychleji upravit definitivně terén nad a pak teprve pokračovat (nepočítajě čas na vyhloubení klasické stavební jámy). Tady to ale bude očividně jinak. Tušíte někdo proč?
A s tím souvisí i druhý faktor - jestliže se s přeložením dopravy do Ptatočkovi bude čekat na dilatace 9 a 10, tak se obávám, že toho se letos nejspíš nedočkáme.
Pravděpodobně protože podloží. Konce milánek musí být v únosné vrstvě, jinak by se jim to složilo jak
domeček z karet. Matně si vzpomínám, že v D7 (a asi i v D8) mají být nejdelší armokoše. A to, co je v jámě
zatím odkryto rozhodně není únosné - bagr tam mají jen na nakládání a k němu to hrnou buldozerem.
Na druhou stranu to asi nebude ani moc veké zpoždění, pokud začnou D9 a D10, tak by to mohlo být hotové
spolu s rekonstrukcí Patočkovy. Nesmíme zapomenou na to že D1 ještě není napojena na portál - a tohle napojení
se asi bude dělat až poté, co bude v D1-D4 odtěženo a hotová mostovka.