Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar
To už mohli alespoň ten Lordship rozšířit i za trať a trať zahloubit do tunelu - sice by jim to podstatně zvýšilo náklady, ale zase by se podstatně zvýšila plocha budovy...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
To už mohli alespoň ten Lordship rozšířit i za trať a trať zahloubit do tunelu - sice by jim to podstatně zvýšilo náklady, ale zase by se podstatně zvýšila plocha budovy...
no ja porad predpokladam, ze to v prvni rade nasledujicich 20 let nepostavi ... !
I kdyz fakt, ze soucasny stav je i diky nim jako majitelum hrozny.
Propojka má být průjezdná, chodník snížený, ale podlaháři s tím nepočítali a udělali schod.
Předpokládám, že ta vrata budou s dost vysokou požární odolností (120min) a mají dost přísné požadavky na osazení i u prahu. Z toho vyšlo, že podlaha v propojce musí být vodorovná. Při vozovce ve spádu tam vznikne trojúhelníkový schod, který technika projíždějící propojkou (hasiči) snadno překoná.
Technicky je mi to jasné, ale opravdu to vypadá s tím sníženým obrubníkem komicky
No myslím si, že místo hranátého schodu tam mohli alespoň udělat sraženou hranu, nebo tak - to by vyhovovalo i dveřím i průjezdu.
Na Špejchaře - těsně za smyčkou směrem ke Spartě - přibyl během nedělního dopoledne další portál.
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.142 s, vykonaných příkazů: 70.