Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Tak to bychom měli, rozhraní staveb je jasně dané. Takže kolik ještě chybí v E? Jeden díl, nebo dva...?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak to bychom měli, rozhraní staveb je jasně dané. Takže kolik ještě chybí v E? Jeden díl, nebo dva...?
No ono dost záleží na tom, jestli ta vynechaná část u přechodu na Dejvickou je jedna dilatace (E1) nebo dvě (E1, E2). Babo raď. Případně si můžeme nechat povolat do IS pána z Hochtiefu, ten nám to řekne ;-)
Každopádně si můžeme být jistí, že počet dilatací v E je stejný jako na schémátku, že žádnou nerozpůlili jako v C.
Vybetonovali zatím tři díly. Takže je možné, že chybí E1 a E5 E6. Nebo E1 E2 a E6. Nebo E1 E2 a E5 E6, protože to, co betonují teď je jedna dilatace nadvakrát dělaná.
Ale moje otázka směřovala jen na ten konec, vynechaný kus pod přechodem jsem neřešil.
Přepočítejte si záporové tyče. Mně vyšlo, že jeden betonážní takt - což nemusí být nutně celá dilatace - dělají cca 11 prken na délku. Takže od Špejcharu k armovanému úseku budou ještě tři další úseky.
to jo, ale to už je jiná stavba
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 2.JPG.html
na poslední Ečko zbývá 13 zápor... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
a dál už je to 1 a 2 Letná... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html
Pokouším se tu v Phososhopu narvat doletecké fotky rozdělení dilatací. Zatím to ještě není v prezentovatelné podobě, ale vychází mi, že neodtěžený úsek mezi jámami C a E vypadá na E1+půlku E2. Nejzápadnější vybetonovaná dilatace v jámě E nezačíná těsně u západní stěny jámy, takže je docela možné, že vybetonované jsou E3+E4 a před betonáží je opravdu E5.
tak me napadlo, ze ten lanovy jerab a hydrofrezu ted maji na Hradcanske dobre schovane ... tyhle stroje po tech malych vyjezdovych rampach asi nevyjedou :-)
Překvapuje mě, že teď, když jsou teploty kolem nuly, tak vehementně E5 zahřívají. Hlavně aby nemuseli nastoupit na dilatace, co se dělaly
přes mrazy -20 se zbiječkama.
Slepenice - čtvrtek 4.2.
Nic moc nového. Akorát dochází k bednění komory kabelovodu. Komora bude opravdu těsně pod povrchem.
Přidávám ještě pohled na místo, kde se bude přecházet trať.
Poznámka 1: Takže jsem nějak dolepil ortofotomapu vs. schéma dilatací stavby 0080. Vyplynulo mi z toho tohle: dilatace C2, která původně končila od západu těsně před trámem, byla prodloužená o kus dilatace E1 a rozdělená na C2 a C3. Jak už jsem psal, momentální západní konec jámy E je zhruba kousek za půlkou vyznačené dilatace E2. Takže těleso, které bude ještě potřeba odtěžit, představuje cca dilataci a půl. Jestli se E1 (E2) vypustí a E2 (E1) protáhne, nebo se obě udělají kratší, to teprve uvidíme. Každopádně první dilatace vybetonovaného stropu je E3 a na betonáž čeká E5.
V záběru webkamery z Hradčanské se objevila pumpa na E5.
Slepenice - pátek 5.2.
Vnitřní bednění komory kabelovodu na stropě B2 je hotové.
Další věci se dějí spíš mimo okruh slepenice. Betonuje se totiž cesta pro pěší na obou stranách trámu.
Nástup od Milady Horákové kupodivu nepůjde přímo, ale šikmo - od jihozápadu, a to i přes dokončování přeložky sítí.
Na severní straně cesta přejde trať a hned za ní se prudce stočí doprava na stávající obchůzku. Cesta se asi časem částečně napřímí, až se zasype jáma s přeložkami na severní straně vedle stavebnin, ale to ještě chvíli potrvá.
Na dnesni slepenici jsem si vsiml ruchu kolem zahadne diry na rozhrani B/C... Da se vypozorovat o co se tam ta particka snazi? Dik.
Partička záhadnou díru čistila tlakovou vodou, co jsem si všiml.
Něco se kutí v té díře mezi B a C. Není vidět z pozorovatelny co? A zásyp už přepadá do C, bude to opravdu zásyp, nebo jen rampa na odtěžování E?
Edit: Rampa to nebude, samozřejmě, hned jsem si uvědomil nesmyslnost otázky. A s dírou jsem přišel pozdě ;-)
Na hotové C1 to vypadá na vjezdovou rampu ze západu a na nedodělaném kousku v rohu u vestibulu už se také něco začíná dít.
Ted jsme se sešli současně, myslím ale, že to rampa bude, ale ne na odtěžování E1 ale pro stavění na C1 aby to nemuselo všechno jeřábem zvrchu.
K včerejší debatě o dilatacích. Od konce hotové C, k hotové E, je to cca 38m, to podle mého názoru jsou dvě dilatace. Na druhé straně, od současně betonované dilatace k rozhraní staveb 0079 a 0080 (13 zápor) zbývá jen jedena dilatace. Proto souhlasím s S_M_Lomozem. Budou se dělat E1 a E2, na druhé straně E6.
Zatím slovem: NA HRADČANSKÉ SE OBJEVILO PRVNÍ BEDNĚNÍ SEVERNÍ ČÁSTI VESTIBULU METRA.
Fotím, pochopitelně, ale někam jdu, tak počkejte.
Těším se na pondělní slepenice. Tvar tohoto bednění je dosti podivný - takže co to bude?
Dilatace H1 - betonuje se druhá vrstva.
V E jsou zabetonované vodicí zídky jižní a prostředníí stěny.
tak už budou zbývat jen 2 dilatace G a západní směr stavby 0080 bude hotový
že by se dneska nebetonovala 2. vrstva E5 ? betonpumpa zatím v nedohlednu
Betonpumpa se "zapoměla" na H1, kde dobetonovává zvýšený strop JTT (výklenek pro ventilátory), který asi včera nestačili (nemají tam připravené svícení).
Betonpumpa už je na místě a bude se dnes betonovat E5
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - sobota 6.2., neděle 7.2., pondělí 8.2.
Ono tu bylo to podstatné už řečeno. Hlevní událostí víkendu je zahájení výstavby severní části vestibulu metra. Bednění myslím přesně neodpovídá koordinační studii, ale odhadovat něco půjde až časem.
Až dnes pokročila stavba komory kabelovodu - armuje se strop a probíhá zabednění zvenku. Po dlouhé době se dnes na povrchu konečně objevily dampry vozící zásyp.
Pracuje se na "záhadném místě". V neděli ho armovali, dnes ráno bylo zaplachtované.
Připravuje se nový přechod přes jámu a železniční trať. Osobně bych si tipl, že ve středu by to mohlo se zahájením výluky být. Připravují se výkopy pro rozvody k přesunutým závorkám a osvětlení. Takhle vypadají opuštěné sítě, které byly přeloženy na trám.
A na závěr dnešní protipohled do jámy E proti kameře. Už to asi dlouho nepůjde fotit, přes ty dřevotřískové desky nebude vidět.
Pracuje se na "záhadném místě". V neděli ho armovali, dnes ráno bylo zaplachtované.
Ta armatura vypadá na docela "normální zabetonování". Žádné schody (:D), žádný výdech, žádná šachra. Teď mi smysl celé té složitosti teprve není jasný.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.157 s, vykonaných příkazů: 78.