Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
aktuální teplota v 11:20 je -2,4 °C . Takže betonáž je bez problémů. v sobotu,myslím, byl větší mrazík
http://teplomer.mk.cvut.cz/
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
aktuální teplota v 11:20 je -2,4 °C . Takže betonáž je bez problémů. v sobotu,myslím, byl větší mrazík
http://teplomer.mk.cvut.cz/
Slepenice - sobota 23.1., neděle 24.1., pondělí 25.1.
- Oprava kanalizace v jižní vozovce MH pokračuje, ale velmi zzzvvvooolllnnnaaa...
- Od jedné z kanalizačních vpustí na stropě B v odsněžené části jsou vyznačené kolíky směr severozápad. Něco se bude bagrovat.
- Armování stropu C1 je dokončeno, je zabedněno. Všimněte si, že i bednění C1 v "záhadném místě" je rovně a ten navyarmovaný kus tam zatím ještě je.
- Sítě na trámu jsou komplet zasypané, pokračuje se i za za tratí směr Dejvická.
No a během soboty se betonuje strop dilatace E3, ale na to se koukáme v přímém přenosu.
aktuální teplota v 11:20 je -2,4 °C . Takže betonáž je bez problémů. v sobotu,myslím, byl větší mrazík
http://teplomer.mk.cvut.cz/
Ale na další dny nám hlásí drobet zimu. Už z úterka na středu kolem -20. Tak betone, tvrdni rychle!
O rychlé tvrdnutí bych se nebál, ale aby to vydrželo tvrdé i po oblevě
Máte aktuální informace o bourání stavebnin na Dejvické?
Nevíte kdy by se měl konečně začít stavět nový trojský most?
Máte aktuální informace o bourání stavebnin na Dejvické?
Nevíte kdy by se měl konečně začít stavět nový trojský most?
zatím není jasné, viz předchozí příspěvky...
letos
Slepenice - úterý 26.1.
Nuda, nuda, šeď, šeď.
- Z jižní vozovky MH na západě zmizely roury kanalizace nejspíš do rýhy.
- Kdo čekal dneska betonpumpu v C1 (například já), ostrouhal (není řečeno co).
- Po navážcce v konstrukci na trámu přes C3 pojíždí buldozer a rovná terén.
Slepenice - úterý 26.1.
Nuda, nuda, šeď, šeď.
- Z jižní vozovky MH na západě zmizely roury kanalizace nejspíš do rýhy.
- Kdo čekal dneska betonpumpu v C1 (například já), ostrouhal (není řečeno co).
- Po navážcce v konstrukci na trámu přes C3 pojíždí buldozer a rovná terén.
venkovní betonáže - čeká se -24 C , je to problém ? Jak to dělají za polárním kruhem, jsou i u nás na to zařízeni ?
I já jsem čekal betonáž, asi se lekli předpovídaných mrazů, kdy by jim beton mohl zamrznout už cestou z betonárky.
Sněhový poprašek hezky zvýraznil výkop na MH, který dosud byl černý v černém.
No a celý trám nad C3 s přeložkami IS bude fungovat jako taková formička na hlínu,
takové akvárko, kde si mohou zkusit výsledný zásyp až nahoru, protože okolo to ještě dlouho nepujde.![]()
A až tam převedou i chodník pro chodce tak budou moci odtěžit E1. Jenom by mě zajímalo, jak to vypadá s budovou stavebnin a s východem na sever, jestli se to už nějak vyvinulo.
Nebude se náhodou obnovovat vestibul metra?
možná proto si s tím trámem na C3 dali takovou práci,
protože to bude asi na nějakou dobu jediná spojnice pro pěší.
Co není dobře vidět na slepenici a chvíli jsem tam nebyl,
jestli budou posouvat závory, nebo jestli se tam chodník zatočí
do současného přechodu ještě před tratí ?
A taky mi není jasné proč likvidovali některé vchody od tramvajových zastávek,
jestli bude vestibul nějak ještě více přestavěný.
jestli budou posouvat závory, nebo jestli se tam chodník zatočí
do současného přechodu ještě před tratí ?A taky mi není jasné proč likvidovali některé vchody od tramvajových zastávek,
jestli bude vestibul nějak ještě více přestavěný.
Chodník se určitě (zatím) jen zatočí, od 10.2. tam stejně vlak jezdit nebude...
Poslední informace byla, že řešení povrchu není ještě úplně dořešeno (namalováno), ale je už zřejmě rozhodnuto, že pro tram bude jen jedna zastávka na každou stranu a ne dvě jak to bývalo...
Zatím to není vidět, ale mám takový intenzivní pocit, že během výluky železnice kvůli mostu se závorky přestěhují o těch pár metrů západně. Ovšem prokázat to nemůžu.
K vestibulu bude znovudostavená jeho severní část nad stropem tunelu s přesunutým východem směr Dejvická. Východů k tramvajovým zastávkám do centra se to netýká, ale ono se mění i dispoziční řešení tramvají na Hradčanské. Někde jsem viděl vizualizaci, kde jsou využity jenom dnešní výstupy na tramvaj směrem z centra. Severnější pořád pro směr z centra, jižnější pro směr do centra. Ostatně s bývalými východy směrem k tramvaji do centra se můžeme rozloučit - už jsou zabetonované, zaizolované a vedou za nimi zasypané přeložky plyno- a vodovodu.
... No a teď si vyber ;-)
-13,3°C a stále klesá... mno, zdá se, že dneska asi betonpumpa nepřijede...
No, kosa jak na Sibiři. Já mám za oknem -14,6 a právě jsem hladce prohrál svůj boj o to, zda dnes půjdu fotit .
Pak že se nic nebude dít...
přivezli výztuž... http://mo.ttnz.cz/kamery/#hradcanska
No a dokonce se i odbedňuje.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 744000.jpg
Jestlipak vydali pokyn neolizovat výztuž?
Asi ne, všichni by si to chtěli vyzkoušet.
Slepenice - středa 27.1.
Z pochopitelných důvodů čistě výplňová. Akorát na zásypu trámu a rour se pohybovala technika.
Zatím to není vidět, ale mám takový intenzivní pocit, že během výluky železnice kvůli mostu se závorky přestěhují o těch pár metrů západně. Ovšem prokázat to nemůžu.
Vypadá to tak -> dnes ráne se skupinka lidí "ochomítala" kolem budoucího přechodu a upřesňovali si, kde co bude stát
na kameře už je vidět pokládání separační fólie na dilataci E5
E5? spíš to je E3/2 nebo E4.
Na křižovatku Špejchr si přivezli spodek a další součásti vrtačky. Možná brzo začnou vrtat chybějící zápory na rozhraní staveb Hradčanská/Letná, t.j. dilatace 1 a 2 Letná a asi ještě kousek dilatace E6.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.124 s, vykonaných příkazů: 89.