huberokororo napsal:A jeli až skoro do sedmi, ještě si na to svítili. Takovým tempem by do měsíce mohly oba chybějící úseky být "pod střechou" a můžou začít úpravy na povrchu.
"Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko" Takovým tempem by do měsíce mohli mít hotoivé podzemní stěny. A potom na každé dilataci (části dilatace - D1,2 se určitě budou dělat nejmíň nadvakrát) profilované podkladní betony, separační folie, šalování, týden na armaturu, týden na beton, pár dnů na odšalování a zalití mezry k pažení, a pak pár dnů, než se může zasypávat. A máme tam ještě E1,E2 a E6, D1,2 Letná. Milánské stěny chybí v E1,2 všechny, v E6, D1,2 celá střední a dvě + dvě lamely v jižní a severní stěně, a tam maká hydrofréza (což trvá tročku déle, než jenom bagr).Tak bych viděl optimisticky větší zasypávaní až na konec června, spíš červenec. A pak to bude honička, válcování, vápnění atd, když od září tam mají jezdit tramvaje, jakoby se nechumelilo. Snad do té doby už chumelit nebude 
edit: a to je vlastně jenom hrubá stavba, navrchu budou ještě všelijaké kabelovody, plynovody, kanlizace, vodovody a jiné rourovody, které nejde udělat Ze soboty na neděli (ani Včera, dnes a zítra)