Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
ta část existovala i dříve, ale kvůli výstavbě tunelu musel být kus vestibulu ubourán a teď se opět dostavuje. a samozřejmě se to spojí se stávající částí
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 18 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
ta část existovala i dříve, ale kvůli výstavbě tunelu musel být kus vestibulu ubourán a teď se opět dostavuje. a samozřejmě se to spojí se stávající částí
Část (západní) je skutečně nová - východ pod tratí do "stavebnin", ale větší část vestibulu museli ubourat (stavba tunelu) a tu teď obnovují.
Tak to dopadne, když člověk začne něco psát a přijde návštěva a už jsem opozdilec.
Zato na stavbě nové části vestibulu a podchodu na Dejvickou se objevil první odbedněný vybetonovaný segment svislé stěny.
Večer už je odbedněna další vybetonovaná část - severní stěna západně od budoucího východu na Dejvickou.
odtěžuje se poslední úroveň stavební jámy E1 a E2
Slepenice - pátek 12.3.
Povrchy jako obvykle vcelku beze změn. Jenom na západě (D7/D8?) se zase bagruje rýha pro nějakou přeložku a k výjezdu ze staveništní komunikace byla přeložena hlídací bouda Hochtiefu. Jak jsem tvrdil, že v demolicích jižní vozovky Milady Horákové nad podchodem jsou na stropě vestibulu, tak to jsem nejspíš kecal - stojí tam sbíječka, vrtá do betonu díry a rozdrcený beton se bagruje a odváží.
Dění v jamách tu už vlastně bylo popsáno: na stavbě vestibulu vybetonovali další segmenty svislých stěn od severu a zabedňují další. A v dilatacích E1+E2 se konečně pokračuje v odtěžování. Převázky kotev druhé úrovně severní stěny nicméně pořád chybějí.
Edit: převázky byly osazeny dnes okolo poledne.
Jak jsem tvrdil, že v demolicích jižní vozovky Milady Horákové nad podchodem jsou na stropě vestibulu, tak to jsem nejspíš kecal - stojí tam sbíječka, vrtá do betonu díry a rozdrcený beton se bagruje a odváží.
Tak to bude krycí beton nad izolací?
S_M_Lomoz napsal:Jak jsem tvrdil, že v demolicích jižní vozovky Milady Horákové nad podchodem jsou na stropě vestibulu, tak to jsem nejspíš kecal - stojí tam sbíječka, vrtá do betonu díry a rozdrcený beton se bagruje a odváží.
Tak to bude krycí beton nad izolací?
Ano. většinou už byl. Vyrubali z toho také ocelový rošt a patní plotnu pro sloup VO, ještě tam bude jeden (nebo dva?). A ta izolace tam není nějak moc vidět, není divu, že tam tak teklo.
Tak to z kamery vypadá, že E1+E2 už je odtěžená
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 687000.jpg
Slepenice - sobota 13.3., neděle 14.3., pondělí 15.3.
Povrchy: pokračuje se v opravě izolace stropu vestibulu v místech jižní vozovky Milady Horákové.
Jámy:
- vehementně se betonují a bední další sekce svislých stěn vestibulu. Je vyarmovaná i základová deska v místech severního (=zadního) východu na tramvaj. Od soboty leží v jámě připravené bednění poměrně velkého oblouku - zaboha mě nenapadá, kam by se mohl vejít.
Odtěžování E1+E2: sobota (odtěžování posledních kousků zdiva domu severní fronty Milady Horákové v těch místech), dnes už jsou na dně. Ještě to bude chtít samozřejmě pažiny a minimálně u jižní stěny kotvy a převázky třetí kotevní úrovně.
bednění poměrně velkého oblouku - zaboha mě nenapadá, kam by se mohl vejít.
A co třeba vyústění podchodů na povrch... to mě jen tak napadlo...
Slepenice - úterý 16.3.
Na západní straně slepenice se už zase kladou nějaké kabely do chrániček napříč zásypem. Jinak není na povrchu nic nového.
Zajímavě se to začíná vyvíjet na stavbě vestibulu: tam, kde je vybetonováno dost svislých stěn, se objevilo první bednění stropu, a vnější stěny celé konstrukce začínají dostávat izolaci.
V jámě dilatací E1+E2 jsou pažiny až na dno. Ráno se tam ještě motali archeologové - podle všeho jsou to jejich poslední práce v oblasti Hradčanské a širšího okolí. Jediné, kde by se ještě mohli něčím probírat, je jáma rampy 2 před archivem.
Zápory, které jsou na fotce, během dne postupně mizí.
Ráno se tam ještě motali archeologové - podle všeho jsou to jejich poslední práce v oblasti Hradčanské a širšího okolí. Jediné, kde by se ještě mohli něčím probírat, je jáma rampy 2 před archivem.
Tam je to teď pěkně srovnané http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html
V jámě dilatací E1+E2 jsou pažiny až na dno. Ráno se tam ještě motali archeologové...
Archeologové našli pravěký deštník.
Od soboty leží v jámě připravené bednění poměrně velkého oblouku - zaboha mě nenapadá, kam by se mohl vejít.
A bude nějakým způsobem přímo propojena nová část vestibulu a obnovovaný výstup směr západ (přes roh ponechané staré části vestibulu)? Docela by se mi ty oblouky hodily na bednění stěn právě přes ten roh.
V dilatacích G se dnes drapákuje. Nějaké úpravy probíhají i na vjezdové rampě na západním konci stavební jámy.
Slepenice - středa 17.3.
Povrchy:
- Příčná přeložka kabelů v dilataci D7 (nebo kolik, zkrátka na západě) se zdá být hotová.
- Zase se otevřela jáma v díle B, cca v trase kabelovodu.
Jámy:
- Bednění stropu vestibulu už překrylo i východ směrem na Dejvickou.
- Vyarmovaná je už i poslední svislá stěna vestibulu - východní v jižní části přiléhající ke stávající části vestibulu. Betonáž pochopitelně postupuje a postupuje (například východní výtahová šachta).
- Základová deska výstupu na tramvaj z centra je vybetonovaná.
- A takhle vypadá E1+E2.
Slepenice - čtvrtek 18.3.
- To, co se včera na stropě zdálo být hotové, se teprve dnes ukázalo být vybetonovaná rýha.
- V jámě pro východ(y) z vestibulu na tramvaj se armuje svislá stěna.
- Stavba vestibulu: zase pokračuje stavba svislých stěn - jede se postupně na východ, bední se severovýchodní roh.
- Dotěžuje se E1+E2.
a jak je vidět na slepenici probíhá další zavážení dilatací D
a jak je vidět na slepenici probíhá další zavážení dilatací D
Vozí to tam dampry rovnou z podzemí.
ta vybetonová rýha by měla být pro uložení dráhových kabelů tramvajové tratě
Slepenice - pátek 19.3.
Povrchy:
- Na stropě dilatačního dílu D a dilatace A1 se zasypává, hutní a vápní ostošest.
- Od zítřka bude kvůli izolaci stropu vestibulu uzavřený výstup směr Pražský hrad. Jde o akci, která se měla dělat už od 10. února.
- Vedle východní hrany vestibulu se už nějakou dobu překládá (opravuje?) vodovod.
Jámy:
- ve stavbě vestibulu se pořád nebrzdí. To, co výrazněji přečnívá nad armaturu stropu, jsou základy výstupů z vestibulu na severní vozovku Milady Horákové. A skutěčně to vypadá, že ty bedněňové oblouky patří k jejich portálům.
- Armuje se i prostor východů z vestibulu na tramvajové ostrůvky. A už je vidět, že něco bude jinak i tam - v místech, kudy se chodilo na ostrůvek, je vyarmovaná svislá stěna.
- V jámě E1+E2 už je upravené dno a v zásypu jsou vynechané pruhy pro svislé stěny. Na vjezdové rampě do jámy stáli pánové v reflexních vestách s kamerou a natáčeli.
P.S.: Jedna rada do života. Když budete očumovat u stažených závor, dejte si pozor na několik věcí:
- že nad závorou nemáte bradu;
- že nestojíte na samém kraji té závory, i kdyby to byla závorka jako na Hradčanské;
- že závora najednou nezačne stoupat.
Zuby i sanice to vydržely a tu modřinu na bradě nějak lidem okolo vysvětlím, možná budu i za drsňáka.
P.P.S.: Že ona od 8:05 už nejede zase kamera na Hradčanské?
To, co výrazněji přečnívá nad armaturu stropu, jsou základy výstupů z vestibulu na severní vozovku Milady Horákové. A skutěčně to vypadá, že ty bedněňové oblouky patří k jejich portálům.
- Armuje se i prostor východů z vestibulu na tramvajové ostrůvky. A už je vidět, že něco bude jinak i tam - v místech, kudy se chodilo na ostrůvek, je vyarmovaná svislá stěna.P.S.: Jedna rada do života. Když budete očumovat u stažených závor, dejte si pozor na několik věcí:
- že nad závorou nemáte bradu;
- že nestojíte na samém kraji té závory, i kdyby to byla závorka jako na Hradčanské;
- že závora najednou nezačne stoupat.
Zuby i sanice to vydržely a tu modřinu na bradě nějak lidem okolo vysvětlím, možná budu i za drsňáka.
Ty bedněňové oblouky (ramenáty) bych viděl na šalování hrany stropu nad výstupem. Přibyly k nim ještě dva jako dílek pomeranče.
Ta stěna u výstupů je opravdu záhadná, bude tam vůbec tramvaj zastavovat?
Rada do života - už si dávám pozor, tenkrát jsem stihl uhnout včas
Ty bedněňové oblouky (ramenáty) bych viděl na šalování hrany stropu nad výstupem. Přibyly k nim ještě dva jako dílek pomeranče.
Čili to bude principielně podobně, jako na této vizualizaci. S rozdílem, že tam se to tvarem blíží k elipse.
Čili to bude principielně podobně, jako na této vizualizaci. S rozdílem, že tam se to tvarem blíží k elipse.
Ten odkaz mi nefunguje, asi máš na mysli něco takového http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … canska.jpg Jenom s tím, že tam nebude nádražíčko, ale jen dvě stanice. Tvar těch ramenátů může být i nekruhový, ani při očitém pohledu si nejem jistý.
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 18 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.118 s, vykonaných příkazů: 82.