Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Kdybyste nevěděli, co ti puprlíci dělají, jsou to zemní práce, viz popis obrázku
A nebo jde o archeologický průzkum.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Kdybyste nevěděli, co ti puprlíci dělají, jsou to zemní práce, viz popis obrázku
A nebo jde o archeologický průzkum.
tady http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6018 je pěkně vidět kolik se musí ještě odtěžit,aby se dostaly na dno jámy. vpravo je vidět úroveň vjezdové rampy
to bude starší obrázek, dnes už to vypadá úplně jinak
vondr napsal:tady http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6018 je pěkně vidět kolik se musí ještě odtěžit,aby se dostaly na dno jámy. vpravo je vidět úroveň vjezdové rampy
to bude starší obrázek, dnes už to vypadá úplně jinak
oobrázek by měl být ze včerjšího dne,ale úroveň rampy je pořád stejná, jen uřezali zápory
Dnes vytahovali staré zápory jižní strany dilatace D7 a D8 (co by překáželi stavbě vjezdové rampy).
anasazi napsal:vondr napsal:tady http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6018 je pěkně vidět kolik se musí ještě odtěžit,aby se dostaly na dno jámy. vpravo je vidět úroveň vjezdové rampy
to bude starší obrázek, dnes už to vypadá úplně jinak
oobrázek by měl být ze včerjšího dne,ale úroveň rampy je pořád stejná, jen uřezali zápory
Podívej se na fotku od S_M_L, už je vidět z boku strop dilatace E3. Takže kromě rampy už jsou skoro na potřebné úrovni.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
vondr napsal:anasazi napsal:to bude starší obrázek, dnes už to vypadá úplně jinak
oobrázek by měl být ze včerjšího dne,ale úroveň rampy je pořád stejná, jen uřezali zápory
Podívej se na fotku od S_M_L, už je vidět z boku strop dilatace E3. Takže kromě rampy už jsou skoro na potřebné úrovni.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
No jo, ale to je focené shora a mezi dilatací a neodtěženým blokem je docela dost velká mezera.
Opravdu jim zbývají ještě tak dva metry dolů (strop + podkladní beton).
Ohledne toho podchodu pod trati myslim nekde bylo psano, ze to bude defacto "most", tedy samonosna konstrukce, pod kterou pujde vytunelovat zeleznici... Takze bych spis tipnul, ze to po castech delat nepujde.
Tohle tomu nasvědčuje
http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/3/3099 … 130371.JPG
tady http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6018 je pěkně vidět kolik se musí ještě odtěžit,aby se dostali na dno jámy. Vpravo je vidět úroveň vjezdové rampy
Tohle pořád platí. Nevšiml jsem si, že by odtěžili další vrstvu. Ostatne i na uvedené Lomozově fotce http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html je to dobře patrné, pokud si srovnáme výšku podle převázek druhé kotevní úrovně na zadní stěně. Řekl bych, že bude chybět ještě podstatně víc jak dva metry. Přímý odhad klame, je to z nadhledu.
Slepenice - pátek 5.3.
Provizorní staveništní komunikace je vybetonována komplet od Milady Horákové.
Izoluje se vybetonovaný podklad v prostoru východů na tramvaj.
Armatura podlahy vestibulu se plachtuje, protože... ano, zase sněží.
Frézuje se jižní vozovka Milady Horákové, ale zatím ne v celé trase nad podchodem, jenom v západní polovině. Pokud jste viděli ráno na webkameře Hradčanská frézu, jde o něco jiného - v jižní vozovce MH se bude překládat kanalizace, frézuje se jenom rýha (mno, teď je to zrovna docela dobře vidět).
A nakonec jako vždycky E1+E2; bez většiny zápor a s pažinami.
Dilatace G1 jižní stěna hotová rýha, proplachuje se před vložením armokoše. Drapákový bagr pracuje na severní stěně.
Dilatace E6 hotové milánské stěny jižní a střední, chybí sever - překáží pomocná rampa na E5.
Dilatace D1 severní a jižní stěna.
Betonuje se podlaha vestibulu.
Betonuje se podlaha vestibulu.
A jedou na dvě pumpy - od západu a východu, asi v tom počasí chtějí být brzo hotovi. Betonuje se celá deska najednou.
Viděl jsem, jak odstraňují sníh: plachtu pověsí za rohy na jeřáb a odnesou i se sněhem jak uzlík buchet
To jo. Podle toho, jak to vypadá teď (teda před minutou), mělo by to být dneska sakumpikum hotové.
Západní část je vybetonovaná. Pumpa na stropě dílu B se skládá, už se jede jenom střed na jednu pumpu stojící na stropě vestibulu.
Jen otazka - je ta podlaha ve stejne vysce jako podlaha puvodniho vestibulu? Ja jen ze mi to moc neprijde... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
Vrtná souprava pokračuje na záporách jižní stěny vjezdové rampy.
Jen otazka - je ta podlaha ve stejne vysce jako podlaha puvodniho vestibulu? Ja jen ze mi to moc neprijde... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
Mně to taky připadá dost nízko. Jestli to nezkresluje perspektiva, tak na té desce bude asi silnější vyrovnávací beton s kanálky pro rozvody.
Dobetonováno jest a pumpy se chystají odjet.
...Mno, podle "řezu vestibulem", který je vidět na fotkách, tam vážně chybí ještě tak metr. Takže je otázkou názvosloví, co je základová deska, co podlaha atd.
Já bych řekl, že to zkresluje perspektiva, protože, i když se to nezdá, bude mezi bedněním a tou rozdrcenou hranou staré desky ještě kus mezera, ne?
Nejaka jo, ale moc velka neni, viz:
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6006
ja tipuji tak pul metru rozdilu, coz bych rekl ze je akorat pro ruzny rozvody a finalni povrch...
Slepenice - sobota 6.3., neděle 7.3., pondělí 8.3.
Že byla v chumelenici vybetonována podlaha (tedy jestli to je podlaha...) budoucího vestibulu, víme a máme řádně zdokumentováno. V neděli se poklidilo a dnes už se začalo od severozápadu s armováním svislých stěn a sloupů. Výztuž svislých stěn je nahoře ohnutá, takže to jde až do úrovně budoucího stropu.
Zato v dilatacích E1+E2 se dnes neděje nic podstatného, takže tak akorát můžeme konstatovat kotvy druhé úrovně u obou stěn.
Pokračují demolice povrchů nad podchodem, zdá se, že už jsou na stropě vestibulu.
Slepenice - úterý 9.3.
Vzhledem k mrazům a sněhu se děje jenom minimum akcí:
- přehradili jižní vozovku Milady Horákové u rohu s Tychonovou - už i ohradou;
- výztuž vnějších stěn vestibulu pokračuje maximálním možným tempem, objevilo se i první bednění;
- pořád se demoluje jižní vozovka MH nad podchodem.
Slepenice - středa 10.3.
K povrchům snad jenom to, co není vidět na slepenici: demolice jižního chodníku Milady Horákové u Škodovky vedla k přesunutí sloupu do provizorní polohy o kus vedle a přeložení drátů k němu do girlandy přes jižní vozovku v místech přes snackbarem. A něco se děje u trati - jako by se stěhovalo zabezpečovací zařízení.
Stavba vestibulu nepolevuje. Svislé stěny jsou vyarmované v další části a bednění přibylo - dokonce i výtahová šachta a sloupy. Zdá se, že už se tam dokonce i betonovalo.
Protipohled na odtěžování E1+E2 proti kameře nestojí za focení - jediné, co je tam nové, jsou převázky druhé kotevní úrovně jižní záporové stěny.
Slepenice - čtvrtek 11.3.
Na povrchu žádná valná změna. V jižní vozovce Milady Horákové nad podchodem jsou už na stropě vestibulu včetně chodníku před Škodovkou. Zbývá jenom malý kousek chodníku u výstupu z vestibulu směr Prašný most.
Zato na stavbě nové části vestibulu a podchodu na Dejvickou se objevil první odbedněný vybetonovaný segment svislé stěny.
chapu spravne, ze ted stavi novou cast vestibulu (ktera drive neexistovala): tu drive nebo pozdeji napoji na existujici vestibul ?
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.148 s, vykonaných příkazů: 89.