Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
ono to myslím vyjde na stejno. Teď se bude odtěžovat nalevo i napravo od kamery, takže mě je to zatím celkem jedno.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
ono to myslím vyjde na stejno. Teď se bude odtěžovat nalevo i napravo od kamery, takže mě je to zatím celkem jedno.
ono to myslím vyjde na stejno. Teď se bude odtěžovat nalevo i napravo od kamery, takže mě je to zatím celkem jedno.
a co to po pár dnech vždy vystřídat
anasazi napsal:ono to myslím vyjde na stejno. Teď se bude odtěžovat nalevo i napravo od kamery, takže mě je to zatím celkem jedno.
a co to po pár dnech vždy vystřídat
![]()
![]()
A co kdyby si Strejda vzal dovolenou a během dne kamerou otáčel
Osobně bych byl pro to nechat kameru v její současné poloze, když se odtěžuje na obou stranách. Je to blíž. Ale zajímaly by mě aspoň výsledky pokusu s otočením směru E1+E2; třeba se ve své skepsi nechám přesvědčit.
To, že se jako izolace pod nový vestibul používají asfaltové pásy, muže mít nějaký hlubší smysl? Na jiných částech stavby (resp. kolem tunelů) se dávaly fólie. Asi že byla silnější asfalťácka lobby
A co kdyby si Strejda vzal dovolenou a během dne kamerou otáčel
![]()
A to tedy pěkně děkuju. Jako dálkově ovládanej držák kamery jsem nefungoval snad ani na
vojně .
To, že se jako izolace pod nový vestibul používají asfaltové pásy, muže mít nějaký hlubší smysl? Na jiných částech stavby (resp. kolem tunelů) se dávaly fólie. Asi že byla silnější asfalťácka lobby
asi jde hlavně o odizolování vestibulu a né tunelu
anasazi napsal:A co kdyby si Strejda vzal dovolenou a během dne kamerou otáčel
![]()
A to tedy pěkně děkuju. Jako dálkově ovládanej držák kamery jsem nefungoval snad ani na
vojně.
Strejdo, to dáš a každou půlminutu na jinou stranu, aby se dodržely minutové frekvence
Strejda jedeeee.
diskusi o kameře prosím do http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=13470#p13470
a už mizí první pažiny a vrší se armokoše... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - pátek 19.2.
- K výdechu z metra se zaváží štěrk (nebo co).
- Mezi komorou kabelovodu a stávající rýhou pod úrovní terénu se vrší násyp, ve kterém se rýha dokončuje.
- Demolice výstupu směr tramvaj z centra jde dál, než jsem čekal.
- Žlaby: západně i východně od pěší cesty na Dejvickou.
- Odtěžování E1+E2 zblízka.
Pár fotek z okna na Ečka. Panáček si nějak přepnul foták na černobílo a všimnul si toho až na Malovance.
Takže to máte v "retro" stylu .
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ka/100219/
Je odfrézovaná vozovka M.H. před Národním archivem. Současně navezeny "I" traverzy, asi příprava na zápory vjezdové rampy.
Příprava na "narovnání" chodníčku přes tunel u M.H.
Hydrofréza začala těžit jižní stěnu E6.
- Aha! Tak proto po ozáporování E1+E2 ještě nerozebrali vrtnou soupravu a nechali ji stát na stropě tunelu...
- K té přípravě na narovnání: to jsem si taky říkal, když jsem tam viděl včera nebo předevčírem popocházet chlapíka s hutníkem terénu, jenomže dneska mě zmátl žlab přesně na místě, kudy by se mělo chodit...
Slepenice - pátek 19.2.
Copak to tam máme za supermoderní těžební techniku? Samočinná lžíce se snadným přístupem i na nejodlehlejší staveniště! Nejnovější Hi-tech 21. století!
A nemyslel Důchodce spíš druhou stranu? Ráno mi přišlo, že je v ose myší stezky u stavebnin vybetonovaný
nový kus chodníčku.
Aha. Tak to je možné, ale dneska jsem tam jako pravidelně očumoval, jestli není něco k vyfocení, a nebylo. Holt se během dne může něco posunout, budu to mít v merku.
pegodlas napsal:To, že se jako izolace pod nový vestibul používají asfaltové pásy, muže mít nějaký hlubší smysl? Na jiných částech stavby (resp. kolem tunelů) se dávaly fólie. Asi že byla silnější asfalťácka lobby
asi jde hlavně o odizolování vestibulu a né tunelu
tak toho jsem si jaksi všimnul
- K té přípravě na narovnání: to jsem si taky říkal, když jsem tam viděl včera nebo předevčírem popocházet chlapíka s hutníkem terénu, jenomže dneska mě zmátl žlab přesně na místě, kudy by se mělo chodit...
Po večerním nahlédnutí: opravdu je vybetonovaný rovný kus cesty od přechodu přes trám a stávající cesty na jih až k Milady Horákové, žlab nežlab.
Slepenice - sobota 20.2.
S ohledem na to, že se konečně udělalo jakž takž teplo i světlo, obešel jsem dnes stavbu. Fotky by se do únorových "postřehů" nevešly, tak jsem je vyčlenil do zvláštní galerie. Přesto je ale tady opíšu slovem.
Začneme od západu - od vjezdové rampy označované jako díl I. Místa zápor jsou vyznačená až k Národnímu archivu. Před odtěžením se musí provést ještě přeložka kanalizace na obě strany od vchodu. Vrtná souprava se ale už činí na prvních záporách.
Kanalizace se předělává i před blokem Milady Horákové mezi Tychonovou a Pod Valy, úsek je delší, než by se mohlo zdát ze slepenice.
Na stropě dílu B se pokračuje ve stavbě kabelovodu - část kabelových chrániček už je uložena.
Konečně se betonuje "záhadné místo". O kus dál se ještě pořád demolují výstupy z vestibulu na tramvaj.
Mezi L-prefabirkáty a odvodními žlaby roste vrstva podkladového materiálu - zřejmě se tu chystá vozovka.
Jak jsem psal v noci a jak sem psal včera Důchodce, opravdu už je vybetonovaná narovnaná část pěší trasy od trámu k Milady Horákové.
A na závěr pohledy na odtěžování tělesa E1+E2: pohled proti kameře, první pažiny nové stěny.
Slepenice - neděle 21.2., pondělí 22.2.
Kanalizace v jižní vozovce MH se snad částečně zasypává.
Dampry vyvezly další rubaninu na strop A+B.
Demolice výstupů z vestibulu na tramvaj z centra postoupila tak daleko, že vzala s sebou i zadní boční stěnu východu - směrem do jámy C. Snad je to vidět i na dnešním pohlledu do jámy C.
Na nově vznikající vozovce jsou vytyčeny kolíky. Že by jízdní pruhy?
Po narovnané cestě od trati už se chodí od neděle.
A na závěr pohled na odtěžování E1+E2 proti kameře.
Zabetonován armokoš do severní stěny dilatace D1, kdežto do jižní stěny je osazen armokoš navazující na hotové E.
Zajímalo by mne, jak budou pokračovat s odtěžováním E1+E2, když bagr odtěžil zeminu k jižní záporové stěně, ale zůstal nohoře nad jámou.
Zajímalo by mne, jak budou pokračovat s odtěžováním E1+E2, když bagr odtěžil zeminu k jižní záporové stěně, ale zůstal nohoře nad jámou.
To mě teda taky, když na E3 si už docela pěkně nasypali. Jak budou dolů jezdit?
Na nově vznikající vozovce jsou vytyčeny kolíky. Že by jízdní pruhy?
No moc rovně to tedy není, ani kolíky, ani betony. Takový záhadný úsek od nikud nikam. A proč ty žlaby kopírují tak zajímavým tvarem ten vestibul?
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.127 s, vykonaných příkazů: 86.