Re: Fotky a postřehy Praha
Dnešní Holešovice
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Fotky a postřehy Praha
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Dnešní Holešovice
omezení je i na SJM
pár fotek z Holešovic
ze severní půlky mostu přes Argentinskou zbyla jen deska a konzoly pod stožáry TV
Další společná práce Metrostavu a Subttery
po delší odmlce začala divize 5 opět pracovat na nové velké zakázce – optimalizaci železniční trati v úseku Praha Bubeneč–Praha Holešovice, kterou provede ve sdružení s firmou Subterra. spolu s generálním ředitelem Metrostavu Ing. Pavlem Pilátem proto stavbu 28. února slavnostně zahájil poklepem na kolejnici i obchodní ředitel Subterry Ing. Jiří tesař (foto vlevo).
Asi 4,5km dlouhý úsek dvoukolejné trati, na kterém už od 3. ledna pracuje tým Ing. Tomáše Kohouta z divize 5, spadá do železničního uzlu Praha. Cílem jeho přestavby je zvýšení návrhové rychlosti jízdy z 60 na 90 km za hodinu a výstavba nové zastávky Podbaba. Rekonstrukce se proto bude týkat jak stavebních objektů na trase – železničního svršku i spodku, osmi mostů a dalších – tak i modernizace všech provozních souborů. V průběhu díla vznikne kromě zastávky pro osobní dopravu i nový most, podchod a 1,5 km protihlukových zdí.
Aby se stavba mohla na vytížené trati uskutečnit, bude probíhat ve třech fázích, podle určených výluk. „První výluka začala 2. března, a proto už máme na 1,6km dlouhém úseku od stanice Holešovice přes most Argentinská provedené přeložky kabelů a hotové nové trakční vedení,“ popisuje Ing. Kohout a dodává: „Metrostav je u této zakázky lídrem sdružení a odpovídá za všechny objekty mimo železniční svršek, který má na starosti Subterra.“
Celá stavba, kterou bude spolufinancovat Evropská unie, by měla skončit v únoru roku 2015.
http://metrostav.cz/pdf/noviny/052013.pdf
nebo http://www.subterra.cz/aktuality.tab.cs … 4-12-35-03
Optimalizace trati Praha-Bubeneč–Praha-Holešovice byla zahájena
Sdružení firem Metrostav a Subterra zahájilo rekonstrukci 4,5 kilometru dlouhého úseku dvoukolejné tratě mezi pražskými částmi Bubeneč a Holešovice. cílem stavby je modernizace železničního svršku a úpravy geometrické polohy koleje.Trať má po rekonstrukci splňovat evropské parametry. Stavbaři musejí především upravit směr a sklon trati. Proto bude železniční spodek rekonstruován v celé délce úseku. „Práce na železničním spodku spočívají především ve zřízení nového funkčního odvodnění a zbudování konstrukčních podkladních vrstev,“ popisuje rozsah prací vedoucí projektu Petr Mikulášek z divize 3, která stavbu za společnost Subterra realizuje. Stavbaři také postaví nové trakční vedení a namontují moderní zabezpečovací zařízení. Kromě toho vybudují nová mimoúrovňová nástupiště s přístřešky a mobiliářem. V rámci optimalizace trati budou také opraveny všechny mosty, propustky, podchody a protihlukové stěny.
Vzhledem k tomu, že železniční trať slouží zároveň i pro vnitroměstskou přepravu, přibude v úseku nová zastávka Podbaba. K této městské trati patří i část odbočky Stromovka. Tento traťový úsek je specifický tím, že prochází chráněnou lokalitou přírodní památky Královská obora–Stromovka.Subterra jako člen sdružení má za úkol zhotovit železniční svršek na celém předmětném úseku trati. Stavební postup je rozdělen dle časového harmonogramu. „V roce 2013 nás čekají práce ve stanici Praha-Holešovice, včetně části odbočky Stromovka. Letos také zahájíme rekonstrukci části 2. traťové koleje. Příští rok máme v plánu kompletně zrekonstruovat stanici Praha-Bubeneč, 1. traťovou kolej a dokončit 2. traťovou kolej,“ vysvětluje časový harmonogram sdružení vedoucí projektu.
Přípravné práce začaly v lednu nultou etapou. První nepřetržitá výluka začne 9. března. Dokončit stavbu sdružení plánuje v únoru 2015. Potom bude následovat desetiměsíční zkušební provoz.
Úsek Praha-Bubeneč–Praha-Holešovice
• Optimalizovaný úsek patří do IV. multimodálního panevropského koridoru Berlín–Děčín–Praha–Brno–Břeclav–Vídeň/Bratislava
• Je součástí panevropské sítě TEN a páteřní sítě TINA
• Zařazen je do evropského železničního systému a současně do Transevropské železniční sítě nákladní dopravy (TERFN)
• Úsek patří do železničního uzlu Praha
Informace o veřejné zakázce
Název: Optimalizace trati Praha Bubeneč - Praha Holešovice
Druh: Stavební práce
https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazk … holesovice
Pražští hasiči v noci likvidovali požár objektu demolice v areálu Hlavního nádraží
22.03.2013, 08:09 PHA | Události | Autor: HZS PHA / Leoš Kučera
Jednotky HZS Praha stanice 1 a HZS SŽDC likvidovaly hodinu a pl po půlnoci jedním proudem C a tlakovou vodou v dýchací technice požár objektu v demolici o rozměrech 3×12m, náležejícího do areálu Hlavního nádraží.
6x foto http://www.pozary.cz/clanek/63677-prazs … o-nadrazi/
Holešovice 1x foto http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13032814858
pár fotek Holešovice => Stromovka
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ho/130414/
Odjezd z Dejvic směr Bubny
http://www.youtube.com/watch?v=d_wW1j_DG9A
Holešovice a hlavně Stromovka
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ho/130421/
video: zázrak, ešus i náklad...
...
video: zázrak, ešus i náklad...
Ten vlak měl 48 vagonů. Nostalgicky jsem vzpomínal na dobu, kdy jako kluk jsem se chodíval s dědou dívat na vláčky, které vozily uhlí z Ostravy a počítali jsme vagóny. Pokud mě paměť neklame tak těch vagonů bylo něco mezi 60 a stovkou a táhly je občas i dvě lokomotivy. Pochopitelně parní. To bylo ale před takovými šedesáti lety. Holt ten čas pádí jako jelen byvše do ...
Díky za to video
nákladů tudy jezdí celkem dost... samozřejmě na minulost to nemá...
kontejnery, ucelenky i směs
v neděli to bylo tak 3 za hodinu
řešili to na K-reportu, protože to kvůli noční výluce jezdí přes Karlín
Náklad vypadal jako by se stále ještě rozjížděl z Metranzu.
Na pražském hlavním nádraží hrozilo pádem zdivo z budovy, zasahovat museli drážní hasiči s plošinou
24.04.2013, 23:32 PHA | Události | Autor: HZS SŽDC
Jednotka HZS SŽDC Praha byla vyslána dne 24. 4. 2013 v odpoledních hodinách na pražské hlavní nádraží, odkud byl hlášen pádem hrozící kus zdiva z balkonu na staré Fantově budově.
jen od Trojského mostu
Holešovice zase jen od Trojského mostu
foto: Holešovice 31.5.
od Rámusáku do Bubenče
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ho/130608/
video: tram na Rámusáku, spousta vlaků, vody a bláta...
v podvečer jsem byl okouknout opět provozní třetí perón v Holešovicích...
Holešovice: ze Stromovky k perónům...
ve Vršovicích zbourali stavědlo
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm … 3.JPG.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm … 4.JPG.html
Holešovice: hlavně peróny...
NádrHol 7.10.2013
video http://www.youtube.com/watch?v=qaz0X22UPh0
foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ho/131007/
od západu zmizely stánky
pár obrázků z Holešovic
Plešoun: Odesláno Pondělí, 25. listopadu 2013 - 16:36
Aktuálně ze Stromovky a okolí:
Optimalizace Praha Bubeneč – Praha Holešovice, stav 23.11.2013 slovem a obrazem
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Fotky a postřehy Praha
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.224 s, vykonaných příkazů: 67.