Re: Letná - tramvaje
To se ty koleje skutečně tak vlněj, nebo je to jen optickej klam?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tramvaje
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
To se ty koleje skutečně tak vlněj, nebo je to jen optickej klam?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
To se ty koleje skutečně tak vlněj, nebo je to jen optickej klam?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
Skutečně moc rovné nejsou (je to vidět např http://www.tunelblanka.cz/_files/fotoga … l/2806.jpg a tady je vidět výšková nevyrovnanost pražců http://www.tunelblanka.cz/_files/fotoga … l/2807.jpg), ale s tím si podbíječka poradí - i když tady je to fakt vidět hodně.
EDIT : tohle se na optický klam ukecat nedá :):) http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
nets, anasazi: to je naprosto normální!! Takhle to vypadalo loni na Olšanské - vlepo po prvním podbití http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr … 5.JPG.html
doplněny zbylé fotky z Letné, slepenice za chvíli http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … na/090522/
nets, anasazi: to je naprosto normální!! Takhle to vypadalo loni na Olšanské - vlepo po prvním podbití http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr … 5.JPG.html
doplněny zbylé fotky z Letné, slepenice za chvíli http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … na/090522/
Já netvrdil, že to není normální, spíš jsem se snažil vysvětli opak a vyvrátit optický klam V Modřanech to nevypadlo o moc lépe!
Ale spíše mě zarazilo, že zde pokládají pražce a koleje se montují až na místě. Na Bělohorské se pokládaly celé hotové pásy kolejnic i s pražcema, což musí být mnohem rychlejší.
To záleží na tom jak se spěchá. Levněji to asi vyjde smontovat na místě, než vozit celá pole, ale déle to trvá.
Dík všem za osvětlení situace. To víte, ve Varech tramvaje nemáme
OT: ještě doplním zajímavost z pokládky na koridorech...
položí se nová kolejová pole - nové pražce se starými kolejnicemi
podbije se a pak se kolejnice vyměňují za kolejnicový pás dlouhý i několik set metrů
viz obr: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php … ef=28/1174
případně text v okolních příspěvcích http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1410699
To záleží na tom jak se spěchá. Levněji to asi vyjde smontovat na místě, než vozit celá pole, ale déle to trvá.
Taky to bude asi tím jak na Letnou dopravit celá kolejová pole a ještě k tomu pokladač kolejových polí.Tak to to je jednodušší i levnější.
A k tomu jak napsal Karel-pokládka na koridorech(a nejen tam).Děje se tak aby při podbíjení nedocházelo k deformacím nových kolejových pasů.
Přes poledne jsem zahlédl práce na napojování nové trati na stávající a vozidla vrchní stavby DP (troleje) ve smyčce Špejchar.
Na šmyčce provádí odtěžování zeminy pod starými kolejemi, zřejmě budou dělat i zde novou trať
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Přeci nebudou dělat nové koleje na smyčce Špejchar... vždyť měla být v definitivním stavu zrušena, ne? Nebo se něco změnilo?
To ano, ale tak zkrátka pro provoz tramvají pak sloužit v definitivním stavu stejně nebude a třeba místo té knihovny bude něco jiného... nepřijde mě to zkrátka logické do toho topit peníze.
podle dnešního večerního letmého průjezdu okolo - na stávající nezměněné smyčce jsou složené nové koleje včetně křížení. Z toho usuzuji, že smyčka zůstane tak, jak je, a bude se dělat jenom nové připojení.
dodatek: podle situace je připojení řešené dost definitivně a nastálo, nikoliv jako provizorium
Je škoda rušit smyčku, když nikomu nevadí a ničemu nepřekáží. Zmíněné odtěžování zeminy pod starými kolejemi proběhlo zřejmě jen na okraji smyčky.
Minimálně se využije při uzavírce úseku Letenské náměstí Sparta v příštím (?) roce.
Jestli me nesali zrak, tak na zasypanych tunelech jiz lezi prvni prazce.... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 558000.jpg
MF napsal:řekl bych z vlastní zkušenosti, že by to byly takové ty kuřecí tesco párky. Jinak ještě k tomu ukončení X1 na Špejcharu, myslím, že by to klidně šlo nad smyčkou v tom parkovišti. Je dosti velké a tak by to nebyl problém. Akorát zajistit neparkování ostatních a namalovat přechod pro chodce...
V návrhu je popis trasy X1 je od 1. července takto:
III. etapa NAD X1:
Milady Horákové - vpravo Na Valech - přímo Na Špejcharu - vlevo obratiště BUS (jižně od smyčky TRAM) – průjezd obratištěm BUS (ve směru hodinových ručiček) - vpravo Na Špejcharu - vpravo Na Špejcharu – vpravo Badeniho - vlevo jižní vozovka Milady Horákové (u křižovatky s ulicí Na Valech přejezd na severní vozovku, na křižovatce Prašný most nájezd na TT , za zastávkou TRAM Prašný most sjezd z TT ) - přímo Patočkova - vpravo Cukrovarnická – vlevo U laboratoře– vlevo Střešovická – vlevo Patočkova – přímo Milady Horákové
Jestli me nesali zrak, tak na zasypanych tunelech jiz lezi prvni prazce.... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 558000.jpg
Je to tak.Tady je to krásně vidět http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
a je to tady... To jsou zas perly...
Zdroj: Metro
Datum: 12.6.2009
Název: Tramvaje se zpozdí
Ke Špejcharu pojedou znovu tramvaje o pár dnů později. Kvůli kabelu
LETNÁ Tolik očekávané ukončení tramvajové výluky v Praze 6 kvůli výstavbě tunelu Blanka se nejspíš o několik dnů opozdí.
"Termín, kdy by měla tramvaj opět jezdit až ke smyčce na Špejcharu, je 1. červenec. Stavebně budou práce k tomuto dnu hotové, avšak bude třeba ještě přeložit sdělovací kabel. Bude tedy záležet hlavně na Drážním úřadu, kdy vydá kolaudační rozhodnutí," řekl deníku Metro Marcel Rückl z výboru dopravy pražského magistrátu.
Podle něj by ale mělo jít o zpoždění maximálně jenom o pár dnů.
Informace o jakémkoli skluzu neměl včera ještě ani dopravní podnik. "V tuto chvíli vycházíme z toho, že výluka bude ukončena k 1. červenci, jak bylo plánováno," odpověděl mluvčí dopravního podniku Ondřej Pečený.
Tramvaje s trasou kolem stavby tunelu Blanka se zastavily v únoru. Končí v zastávce Sparta. V červenci by se trasa měla prodloužit ke Špejcharu, na podzim do ulice Badeniho.
***
"Není jisté, kdy vydá Drážní úřad kolaudační rozhodnutí." Marcel Rückl z magistrátu přiznal, že se ukončení výluky opozdí. Práce podle něj ale budou hotové v termínu.
Nejsem Pražák, takže možná hloupá otázka. Ty nové pražce jsou dřevěně? Já myslel, podle obrázků od Sparty, že už jsou jen betonové.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Nejsem Pražák, takže možná hloupá otázka. Ty nové pražce jsou dřevěně? Já myslel, podle obrázků od Sparty, že už jsou jen betonové.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Betonové pražce jsou na rovných úsecích. Dřevěné se použijí v oblucích, u výhybek a křížení - jsou tam různé délky pražců a vzdálenosti kotvení.
přesně tak, v dřevěném pražci si díry vyvrtáš kde chceš...
další možnost je úchyty zalít do betonové desky...
ale to už je do nějaké tramvajo-železniční diskuse
u smyčky postavili "zatím" dva nové sloupy pro trakční vedení
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Koleje již leží téměř v celé délce, to ovšem není vše co Tramvaje potřebují...
dle info ze stavby ještě není termín 1.7. potvrzen, ale ani vyloučen :):) (kabely...)
Na stožárech TV už jsou "závěsy".
Někdo asi v dočasném šturcu nedobrzdil
Některé stožáry jsou "tlusčí" než jiné... ty by měly přijít proti smyčce Špejchar
Rád bych se zeptal, zda-li někdo netuší, jaký bude definitivní povrchová úprava tramvajového tělesa. Podle vizualizací (videa) to vypadá, že zde bude klasická kamenná dlažba (kočičí hlavy). potom by mě zajímalo, jestli někdo náhodou neví, kdy se tento definitivní povrch na tramvajovém pásu má začít objevovat. Případně děkuji za informaci.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tramvaje
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.280 s, vykonaných příkazů: 73.