Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar IV. Q 2009
jsou naprosto stejne
http://img20.imagehosting.gr/out.php/i1 … 9-10-2.jpg
(prolnuty ty dva casosbery)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar IV. Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
jsou naprosto stejne
http://img20.imagehosting.gr/out.php/i1 … 9-10-2.jpg
(prolnuty ty dva casosbery)
Tak máte pravdu to je asi tim ze jsem to dlouho nevidel a je to nezvyk a nebo taky tim ze bych mel zajit na ocni :-D
V Badeniho už posunuli i ohradu...
Ohradu posunuli už v pátek, psal jsem o tom ten den u fotek. :-)
Viz čtvrteční fotka: http://zapalik.rajce.idnes.cz/2009-10-2 … -/#024.JPG
A páteční, z který je to malinko vidět: http://zapalik.rajce.idnes.cz/2009-10-2 … r/#069.JPG
BTW: v Badeniho jsem dneska po víkendu zahlédl hodně změn. je tam široký asi půl metru hluboký "kráter", na dně jemně vysypaný štěrkem, skoro to opticky vypadá, jako by to bylo na koleje. Bohužel došla baterka foťáku. Ale stejně se mi nezdá, že by snižovali vozovku, to asi bude znovu zasypávat. Kanalizaci tam neprováděli.
Zajímalo by mě, jestli informační středisko bude informovat i v den státního svátku. Stane se zázrak? :-)
Nevíte jestli s otevřením toho úseku zprovozní i zástavku u Sparty ?
Ten "kráter" o kterém se zmiňuje "ZAPALÍK", je vybagrovano pro štěrkové lože. Takže geotextilie, štěrk, pražce a můžou dodělat kolejový oblouk.
Ten "kráter" o kterém se zmiňuje "ZAPALÍK", je vybagrovano pro štěrkové lože. Takže geotextilie, štěrk, pražce a můžou dodělat kolejový oblouk.
:-) Příště dám jen fotky a budu mlčet, když tomu nerozumím. :-)
A opět již jednou zmiňovaný "motiv" - vše spěje k finiši a z toho trčí několik zápor. Zase je jen uříznou? Proč se některé vytahují a některé ne, netuší někdo?
A opět již jednou zmiňovaný "motiv" - vše spěje k finiši a z toho trčí několik zápor. Zase je jen uříznou? Proč se některé vytahují a některé ne, netuší někdo?
Tu první tam musí nechat, drží tu barevnou pásku!!
Některé ani vyndat nejdou... Už jsme to řešili...
Je to otázka složitosti operace a nutnosti uvolnění prostoru.
Až budou někdy kopat něco z druhý strany, třeba se budou hodit
To že je to škoda železa a prkýnek není výbec důležité...
zapalik: piš, piš! Nenech se odradit
Podloží oblouku do Bedeniho už se pěkně rýsuje... krásně vyniká ta tmavá barva:)
je to krásně vi dět i na dnešním ranním časosběru http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.jpg.html
a také na bonusové slepenici http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … o.JPG.html
je to krásně vi dět i na dnešním ranním časosběru http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.jpg.html
a také na bonusové slepenici http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … o.JPG.html
Jen jsem nepochopil, proč to rovnou neosadí výhybkami. Že by bezpečnostní pravidlo, že za (byť slepou) výhybkou musí být alespoň x metrů kolejí pro dobrždění při chybném nastavení?
a bylo to na současné křižovatce u točny? těch pár metrů?tam mi to přišlo dost krátké
křižovatka Špejchar se udělá komplet a pořádně asi až bude celá podtunelována
a případné vložení výhybek je otázkou hodin, proč po nich jezdit zbytečně "skoro" rok
Na stavbě mi dneska říkali, že se sami diví, proč se vyhazují peníze navíc. Vedení to vysvětluje tím, že není čas, výhybky by zbytečně zdržely stavbu kolejí :-)))))))))))))))). Když to neplatí ze svého...
Na stavbě mi dneska říkali, že se sami diví, proč se vyhazují peníze navíc. Vedení to vysvětluje tím, že není čas, výhybky by zbytečně zdržely stavbu kolejí :-)))))))))))))))). Když to neplatí ze svého...
Což si, předpokládám, nerozhodli sami zhotovitelé, ale Magistrát.
zapalik napsal:Na stavbě mi dneska říkali, že se sami diví, proč se vyhazují peníze navíc. Vedení to vysvětluje tím, že není čas, výhybky by zbytečně zdržely stavbu kolejí :-)))))))))))))))). Když to neplatí ze svého...
Což si, předpokládám, nerozhodli sami zhotovitelé, ale Magistrát.
Uznávám, že slovo "vedení" je velmi vágní označení, ale jistě nemysleli ředitele svého firmy, ale investora.
Já bych to viděl spíš tak, že kompletní křížení (aby mě někdo nenapadl - je to Téčko) se bude dělat až současně s rekonstrukcí Badeniho až za křižovatku Na Valech/Na Špejcharu. Možná by šla udělat jedna samostatná výhybka se začátkem větví,, ale pokud vím, tak se křižovatka optimálně dělá jako celek. A pár kolejnic provizorního oblouku ve srovnání s celou provizorní křižovatkou a tratí na Prašňáku je opravdu zanedbatelných
koleje, vyhybka - to jsou male veci. Daleko zasadnejsi je, ze podle aktualniho stavu to vypada na koleje na sterkovem lozi v celem oblouku - coz rozhodne neni konecny stav, protoze z Badeniho do MH prece zataceji auta. Takze nejdrive budou muset sterk zase odvezt a dat koleje do asfaltu - jestli tam potom daji vyhybku nebo ne uz neni zadny rozdil.
No nevím jestli v této fázy se budou koleje schovávat do asfaltu. Myslím že není důvod je přejíždět. Na Valech se bude jezdit ještě dlouho...
a s fotkami pokračujeme sváteční středou
Badeniho: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … o.JPG.html
Špejchar: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
no vsak jo - protoze koleje ted budou jenom polozene na sterku, tak je dost jedno jestli tam je nebo neni vyhybka - stejne tu krizovatku budou muset za rok celou predelat.
U smyčky je křižovatka taky na štěrku a předělávat se nebude, jen se pak schová do asfaltu...
ale je možné, že na Špejchaře se bude pak dělat křižovatka na betonové desce...
Proto asi taky ta folie pod štěrkem líp co to uklízí
V noci na dnešek a na zítřek dochází k napojování trolejového vedení.
když tak někdo uložte obrázek z kamer ET NETERA
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním a Špejchar IV. Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.193 s, vykonaných příkazů: 75.