101

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Kdy dojde k poslednímu a to definitivnímu přesunutí dopravy na křižovatce? nevím,zda už jsme to tu řešili nebo ne. já ybch to tipoval tak na měsíc leden až únor smile

102

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

baggins napsal:
pegodlas napsal:
Abattre napsal:

Každopádně je to docela odvážné řešení a nevypadá to zle.

Každopádně budou odvážní ti, co potom budou chodit, až do toho poteče voda, zreznou ty kotevni prvky a rozmrzne beton... smile

Když budou chodit prostředkem ... ;-)

No, taky bych to tak viděl smile.

Thumbs up Thumbs down

103

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Uprostřed TGC bude v podlaze další díra? Že by to byl vstup do toho kanálového labyrintu?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

104

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

AGa.. napsal:

Tam co se ubourává ta zeď bude základ pro portál DZ, mezi budoucím obrubníkem vozovky a zdí je málo místa. Příští týden začne přestavba křižovatky Patočkova - Pod Královkou v rámci stavby 2A a zárověň úprava a rekonstrukce ul. Pod Královkou v rámci objízdné trasy 2B.

Díky za info. Počítám že ulice Pod Královkou bude nějakou dobu neprůjezdná, takže si musím začít hledat nové místo, kde budu při focení parkovat.

Thumbs up Thumbs down

105

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Strejda napsal:

Počítám že ulice Pod Královkou bude nějakou dobu neprůjezdná, takže si musím začít hledat nové místo, kde budu při focení parkovat.

řekl bych, že to budou dělat po půlkách...
na východní straně MÚK se parkuje taky dobře, ale hůř se tam zajíždí... smile

106

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Na křižovatce Pod Královkou - Patočkova kopou díry asi na SSZ.
SMP - schody, podle jednoho dělníka, letos skončily. Pro bednění podesty uprostřed nemají zevnitř schodiště možnost opěry. Tak se musí čekat až bude zavezen prostor za výtahovou šachtou a opěrnou zdí. Dneska tedy natírali hotové betonové konstrukce.
SKANSKA - Výtahová šachta byla v poledne už 1/2 zabedněná, je už zarmovaná základní deska té dvoumetrové díry mezi šachtou výtahu a opěrnou zdí. Zítra, spíš ale až v pondělí by mohi betonovat.
METROSTAV pilně armuje vrchní vrstvu JTT, vjezdové rampy a částečně i TGC. Vypadá to jako kdyby to chtěli betonovat v celku, bez dilatací.

Thumbs up Thumbs down

107

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Důchodce napsal:

...Vypadá to jako kdyby to chtěli betonovat v celku, bez dilatací.

Dilatační úsek to bude každopádně jen jeden, jak to tak vypadá (Ono v polovině TGC by bylo divné dilatovat. Navíc STT je také v kuse.). To ale neznamená, že by si tam nemohli udělat pracovní spáru, to se nemusí shodovat s dilatacemi. To by se tam ovšem muselo objevit něco proti rozléváni betonu, těsnící pásek v prac. spáře a asi by to nevázali celé najednou. Čeká nás asi velký betonovací den...

Thumbs up Thumbs down

108

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

pegodlas napsal:

Čeká nás asi velký betonovací den...

a je to tady!

dvě betonpumpy...

http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 9.jpg.html

109 Naposledy upravil: Strejda (16.11. 2009 11.39)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Dnešní foto. (Ode dneška sem, protože následné komentáře pak kasme musí přesouvat)
Schodiště má natřené konstrukce. Jak zde již poznamenal Důchodce, dále se nepokračuje.
Tubus výtahu má zabedněné třetí patro, ještě se nebetonuje. Nicméně vedle něj stojí
betonpumpa (ano, opravdu jsou na Malovance dnes celkem tři), takže se dnes betonovat bude.

Ve stavební jámě portálu se betonuje. Musím říci, že jsem do poslední chíle nevěřil, že to mohli
stihnout zaarmovat  a že se bude celé dno betonovat najednou. Porovnejte páteční a dnešní stav.
Jsem docela zvědavý, kdy skončí, a zdali to stihnou za jeden den. Ta plocha dna je opravdu veliká.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/091116

Thumbs up Thumbs down

110

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Nevíte, jaká je to dno silné? Bude se betonovat najednou, nebo na dvakrát?

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

111 Naposledy upravil: 1234 (16.11. 2009 12.05)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

dno je silné 80 cm nad vzduch.tech. kanálem 40 cm.Betonuje se na jednou cca 900 m3.Pumpa u výtahu je záložní.

Thumbs up Thumbs down

112

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Ten kousek opěrný zdi se bude stavět natřikrát? yikes ... nebo jak si mam vysvětlit tu 20cm mezeru, co tam zbývá?

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html

Thumbs up Thumbs down

113

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Ne, ono to není moc vidět, ale v základech tubusu výtahu jsou připraveny dráty. Teď jsou jenom vyhlé kvůli bednění.
Taky nechápu, proč ty základy nedělali najednou se základy tubusu...
A to ta 20 cm mezera je tam ještě jedna, na druhé straně tubusu.

Thumbs up Thumbs down

114

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

1234 napsal:

dno je silné 80 cm nad vzduch.tech. kanálem 40 cm.Betonuje se na jednou cca 900 m3.Pumpa u výtahu je záložní.

Záložní? Hmm, tak to se asi výtah dnes dělat nebude...

Thumbs up Thumbs down

115

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Někde se tu psalo, že výtah staví jiná společnost než tu zeď. Takže asi pocaď naše, vocaď vaše. Ani tu základovou desku nemohli udělat v jednom kuse společně pro zeď i výtah.

Thumbs up Thumbs down

116

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Strejda napsal:

Ne, ono to není moc vidět, ale v základech tubusu výtahu jsou připraveny dráty. Teď jsou jenom vyhlé kvůli bednění.
Taky nechápu, proč ty základy nedělali najednou se základy tubusu...
A to ta 20 cm mezera je tam ještě jedna, na druhé straně tubusu.

Ač je to v porovnání s ohromným dilatačním celkem portálové části JTT zarážející, ten výtah bude samostatnej dilatační úsek, myslim.

Thumbs up Thumbs down

117 Naposledy upravil: nets (16.11. 2009 17.53)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Kolem 14hod byly na Malovance celkem 4 betonpumpy : 2x u portálu a 2x stojící na mostě (jedna rozložená-připravená betonovat něco výtah, schody nebo něco okolo a jedna složená-zaparkovaná pár metrů západněji). Jinak u portálu stály mixy u obou pump ve frontě, na mostě nebyl ani jeden.

Thumbs up Thumbs down

118 Naposledy upravil: Důchodce (16.11. 2009 18.32)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

nets napsal:

Kolem 14hod byly na Malovance celkem 4 betonpumpy : 2x u portálu a 2x stojící na mostě (jedna rozložená-připravená betonovat něco výtah, schody nebo něco okolo a jedna složená-zaparkovaná pár metrů západněji). Jinak u portálu stály mixy u obou pump ve frontě, na mostě nebyl ani jeden.

Ono ve skutečnosti jich tam bylo okolo 12.00 celkem 5. Asi před jedenáctou se rozbila pumpa na webkameře vlevo. Náhradní čekala dole před vjezdovou rampou, další náhradní nahoře na mostě ramp a pak přijela pumpa SKANSKy. Výměna je vidět  na kameře - asi okolo 12.10, ta vadná po výměně stála na výjezdu STT.

Thumbs up Thumbs down

119

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Na obloukovém schodišti u výtahu mi přijde podivné to, že nahoře je uloženo na jakéms takéms kloubu, kdežto dole je do opěrné stěny vetknuté (čili je z toho taková dlouhá konzola). A jsem zvědav, jak se to tam bude chovat, pokud se projeví např. účinky sedání.
Jinak dále mě zaujalo, že v brýlích v křížovatce nám nasázeli nové stromy a dále budoucí kulaté sloupy v TGC.

Thumbs up Thumbs down

120

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Ul. Pod Královkou směr od Patočkovy až k ul. Pod Marjankou je už bez dlažby. Obrácený směr je objížďka právě ul. Pod Marjankou, Pod Drinopolem - Patočkova.
Výtahová šachta je odbedněná, armuje se jižní stěna JTT. Dávají armovací pruty tak vysoké, že už mají ohyb na konstrukci stropu JTT.

Thumbs up Thumbs down

121

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

jen pro pořádek smile

výluka BUS:      Na Petynce - Malovanka http://doprava.cx/vylukyab.php#brevnov
      od 17. 11. (zahájení provozu) do 25. 11. (ukončení provozu) - oprava vozovky v ulici Pod Královkou

      Změny linkového vedení:

      217: Dejvická - ... - Vozovna Střešovice (ve směru tam v pravidelné zastávce, ve směru zpět v tramvajové zastávce) - Hládkov - Malovanka - ... - Na Knížecí

      Změny autobusových zastávek:

      Po dobu výluky se ruší zastávky Pod Královkou.

Důvod: úpravy dělících ostrůvků a oprava povrchu vozovky v prostoru křižovatky Patočkova x Pod Královkou a rekonstrukce západní vozovky ul.Pod Královkou

122 Naposledy upravil: Strejda (18.11. 2009 13.43)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Dnešní foto.
Na schodišti se stále nepracuje.
Třetí patro tubusu výtahu je zabetonováno a odbedněno. Další (a poslední) patro se
zatím nebuduje, přepokládám že se bude nejdříve zavážet rampa.
Nicméně, stav okolo zbývajících částí opěrné zdi je stále nejasný. Je evidentní, že tubus výtahu
bude mít krátká (cca 50 cm) "křidélka" na obou stranách. Tyto křidélka budou tvořit s tubusem
jeden dilatační celek. Mimochodem, docela zajímavě si schovali výztuž pro propojení na ta křidélka.
Vzhledem k výškové diferenci základů  se obávám, že ten zbytek opěrné zdi se bude opravdu dělat nadvakrát.
Je to absurdní, ale jiné vysvětlení pro to nemám.

Ve stavební jámě portálu jedeme rychle do výšky. Armuje se jižní stěna JTT (je to vidět i na kameře) i s oknem do TGC a
jižní stěna vjezdu od SAT. Dále se armuje a bední a armují stěny jímky a toho pětiůhelníkového otvoru do tunelů pod TGC.
Takovéhle tempo jsem na stavbě dlouho nezažil...

Na závěr ještě pár fotek z rekonstrukce ulice Pod Královkou. V Patočkově ulici jsou uzavřeny oba vnější jízní pruhy -
dopad na dopravu je poměrně fatální. Snad to nebude dlouho trvat...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/091118

Thumbs up Thumbs down

123

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Strejda napsal:

Mimochodem, docela zajímavě si schovali výztuž pro propojení na ta křidélka.

To se běžně používá pro pracovní spáry, kde není možné nechat trčet přesahy a kde jsou menší profily výztuže, kterou je možno vyhnout a nemusí se tedy šroubovat. Říká se tomu také "vylamováky". Bylo to vidět už na těch vyfocených výkresech. Pro zvídavé více informací např. http://www.halfen-deha.cz/_pdf-kataloge … ng/hbt.pdf

Thumbs up Thumbs down

124

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

No jo no, já jsem v tomto oboru naprostý laik, a ještě nikdy jsem to neviděl smile. Má někdo nejaké rozumné vysvětlení
pro to dělení opěrné zdi? Tak nějak mi to přijde padlé na hlavu.

Thumbs up Thumbs down

125 Naposledy upravil: Strejda (18.11. 2009 17.18)

Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009

Hmm, tak teď jsem to asi pochopil. Že by nebylo dost místa ? Na druhou stranu to zase znamená blbě rozdělené staveniště,
tedy poněkud nedotažený projekt. Taky to neobjasňuje proč jsou ty chybějící dva metry zdi samostatný dilatační díl.

Thumbs up Thumbs down