Re: MÚK D1 x R1
vzpomínáme...
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 0.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - D0 - SOKP » MÚK D1 x R1
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
vzpomínáme...
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 0.jpg.html
Jestli dobře koukám na kameru, tak už se na Brno jezdí opět ve správném pásu... (jestli ne, tak to bude již brzy)
V noci bylo již vše připraveno a uzavřen levý pruh. Následně bude uzavřen levý pruh na Prahu (provoz 3+3 při použití připojovacích pruhů). Demolice posledního zbytku mostu, středního pilíře, může začít...
V místě říčanské opěry stála vrtná souprava.
Druhá vrtná souprava stála v místě středních pilířů "benzinkových" mostů přes D1...
MÚK Čestlice: Sloupky PHS podél větve od Brna vypadaj téměř kompletně, nic jiného jsem ve tmě neviděl
koukal jsem špatně, bylo to později...
tak už se opravdu jezdí správně
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 439610.jpg
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 687454.jpg
a už se vrzaj piloty pro opěru nového mostu
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 151594.jpg
střední pilíř je stále komplet (cca 13.00)
probíhá vrtání pilot říčanské opěry, skála je prej cca 6m pod povrchem
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 738178.jpg
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 737373.jpg
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 663525.jpg
pracuje se i na severních mostech
http://mestskyokruh.cz/kamery/archiv/R1 … 136875.jpg
A bude se ten střední pilíř bourat? Snad jde o průjedný profil mezi opěrami a ten pilíř by mohl být využitelný. Nebo bude i mostovka rozšířená?
i ten se bude bourat
do měsíce tam bude stát nový na mikropilotách...
článek ze zpravodaje ŘSD je psán, jak kdyby už bylo hotovo...
ŘSD zahájilo dokončovací práce na křižovatce D1 s Pražským okruhem
Mezi kilometry 8–12 na dálnici D1 u Prahy v letošním roce probíhají stavební úpravy. Jde o poslední dokončovací fázi celé série stavebních opatření spojených s loňským otevřením Pražského okruhu a technickým a ekologickým zabezpečením celkové dopravy na nejvytíženější komunikaci v zemi. Pro řidiče přináší jednotlivé akce v průběhu roku 2011 dopravní omezení, dálnice pro ně je vyjmuta ze zpoplatnění.
První z celkem tří změn probíhala na kilometru 8 u Čestlic, kde se dokončoval nový výjezd. „Tato mimoúrovňová křižovatka po zprovoznění v kompletní podobě zlepší dopravní obsluhu obchodní a průmyslové zóny v Čestlicích, Průhonicích a Dobřejovicích. Jedná se o společnou investici ŘSD a obcí Čestlice a Nupaky,“ popsal generální ředitel ŘSD Jiří Švorc.
Další z úprav se vztahovala na pokračování výstavby křižovatky D1 s Pražským okruhem (km 10–12). Zde byly dokončeny kolektorové vozovky podél D1 a postaven nový výrazně delší most na silnici II/101 přes širší dálnici D1. Poslední novinkou bylo vybudování protihlukové stěny v délce 1 600 m podél dálnice D1 u obce Nupaky.
Podle Jiřího Švorce jsou všechny tyto úpravy důležité pro celkovou bezpečnost a lepší mobilitu vozidel na úseku, který je nejzatíženějším z celé České republiky. „Největší přínos vnímáme po stránce zvýšení kapacity a hlavně bezpečnosti oproti stávajícímu provizornímu řešení, zlepšení plynulosti dopravy a doplnění definitivního proměnného orientačního dopravního značení. K dokončení uvedených úprav dojde na konci roku 2011,“ řekl Jiří Švorc.
Dne 20. 3. 2011 do prosince 2011 byl kvůli stavbě nového mostu přerušen provoz na silnici II/101 (dnešní výjezd 11) a po různých přípravných činnostech začala omezení pro řidiče jedoucí po dálnici D1 od 28. 3. 2011.
Objízdné trasy byly vedeny výhradně po dálnici.
Například ve směru od Prahy do Říčan jeli řidiči na exit 15, kde se otočili a jeli na exit 11, kde sjeli na směr do Říčan. Obdobně od Brna do Modletic se řidiči otáčeli na exitu 6, resp. 8. Ostatní možné trasy po silnicích nižších tříd nebyly kvůli špatnému technickému stavu a výškovým a hmotnostním omezením po dohodě s obcemi vyznačeny.Největší omezení na D1 nastala hned v první fázi (cca 28. 3.–14. 4.), kdy byl provoz veden v každém směru ve 2 jízdních pruzích – demolice mostu. Tvořily se kolony a byla přijata zvýšená bezpečnostní opatření. Na Velikonoce byl provoz ponechán bez omezení počtu jízdních pruhů, došlo jen k omezení rychlosti. Další výrazné omezení je plánováno na druhou polovinu srpna, kdy budou pokládány nad D1 nosníky nového mostu (cca 14 dní).
K vedení objízdných tras bude od června 2011 využíván nový exit 8. Nebudou tak zatěžovány křižovatky v Průhonicích. Po celý rok 2011 může docházet k dalším krátkodobým (v řádu několika dní) omezením, např. při osazování nových portálů dopravního značení. Na nátlak ŘSD zhotovitel zkrátil původní lhůtu výstavby mostu z 52 týdnů na 37 týdnů.
Provoz na začátku a konci prázdnin bude bez větších zásahů jen s omezením rychlosti a šířky jízdních pruhů. „V roce 2010 bylo otestováno, že v případě vedení dopravy 3 x 3 pruhy, ač za snížené rychlosti a zúžené šířky, k tvorbě kolon nedochází,“ doplnil Jiří Švorc.
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis … d-cr-20111
a ještě je to upravená verze článku z března, škoda, že se nenašlo více aktuálních a nových informací...
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis … ni-omezeni
na kolektoru od Brna už chybí jen obrus
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 110705/mm/
Obrus je položen cca od mostu až na výjezd Říčany, včetně dočasného přejezdu z D1 do kolektoru. Brzy bude převeden provoz na výjezdu Říčany na novou definitivní větev (zatím stále přímo z D1). Následně bude dokončena střední část kolektoru... Může také začít montáž nosníků mostu na kolektorem.
Mno a co jeho pokračování kolem benzínky? Tam by taky chtělo už dodělat...máš nějaké info, proč to stojí?
finišují práce na přeloženém výjezdu Říčany, do provozu za pár dní...
včera položili další vrstvu asfaltu na jižní špičku kolektoru od Brna (ještě chybí obrus)
chystají stojky pro ukládání nosníků mostu přes kolektor
malý finišér se přesunul na kruhák
na kolektoru od Brna je finální vrstva a dokonce i na kruháku.
do provozu by měl jít kruhák a snad i kolektor (zatím jen na Říčany) od srpna...
i když je možné, že to nechaj až společně s propojeným kolektorem
tedy v době pokládání nosníků mostu před D1 směr Praha - to má být vedení 2+(2+2)+0+2
v propojení kolektoru dál je odfrézováno a odhrabáno, a pracovalo se
je odfrézováno i původní výjezd 11 od Prahy - jsem zvědav, kolik aut tam spadne
u benzinek je zatím klid
foto: http://kasme.rajce.idnes.cz/MUK_Modletice_17.7.2011/
výjezd Říčany: je to lepší, ale stejně mi tam chybí oranžové "Říčany" v místě odbočení
práce na kolektoru finišují, stačí dodělat kus svodidel a nalajnovat...
osazena jedna nová cedule, stojí jeden další portál na jehož levé stojce byla kamera a cedule "Plzeň a Letiště vpravo"
na střední části kolektoru je připraven finišér
východní kruhák už stačí jen nalajnovat, cedule jsou osazeny, od Říčan se tváří jako půlkruhák
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r1/110726/
a jako bonus video kamionu, který přejel odbočku na Říčany a rozhoduje se zda couvat... nakonec naštěstí odjel ku Praze...
http://www.youtube.com/watch?v=HFkM_sCyW2c
ale je klidně možné (po přezkoumání fotek), že jen zazmatkoval, neboť zmizely dvě cedule "Plzeň, Letiště vpravo..."
v cca 17.40 byl zprovozněn kolektor směr Praha a zároveň uzavřena D1 kvůli výstavbě mostu II/101
zatím vzorek
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
videoprůjezd http://www.youtube.com/watch?v=A4ac8vm6BCc
Dávám tomu max 2 dny, než se stane nehoda v tom esíčku přímo pod mostem...
Máte někdo nějaký rozumný důvod, proč je ten kolektor "přesně" na 2 jízdní pruhy? Nemohl být o 1,5m širší, aby se dala případná nehoda trochu rozumně objet?
odpoledne byl provoz směr Brno převeden jen dvěma pruhy do protisměrného pásu - za pár dní (po osazení nosníků mostu) se vrátí třetí pruh
...
před osmou už žádná kolona nebyla
docela mě překvapilo jak je to omezení pohodové
jedině před zúžením u pilíře mostu bych přidal směrovou desku nebo nějaký reflexní prvek na betonové svodidlo...
dobré je, že od Modletic už není stopka
foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r1/110823/
video: D1 km 8 - km 12 (levým pruhem) http://www.youtube.com/watch?v=y4pAbXXg1bw
D1 km 8-11 kolektorem http://www.youtube.com/watch?v=f5a3mDUvsSo
D1 km 14 - km 8 (levým pruhem) http://www.youtube.com/watch?v=HKwA72z3cgQ
D1 km 12 - km 5 (středním pruhem) http://www.youtube.com/watch?v=3p5fFpMF7iQ
tak dlouho jsem čekal až nebude kolona, až byla tma
Včera odpoledne byl z Prahy přidaný "třetí" pruh, který je vyhrazený pouze pro vozidla z okruhu, která pokračují na Brno. V důsledku toho se od Modletic vrátila stopka. Provoz bude asi o něco plynulejší, ale stejně očekávám kolony.
Nevíte někdo, jaký je další harmonogram? Termín zprovoznění západního kolektoru nebo termín osazení posledního pole nosníků?
dle dopravníinfo.cz je tato fáze do 23.9.
ale možná to bude jinak
Výstavba mostu přes D1 Říčany – Jesenice 3.9.2011
Na obr. 1 až 6 je postupně vidět nově dostavovaný sjezd na D1 z jižního kruhového objezdu, přičemž na obr. 5 a 6 je zachyceno ukládání jednoho z nosníků posledního, jižního pole nového mostu. Na obr. 7 až 16 jsou pohledy z říčanské strany na hrubou stavbu mostu a okolí. Na obr. 17 až 19 je nový, severní kruhový objezd, jehož dokončení čeká na otevření mostu.
do skončení omezení na D1 zbývá 10 dní, práce na mostu a kolektoru finišují...
pár podvečerní foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r1/111013/
pod mostem se od okruhu jezdí levým pruhem
v pondělí by se čelo uzavírky (od Prahy) mělo posunout před odbočovák do ČS Shell a měly by začít práce na založení chybějících pilířů mostů přes D1
a je to tady...
Jedu takhle náhodou kolem a vidím, že na (bývalé) ČS Shell směr Brno:
1. robotníci odstraňují žlutočervené korporátní táflování Shell ze střechy tankoviště
2. je přistavená cisterna Popilka (asi nasává zbytek neprodaných PHM z nádrží)Zdá se, že boží mlýny v tomto případě domlely.
a pár fotodůkazů...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 111018/cs/
foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r1/111022/
kolektor směr Brno je průjezdný, ale zatím neotevřený, protože...
na mostě montujou zábradlí a proto maj pod mostem zavřenej pravej a od Modletic se najíždí rovnou do levého
cedule "Brno" v kolektoru osazeny - stačí odstranit směrové desky a cedule "zúžení" do pravého
k tomu by mělo dojít v pondělí ráno
od Brna osadili ceduli exit 12 1000m
mosty přes D1 maj připravený prostor pro zakládání pilířů v původním odbočováku do ČS
jako u těch ve střeďáku je stěna jámy přiléhající k jízdnímu pruhu zapažena stětovnicemi
a bonus na závěr: fotoseriál jak asi vznikají nehody na km 12
od této foto dále... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.JPG.html
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - D0 - SOKP » MÚK D1 x R1
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.148 s, vykonaných příkazů: 85.