jíra napsal:Jinak tomu ale vubec nerozumim... to nebudou po Dejvicích jezdit vůbec žádné tram ani do Podbaby? 
No tak vidějí, jak tomu pěkně rozumějí! Sečtou si sami, co může zbýt, pokud dojde na plány a najednou se bude dělat všechno tohle:
- rekonstrukce kompletní křižovatky Prašný most;
- zatravnění/zadláždění v úseku křižovatka Špejchar - Prašný most;
- dostavba východní části Svatovítského mostu včetně likvidace provizorních kolejí;
- přestavba kousku Svatovítský most - Vítězné náměstí včetně údajného posunu zastávek;
- oprava stropní desky stanice metra Dejvická a tělesa nad ní včetně kousku kolejí mezi stanicí Dejvická a trojúhelníkem na Vítězném nám.;
- zrušení provizorních přeložek Horoměřická a Nádraží Veleslavín a narovnání trati do původní polohy;
- kompletní rekonstrukce celého úseku Horoměřická - Nádraží Veleslavín, nejen těch vracených kousků;
- stavba nové smyčky Červený vrch;
- přestavba vjezdu do vozovny Vokovice;
- rekonstrukce kolejové harfy vozovny Vokovice.
Na to celé jsou tři měsíce, tramvaje se tam už nějak moc nevejdou. A na pendl Podbaba-kaliforňan na Vítězném náměstí s jeho přejížděním v křižovatce s Jugopartyzánů si za současných 107-podmínek asi nikdo netroufne ;-)