151

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(

Thumbs up Thumbs down

152

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Abattre napsal:

... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(

přesně tak, když se pře kamerou děje něco pořádnýho, tak se zasekne sad

153

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

vondr napsal:
Abattre napsal:

... a zrovna, když by bylo na co koukat :-(

přesně tak, když se pře kamerou děje něco pořádnýho, tak se zasekne sad

Nebojte, ještě si dosyta užijete smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

154

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

už snad jede
byl nějakej maglajs v nastavení sad

http://mo.ttnz.cz/kamery/

155

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Dneska nasadili velký tempo s odtěžováním jámy - odjíždí jeden náklaďák za druhým . Nevozí to jen na zařízení staveniště k lávce ( za nedlouho od naložení je totiž auto zpátky

156

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Začíná se nám otvírat krásný pohled na celé dno MUK
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 4.jpg.html

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

157

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Záporová stěna je dotěžená na první kotevní úroveň.
U výjezdu za SAT už armují základ první části opěrky.

Thumbs up Thumbs down

158

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Jenik napsal:

Záporová stěna je dotěžená na první kotevní úroveň.

Mělo by jim to jít celkem od ruky. Dělají teď vlastně jen jednu záporovou stěnu, dvě naopak odstraní a čtvrtá strana (západní) se odtěží do otevřeného prostoru.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

159

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Několik fotek ze dneška.   Blíže jsem se nedostal, nejaký pán tam na mne cosi sprostého křičel.
http://strejda33.rajce.net/Malovanka_23.8.2009

Thumbs up Thumbs down

160 Naposledy upravil: dolik63 (25.08. 2009 08.59)

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Od časného rána se zde maká naplno chtějí to mít odtěženo asi do konce srpna. Jeden KROUPA za druhým. U menšího bagru vpravo se rýsuje hotový tunel a vypadá,že brzy budou na dně a bude zde odtěženo. Hezky nám to ubývá a už se klubá část betonového skeletu.

Thumbs up Thumbs down

161

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Pomalu by se měl dostavit jeřáb s "vibrátorem" na vytahování zápor.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

162

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

anasazi napsal:

Pomalu by se měl dostavit jeřáb s "vibrátorem" na vytahování zápor.

Ma Malovance je nevytahovali, provizorní upalovali pod základovou deskou, a definitivní (které byly obetonované jako ztracené bednění) kousek nad stropní deskou.

Thumbs up Thumbs down

163

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Zabetonován první díl základové desky opěrné zdi mezí výjezdem z SAT směr Letná a rampou A.

Thumbs up Thumbs down

164

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT

Thumbs up Thumbs down

165

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

dolik63 napsal:

Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT

To klame perspektiva, ještě pár metrů chybí

Thumbs up Thumbs down

166

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Důchodce napsal:
dolik63 napsal:

Vypadá dle kamery, že už jsou na dně s odtěžováním, alespoň u výjezdu z Blanky do SAT

To klame perspektiva, ještě pár metrů chybí

Asi jo kamera klame ještě chybí kousek

Thumbs up Thumbs down

167

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.

Thumbs up Thumbs down

168 Naposledy upravil: dolik63 (26.08. 2009 09.17)

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Dle dnešních fotek chybí tedy ještě pěkný kousek odtěžení zeminy. Jsou asi v půlce toho betonového skeletu Blanka do SAT, ale do konce týdne by to mohli zvládnout. Nebo se mýlím.

Thumbs up Thumbs down

169 Naposledy upravil: huberokororo (26.08. 2009 09.17)

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Tak podle strejdových fotek čas teda neztrácejí. Jestli to půjde takhle dál, bude kompletní Malovanka cobydup (to je takový překladatelský oříšek wink )

Thumbs up Thumbs down

170

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

dave napsal:

Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.

Dave, především postrádáte informace o historii stavby.... Původní harmonogram stavby MUK Malovanka byl díky různým ekoteroristům a kazišukům zcela rozhozen a tak se naštěstí a díky bohu staví aspoň tak, co to jde. Bohužel je to tak , že ne optimálně...a jak před pár dny znova napsal Ing. Polák z Metrostavu - protože se neustále mění situace kvůli odvoláním, politickým rozhodnutím atd. raději už žádné harmonogramy nezveřejňují a informují až když je něco aktuální. Zatím drží magistrát i dodavatelé jediné - termín zprovoznění a cenu celé Blanky bude dle původního harmonogramu.

Thumbs up Thumbs down

171

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

dave napsal:

Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý?

Konkrétní vysvětlení neznám, ale myslím si, že u takto rozsáhlé stavby všechno má nějaký smysl. Věřím, že kdyby to šlo udělat jinak a lépe, někoho by to napadlo.

Thumbs up Thumbs down

172 Naposledy upravil: dolik63 (26.08. 2009 09.22)

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

dave napsal:

Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.

Co jsem slyšel tak se má snad prvně zprovoznit část tunelů od Trojy k výjezdů U Vorlíků, je fakt že návaznost zde není skoro žádná. Na Letný už bude pomalu hotovo, od listopadu budou jezdit tram do Badeniho, ale Prašný most tam teprve v podstatě začínají a na Patočkové bude taky ještě mnoho práce. Je to trošku zvláštní postup. Přitom MUK Malovanka možná bude hotová do konce roku, ale bez pokračování do Blanky ze všech směrů.

Thumbs up Thumbs down

173

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

dolik63 napsal:
dave napsal:

Vysvetlete mi prosím jednu věc. Nebyl plánovač části MÚK Malovanka - Myslbekova úplně ožralý? Mně totiž zcela uniká celkové rozložení stavebních akcí. Půl roku se nedalo jezdit Patočkovou (od Prašného mostu) kvůli málo průchodnému dočasnému řešení křižovatky na Malovance, totální stoják na desítky minut. Fajn. to se dá pochopit, ale proč paralelně také nezavřeli Patočkovu (k čemuž stejně dojde, jestli to chápu dobře) a nestavěli hloubené tunely mezi Malovankou a portály v Myslbekově?
Za stávající situace dojde k tomu, že se za rok (maybe) zprovozní Blanka od Metrostavu (tj. po Prašný most), a ta fůra aut směrem ke Strahovskému tunelu se povalí objízdnou trasou, která nepochybně bude pomalejší, než přímá cesta Patočkovou. (kudy to vůbec bude? přes Hládkov?)
Postrádám elementární synchronizaci jednotlivých částí. Za situace, kdy je omezen průjezd Letnou a zároveň je omezena kapacita Malovanky mi přijde zcela pitomé střed této trasy nechat v normálním stavu a rozkopat ho až poté, co prvně jmenované části budou opět plně funkční.

Co jsem slyšel tak se má snad prvně zprovoznit část tunelů od Trojy k výjezdů U Vorlíků, je fakt že návaznost zde není skoro žádná. Na Letný už bude pomalu hotovo, od listopadu budou jezdit tram do Badeniho, ale Prašný most tam teprve v podstatě začínají a na Patočkové bude taky ještě mnoho práce. Je to trošku zvláštní postup. Přitom MUK Malovanka možná bude hotová do konce roku, ale bez pokračování do Blanky ze všech směrů.

hotovo bude na Letné jen na Milady Horákové. V tunelech všude i od Troji a  včetně technologií je kupa práce.

Thumbs up Thumbs down

174

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Tak ono i jen zprovoznění tunelu od Vorlíků do Troji má podle mého velký smysl. I tak se odbourá řada semaforů a kritických míst. Je fakt že výjezd na Letné asi bude často ucpaný, ale na to jsou řidiči zvyklí. A hotová Malovanka má taky význam i bez pokračování do Blanky, alespoň vjezd a výjezd ze SAT bude mimoúrovňový. Zejména při vjezdu se dělávaly na světlech kolony.

Ke zprovoznění má dojít stejně až za dva roky, za tu dobu se dá stihnout dost práce, i v Patočkově by klidně mohlo být hotovo, čeká tak na dostavbu jen poměrně krátký úsek jednoduchého tunelu bez ramp, to se podle mě dá i za rok postavit. Horší asi bude ražba Brusnice a celý Prašný most.

Thumbs up Thumbs down

175

Re: MÚK Malovanka III.Q 2009

Myslím, že je zcela předčasné spekulovat o tom, do kdy se co stihne... důvody jsou velmi pěkně popsány výše.
Zatím ještě není zcela nemožné stihnou oficiální termín podzim 2011.
Jedním z největších problémů stavbařů je podmínka zachování provozu v podstatě v rozsahu před zahájením prací a inženýrské sítě - především ty nezakreslené smile

To se nám to tu pěkně rozjelo...
Zas bude co přesouvat smile