201

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Co tam dělá ta štábní V3s? že by stavbu začali řídit vojáci? wink

Thumbs up Thumbs down

202

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Spíš než štáb to bude PAD - Pojízdná Automobilová Dílna.

Thumbs up Thumbs down

203

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Hradčanská - sobota 22.8.
Nového mnoho není, holt víkend. V dilataci D/8 byla osazena další lamela severní stěny - má směrem z centra stoupající vršky výztuže, takže podle všeho v tomhle místě bude začínat výklenek pro ventilátory v STT. Končit bude o pár lamel dál, lamela s klesajícími vršky už tam nějakou dobu je. V dilataci A/1 se pokračuje s armováním spodní vrstvy a závozem výztuže.

Tak, a teď bude se slepenicemi z Hradčanské zas na týden pauza, protože jedu do lůna přírody. Z lůna se vrátím v neděli třicátého odpoledne.

Thumbs up Thumbs down

204

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

dnes by se měla betonovat druhá vrstva stropu A/2 - nevíte někdo, zda tomu tak je?

205 Naposledy upravil: Strejda (23.08. 2009 14.51)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Jojo, betonuje se o 106. Foto bude jen co je zpracuju.
Tak a tady jsou slíbené fotky. Časem se pokusím se dodat popisky, ale nic slibuju smile.
Stručně:
Dilatace E: čelo odtěženo na třetí kotevní úroveň, kotvy vyvrtány a osazeny, zatím bez převázek. Deponie je už tak ze 2/3 pryč.
Dilatace C: bourají se základy vestibulu metra. Čelo odtěženo na na třetí kotevní úroveň, kotvy vyvrtány a osazeny, zatím bez převázek.
Dilatace A: betonuje se vrchní vrstva stropu u A/2. Probíhá armovaní na A/3.
Dilatace D: armuje se D/4 (?)
http://strejda33.rajce.net/Hradcanska_23.8.2009

Thumbs up Thumbs down

206

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Super fotečky - Až bude další slepenice od Lomoze,tak už asi beton na A/2 neuvidíme, v týdnu,si myslím,ho hnedka začnou zavážet zeminou z výkopu jámy

207

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Pěkně vypadá to čelo podkladního betinu pod stropem výjezdové rampy http://strejda33.rajce.idnes.cz/Hradcan … G_0059.JPG Úplná rampa pro skejťáky smile

Thumbs up Thumbs down

208

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Betonuje se zbytek A2.

Thumbs up Thumbs down

209

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

huberokororo napsal:

Betonuje se zbytek A2.

betonují to šikmé navýšení nad JTT

210 Naposledy upravil: anasazi (24.08. 2009 10.23)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

vondr napsal:
huberokororo napsal:

Betonuje se zbytek A2.

betonují to šikmé navýšení nad JTT

Je to ten nezabetonovanej kousek armarury na obrázku vpravo smile
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

211

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Bagruje se poslední lamela střední stěny D3.
D4 armuje se mezivrstva
D6 znovu se dělá bednění té armatury na stropě (budoucí levá stěna výjeydové rampy
Mezi D6 a A1 chybí vybagrovat poslední 3 lamely (2ks ve střední stěně a 1ks v severní
A1 armuje se spodní vrstva na STT a JTT, na vjezdové rampě se pokládá folie

Thumbs up Thumbs down

212

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Ten Důchodce se vrátil v pravý čas, zrovna, když odcestoval S_M_L smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

213

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

D3- jižní stěnu už začisťují hlavy stěny
D4- armování vrchní vrstvy
D8- usazen armokoš do prostřední stěny - lanový bagr odjel až na dilatace H - vypadá to, že si vyměňuje drapák
A1- armování mezivrstvy JTT
A2- naváženi zeminy
B2- omylem zasypali nedodělanou kanalizaci. Mezi jižní šachtou a starou kanalizací zůstal kus (asi tak jedna šablona) rozbité staré kanalizace.
C2- vrtají kotvy pod vestibul metra - převázky (nebo betonový trám ?) budou "přidržovat" mikropiloty
Dilatace E deponovaná zemina mizí -zůstavá pár desitek aut, bourá se opěrná zeď u trati aby mohli dodělat piloty směrem k uzavřenému přechodu ČD na Špejchar

Thumbs up Thumbs down

214

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

A já už jen doplním slepenici... ale z druhé strany než je obvyklé smile a kolem dokola...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

215

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

kasme napsal:

A já už jen doplním slepenici... ale z druhé strany než je obvyklé smile a kolem dokola...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

Kasme, takovou slepenici abych si hodil na plazmu, na to mi monitor nestačí, aniž bych pár minut neroloval smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

216

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

kasme napsal:

A já už jen doplním slepenici... ale z druhé strany než je obvyklé smile a kolem dokola...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

Paráda, také výborné místo na slepenici. Nepřestávám obdivovat lidi, kteří to umí tak šikovně napojit a téměř bezchybně spojit dohromady.
Ještě by to mělo jít posunovat úplně kolem dokola smile

Thumbs up Thumbs down

217

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

pegodlas napsal:
kasme napsal:

A já už jen doplním slepenici... ale z druhé strany než je obvyklé smile a kolem dokola...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html

Paráda, také výborné místo na slepenici. Nepřestávám obdivovat lidi, kteří to umí tak šikovně napojit a téměř bezchybně spojit dohromady.
Ještě by to mělo jít posunovat úplně kolem dokola smile

Obávám se, že ta halda tam dlouho nevydrží smile
Slepenici nedělaj lidi, ale šikovný prográmek MS ICE

218

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Trvale mě udivují ty vynechané pruty v první horní vrstvě (podélně). Zde to je např. vidět http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ewsIndex=3
V místě, kde je ve třetí vrstvě přes kozlíky položen motážní prut,  v první už se neopakuje. Úsporné... To je v ČR běžné?

Thumbs up Thumbs down

219 Naposledy upravil: Jenik (26.08. 2009 19.45)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

pegodlas napsal:

Trvale mě udivují ty vynechané pruty v první horní vrstvě (podélně). Zde to je např. vidět http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ewsIndex=3
V místě, kde je ve třetí vrstvě přes kozlíky položen motážní prut,  v první už se neopakuje. Úsporné... To je v ČR běžné?

Ta podélná výztuž je tzv. rozdělovací, nosná je ta "napříč" tunelu. A u té rozdělovačky nesejde na tom jestli je nad nebo pod nosnou, takže opravdu netřeba opakovat.
Edit: rozdělovací, protože rozděluje síly mez jednotlivé nosné pruty.

Thumbs up Thumbs down

220

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Jenik napsal:

Ta podélná výztuž je tzv. rozdělovací, nosná je ta "napříč" tunelu. A u té rozdělovačky nesejde na tom jestli je nad nebo pod nosnou, takže opravdu netřeba opakovat.
Edit: rozdělovací, protože rozděluje síly mez jednotlivé nosné pruty.

To je jasné, že je vcelku jedno, kde ten prut bude. Jen se divím, že si v projekci dají práci to v té první vrstvě vynechávat. Nebo možná na to mají na výkrese "regeldetail" a uloží to šmahem. U nás co kreslíme vyztužováky (právě, že převážně do zahraničí), tak jsme tuto věc nikdy neřešili (první vrstva v kuse, montážní železa řešena extra, povětšinou běžnými metry). Ale je pravda, že deska, jako je v tomto místě tunelu, je velmi jednoduchý případ - všechny železa stejná délka, jedna výšková úroveň, nemotají se do toho příložky. A pokud i profil prutu je vhodný proč ho nehodit dolů. Jsou to jiné zvyklosti.

Thumbs up Thumbs down

221 Naposledy upravil: Jenik (26.08. 2009 22.06)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Takže pán je profik, a proč se teda ptáš prostého stavaře, když se můžeš domyslet sám. Jedna věc je armovák (kde jsi vzal vyztužovák - to se učí ve VČ ?), pak přece můžou následovat ještě díleňáky od prováděcí firmy, kde (pokud to není předem předepsané v PP, tedy DPS) se mohou objevit stykovací příložky atd. A esisisišim tak to není tak docela jednoduché -různý počet podpor, náběhy, proměnná šířka pole ... A vůbec nejde o "krajové" zvyklosti.
Edit: podle slova "regeldetail" soudím, že projektuješ do germánska. Co je po překladu v české statice "montážní železo" nevím.

Thumbs up Thumbs down

222 Naposledy upravil: pegodlas (26.08. 2009 22.55)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Jenik napsal:

Takže pán je profik, a proč se teda ptáš prostého stavaře, když se můžeš domyslet sám. Jedna věc je armovák (kde jsi vzal vyztužovák - to se učí ve VČ ?), pak přece můžou následovat ještě díleňáky od prováděcí firmy, kde (pokud to není předem předepsané v PP, tedy DPS) se mohou objevit stykovací příložky atd. A esisisišim tak to není tak docela jednoduché -různý počet podpor, náběhy, proměnná šířka pole ... A vůbec nejde o "krajové" zvyklosti.
Edit: podle slova "regeldetail" soudím, že projektuješ do germánska. Co je po překladu v české statice "montážní železo" nevím.

1. Původně jsem se pouze ptal, jestli je v ČR běžná praxe některé pruty z první vrstvy přesunout do třetí jako montážní, prostý stavaři, mistře zkratek. To jsem se ze tvé rekace nedověděl.
A proč by neměly existovat 'krajové zvyklosti'. Jsou znát rozdíly i mezi firmami, že projektují podle 'svého zažitého', tak proč by nebyly mezi státy. Navíc když jsou v tom často i různé normy.
2. Montážní proto, že slouží pouze jako podpora pro položení horní výztuže. Se statikou to nemá nic společného.
3. Pokud píši vyztužovák (ať je to Bewehrunsplan, Reinforcement drwg., raudoituspiirustus nebo jakkoli jinak), i když je to třeba pouze náš interní výraz (a přiznávám, že dělat povětšinou cizojazyčné výkresy, je jistým handicapem), mám na mysli kompletní dokumentaci pro provedení výztuže. Ne nějaké poloschema se základním přehledem profilů výztuže, co slouží jako podklad pro další zpracování.
4. Tento tunel, zejména v místě, které je na výše zmiňované fotografii, je opravdu jednoduchým případem pro výztuž (a to i včetně náběhů). (Ale zas se to dělá fajn, samé ctrl+c ctrl+v smile ) A i proměnná šířka, odbočovací rampy apod. nejsou nic hrozného, protože mám za sebou opravdu složité tvary konstrukcí (vzhledem k návrhu výztuže).
Ale dál už se nechci hádat (a machrovat smile ), to sem nepatří a nic to nepřináší, a zakopávám válečnou sekeru.

Thumbs up Thumbs down

223

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Z konce jámy od Prašného mostu zmizel zemní vrták BG 18H, nikde jsem ho neviděl.
Lanový bagr na dilataci H - stále se montuje, proto přesunuli na D8 bagr, který pracoval v západní části jámy.
D3- začisťují hlavy severní stěny, odtěžují vodící zídky
D4- armování podle pohledu dokončeno, chybí bednění čela
D8- přesunutý bagr pracuje na poslední lamele severní stěny! Stojí na zavezené výjezdové rampě, přitom viditelně chybí armokoš v prostřední stěně - ten je položený na hotové D4-5
A1- armování mezivrstvy JTT a STT hotové, dělají spodní vrstvu výjezdové rampy
C2 už těžba vodicích zídek (sever - prostřední stěna namalovaná)

Thumbs up Thumbs down

224

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

toto na víkendové slepenici nepoznáme, to tam bude patrných změn za ten týden

225

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009

Neděle 30.8. (večer), pondělí 31.8. (dopoledne)
Předpokládám, že asi budu kopírovat Honzu Mynaříka, takže jenom slovní popis bez detailů.
Dilatační díl D: D4 - vybetonována první vrstva stropu, D6 - vybetonována a odbedněna první sekce boční stěny. Ve stěnách dilatací D7 a D8 chybí po jedné lamele (D7 dělicí druhá od západu, D8 severní druhá od východu).
Dilatační díl A: A1 - spodní vrstva komplet hotová, smontovány snad i takové ty věci mezi vrstvama (nezdá někdo termín?) a kabelové průchodky. Nad A2 i A3 zásypy, demontují se i převázky záporové stěny.
Dilatační díl B: Kanalizační přeložka hotová, zásypy, zásypy.
Dilatační díl C: V C2/STT pojezdový beton, severní stěna C2 má vodicí drážky. V jižní části C2 dotěžování, C1 to teprv čeká kvůli rampě, která přes ni jde.
Dilatační díl E: zmizela deponie zeminy nad jámou, v západní části jámy (E1-E2?) se odtěžuje, kam to jde.

Thumbs up Thumbs down