Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Betonovat by se mělo v pondělí, úterý, ve středu a ve čtvrtek
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Betonovat by se mělo v pondělí, úterý, ve středu a ve čtvrtek
Už se čile betonuje, ráno jsem šel kolem.
Ano, potvrzuju. Na dnešní slepenici to (kromě jiného) bude, ale teď mám honičku, takže s dalším tak nějak po obědě.
Vzhledem k tomu, že se průchod k metru Hradčanská bude otevírat za necelý týden (a z dosavadní míry aktivity lze vysoudit, že se do té doby nic zásadního nezmění) dovolím si vyslovit názor, který dost možná na těchto stránkách nebude příliš populární.
Místo provizorního průchodu je mimo prostor jámy - přiléhající k vestibulu. Nenapadá mě proto jediný rozumný důvod, proč byl průchod k metru uzavřen tak dlouho!!! Přeložka kolejí v tomto místě mohla být hotová za víkend ( kdyby za týden - tak s velkou rezervou). Považuji proto postup, který byl zvolen za arogantní a bezohledný, vůči místním obyvatelům. Pokud někdo uvede jeden jediný kloudný argument, proč to muselo trvat tak dlouho, rád vezmu svá slova zpět, ale v tuto chvíli to vnímám jako velmi nešťastný krok.
Takže sobota, neděle. pondělí.
Dilatační díl D: jak už krásně nafotil Honza Mynařík, práce na výztuži první dilatace dílu D jdou do finále a tempo je solidní. V sobotu ještě horní vrstvu neměli komplet, dnesuž ano - a navíc přidali boční stěnu, podle všeho levou stěnu výjezdové rampy směr Prašný most.
Dilatační díl A: v dilataci A/2 začali hutnit podloží pod budoucí podkladní beton, a co hlavně - dnes už konečně přijely betonpumpy a betonuje se spodní vrstva stropu A/3. V prostoru, kde dřív stály tramvaje a dnes betonpumpa, během posledních pár dní bleskovým tempem položili trubky kanalizace.
Dilatační díl B: přeložka kanalizace, respektive její současná fáze, taky zvolna spěje do finiše. Pracuje se i na dočasné přeložce v jižní části.
Dilatační díl C: odtěžování pokračuje.
A teď nová rubrika - dilatační díl E se představuje!
Ukazuje se, že zápory těsně u trati na východní straně nebyly do žádné foroty. V sobotu se objevily zápory po pravé straně cesty pro pěší přes trať a dnes už vrtná souprava pokračuje po jižní straně jámy. Kromě zápor už se ovšem začalo i s odtěžováním. Kde bude provizorní východní konec jámy, není zatím jasné. Hromada zeminy pořád trvá.
Dilatační díl D: jak už krásně nafotil Honza Mynařík, práce na výztuži první dilatace dílu D jdou do finále a tempo je solidní.
Vypadá to,že by se zítra mohla betonovat první vrstva stropu na dilu D (je zaarmovaný i zabedněný)
S_M_Lomoz napsal:Dilatační díl D: jak už krásně nafotil Honza Mynařík, práce na výztuži první dilatace dílu D jdou do finále a tempo je solidní.
Vypadá to,že by se zítra mohla betonovat první vrstva stropu na dilu D (je zaarmovaný i zabedněný)
Vždyť jsem to psal...
Betonovat by se mělo v pondělí, úterý, ve středu a ve čtvrtek
Co by se asi zítra betonovalo
Nenapadá mě proto jediný rozumný důvod, proč byl průchod k metru uzavřen tak dlouho!!!
Enem možno len nemáš dosť informácií na posúdenie stavu vexi.
Povedal by som, že bolo nutné navŕtať a ukotviť záporové steny. Na hrane neukotvenej steny sa proste vlakom jazdiť nemôže. A taká kotva nieje hotová za jeden deň.
Nerad bych do této veskrze pozitivní diskuze stavebních fandů vnesl "nepokoj" - byla by to škoda - a není to mým úmyslem. Takže zareaguji stručně - bez dalších ambicí polemizovat s obecnými názory.
Ano - dost možná, že nemám dost informací k posouzení mnou kritizovaného harmonogramu. V každém případě ale na zřízení pěšího průchodu za východní hranou jámy nemá vliv ukotvení jámy na sever (tedy ke kolejím). Já jsem nevyjádřil výhrady vůči délce výluky vlaků (i když i tady by se asi nějaká rezervička našla) - nýbrž vůči délce uzavírky pro pěší.
Na východním konci jámy je nějak podezřele urovnaná hlína, jako by tam měli nastoupit archeologové.
Na východním konci jámy je nějak podezřele urovnaná hlína, jako by tam měli nastoupit archeologové.
není to proto,aby si srovnali plochu pro vrtnou souprava na vrtání kotev 1.kotevní úrovně?
Řekl bych, že postupně obojí. Když se to obejde bez archeologů, tím líp, ale podle toho, kde všude šmejdili a co našli v okolí, bych se vůbec nedivil.
Dnes
Dilatační díl D: betonování první vrstvy stropu D/6 (D/5?). Připomínám, že včera to byl týden, co se začalo s armováním.
Dilatační díl A: Do dilatace A/1 se přesouvají čističi a zarovnavači hlav, v dilataci A/2 se hutní a válcuje podloží pod podkladní beton, spodní vrstva A/3 zabetonována.
Dilatační díl B: Přeložka kanalizace na stropě B/2 se upravuje na obou koncích.
Dilatační díl C: u severní stěny jsou složené převázky kotev první úrovně. Na mostě přes železniční trať se zastavilo srocení davu, které tam přišlo od nádraží. Kolaudace? Schvalovačka? Kontrolní den? Exkurze?
Dilatační díl E: okolo cesty přes trať už je stavební ohrada po obou stranách. Dál se nesměle odtěžuje, skupinka přešla dál po traťovém tělese.
Zápory východně od právě dokončované cesty pro pěší u Hradčanské jsou již téměř hotovy. Ještě kolem 18. hodiny usilovně vrtali.
Cesta pro pěší už jde do finále - stejně tak jako stavba přeložky kanalizace v Bubenečské ulici.
viz: http://emb.rajce.idnes.cz/TB_090728H/#album
Dnešní stav
Dilatační díl D: spodní vrstva stropu vybetonována. Práce dál na západ se spíš vlečou.
Dilatační díl A: Dilatace A/2 má další vrstvu hutněného pokryvu, betonuje se druhá vrstva stropu A/3.
Dilatační díl B: Zasypává se provizorní přeložka kanalizace, ale kdoví, jak to bude s provizorností - přechod mezi zděnou kanalizací a odbočkou vypadá dost poctivě na krátkodobé provizorium.
Dilatační díl C: V severní a východní stěně jámy byly osazeny převázky kotev první kotevní úrovně. Zajímavá je úroveň kotev východní stěny...
Dilatační díl E: Odtěžování jámy E/2 a dál už si vyžádalo první pažiny.
Dilatační díl C: V severní a východní stěně jámy byly osazeny převázky kotev první kotevní úrovně. Zajímavá je úroveň kotev východní stěny...
Možná to je proto, že blízko od této záporové stěny bude další stěna, tak aby jim ty kotvy nepřekážely... Mně přijde zajímavé, že na východě odtěžují a hned vedle je deponie. Bych spíš počkal, až půjde zasypat D7-D4, aby se mi uvolnilo místo.
Práce dál na západ se spíš vlečou.
Myslím, že moc pospíchat nemůžou, řešilo se tady, že ještě není jisté, jak moc hluboko bude muset tunel vylézt na Prašném mostě kvůli špatné geologii, tak je potřeba si vyčkat, aby se vědělo, jak hluboko kopnout. Navíc mezi právě dělanými dilatacemi A a D je čeká složitější úsek s rampami, který asi nějaký čas zabere, na Prašném mostě se musí vyřešit převedení dopravy (prý i včetně tramvají ) na novou část mostu... Asi pokračování stavby západním směrem bude chvíli stát.
... na Prašném mostě se musí vyřešit převedení dopravy (prý i včetně tramvají ) na novou část mostu...
Však už i pražce tam mají připravené: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Nepokládají už nám tam mimo dasah objektivů výhybky?
S_M_Lomoz napsal:Práce dál na západ se spíš vlečou.
Myslím, že moc pospíchat nemůžou, řešilo se tady, že ještě není jisté, jak moc hluboko bude muset tunel vylézt na Prašném mostě kvůli špatné geologii, tak je potřeba si vyčkat, aby se vědělo, jak hluboko kopnout. Navíc mezi právě dělanými dilatacemi A a D je čeká složitější úsek s rampami, který asi nějaký čas zabere, na Prašném mostě se musí vyřešit převedení dopravy (prý i včetně tramvají ) na novou část mostu... Asi pokračování stavby západním směrem bude chvíli stát.
Pokud si dobře pamatuji...
Tunel Brusnice bude "zakopán" o 5m (pět metrů) hlouběji než dle původního předpokladu a to ovlivnilo několik dilatací hloubených tunelů stavby "Hradčanská" a museli je přeprojektovat. Dále to na Prašném mostě ovlivní hlavně sklon výjezdové rampy od Malovanky, která bude mít sklon větší než 4%
V prostoru mezi archivem a mostem Svatovítská vzniká dočasná komunikace včetně tramvajové trati.
Tram křižovatka Prašný most bude posunuta východním, ale hlavně severním...
no, něco asi přešupeme do jiných vláken, napsal jsem to, dokud si z toho něco pamatuju
huberokororo napsal:... na Prašném mostě se musí vyřešit převedení dopravy (prý i včetně tramvají ) na novou část mostu...
Však už i pražce tam mají připravené: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Nepokládají už nám tam mimo dasah objektivů výhybky?
Most ještě nestojí ani náznakem, že by už pokládali koleje?
Vrtání zápor na jižní straně jámy - východně od Hradčanské intenzivně pokračuje
viz.
http://emb.rajce.idnes.cz/TB_090729H/
ještě v půl osmé večer,když jsem jel kolem se vesele betonovalo
Dnešní zprávy.
Dilatační díl D: betonuje se horní vrstva D/6(?). i když to moc není vidět. S tím flákáním jsem to přivolal: na východ od betonovaného stropu (D/7?) se začaly zase těžit podzemní stěny, na západ (D/5?) se upravuje podloží.
Dilatační díl A: Strop A/3 je vybetonovaný v horní vrstvě s výjimkou schodu. Betonovali skoro až do osmi do večera.
Dilatační díl B a okolo: Prostor pokračování kanalizační přeložky se odtěžuje na finální hloubku. Obezdívka odbočky i přechodu zděná=>roura pokračuje ještě pořád - nad přechodem vzniká solidní komín.
Dál toho není moc zajímavého: v dilatačním dílu E pokračují zápory na jižní straně, ale moc není vidět.
na východ od betonovaného stropu (D/7?) se začaly zase těžit podzemní stěny,
Se divím, že tam ještě nějaké nevytěžené zbyly, už na loňských slepenicích 19.12.2008 a 15.1.2009 se v tomto místě stěny těžily.
Se divím, že tam ještě nějaké nevytěžené zbyly, už na loňských slepenicích se v tomto místě stěny těžily.
To byla dělicí stěna - jižní se těžit nemohla, protože nad těmi místy ještě jezdila tramvaj.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.209 s, vykonaných příkazů: 73.