Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Možná se pletu, ale řekl bych, že vjezdová rampa do dílu C a E1 povede přes díl B a to místem, kde je vynechána betonová zídka na východní hraně dílu B1. Nevíte někdo víc?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Možná se pletu, ale řekl bych, že vjezdová rampa do dílu C a E1 povede přes díl B a to místem, kde je vynechána betonová zídka na východní hraně dílu B1. Nevíte někdo víc?
Ze slepenice to není až tak patrné, ale v severovýchodní části - za tratí - se začala stavět provizorní cesta ke kolejím.
Nevíte někdo, z jakého důvodu dělají na východě hradčanské provizorní stěnu, místo aby jámu rovnou prokopali až k západnímu taky dočasnému konci letné?
Například proto, aby cestující z metra mohli chodit přes koleje přímo na Dejvickou a nemusel se kvůli tomu stavět most přes stavební jámu. A mimo jiné taky mají místo, kde se může dočasně deponovat vytěžená zemina - na místě budoucí jámy. Z té hromady se pak zasype vedlejší jáma s hotovým stropem.
to huberokororo : i tak byla ta uzavírka průchodu k Hradčanské od severu proklatě dlouhá. Než budou pokračovat - směrem k východu doufám že dokončí pasáž kolem vestibulu metra a průchod pro pěší půjde tudy.
Zmíněný zárodek budoucí cesty ve východní čáti Hradčanské
(foceno mobilem po 20. hod. - takže nic moc)
http://emb.rajce.idnes.cz/090715H/
Dnes ráno na Hradčanské.
V dilatačním dílu D nic nového, ale jak jsem tuhle psal, ty obrubníky tam jsou.
V dilataci A/1 skutečně včera osadili zadní stěnu výklenku v severní stěně a pustili se do těžby další části dělicí stěny (kolik jich tam chybí před spojením s hotovou částí od západu? čtyři?). V dilataci A/2 pokračuje čištění hlav podzemních stěn. Začalo armování spodní vrstvy výztuže A/3 sever, na A/3 jih už toho tolik nechybí - dokonce se ukázal i pneumatický čistič.
V dilatačním díle B pokrqčuje zdění klenby kanalizační přeložky, navíc se zase rozjelo bagrování v jižní části.
Na východní straně podél stavební ohrady severně od kolejí vzníká cesta pro pěší - to, co včera vyfotil Embart.
A jen tak mimochodem: prohlédl jsem si místo, kde jsou zápory východní stěny budoucí stavební jámy u východů z metra - zhruba v polovině délky východu. Pokud budeme brát schéma dilatací za platné, vychází to zhruba do poloviny dilatace E/1.
Zdá se, že jižně od kolejí začínají pracovat na prodloužení cesty pro pěší -
viz: http://emb.rajce.idnes.cz/TB_090716H/
Dnešek:
V dilatačním dílu D - v dilataci D/5, D/6 - která to je? - už se objevil podkladní beton.
V dilataci A/3 sever se vrhli na armování spodní vrstvy výztuže obdivuhodným tempem, A/3 jih na ně čeká.
Rozšířuje se jáma pro přeložku kanalizace jižně od dilatace B/1 a B/2. Dnes nám zavibrovali nové zápory - vibrátor po ránu, to je opravdu něco.
Vrtná souprava se přemístila k budoucí jižní stěně dílu C.
V dilatačním dílu E jižně od kolejí a východně od bývalých šraněk se čistí terén.
Zdá se, že ve východní části již začínají s hloubením jámy.
viz: http://emb.rajce.idnes.cz/TB_090717H/#DSC00282.JPG
Sobota, neděle, pondělí.
Dilatační díl D:
- po vylití podkladního betonu se objevila záhy i izolační fólie a naváží se výztuž v dilataci D/5(-D/6?)
Dilatační díl A:
- Těžba a osazování tří zbylých podzemních stěn pořád pokračuje, ale pomalu už se nám to krátí. V dilataci A/2 pořád čistí hlavy hotových stěn. V dilataci A/3 se řádně pokročilo s horní vrstvou výztuže A/3 sever, při tomhle tempu bych si troufl optimisticky odhadnout betonáž první vrstvy na čtvrtek (ovšem to mají přijít přívalové deště...) - ještě se ovšem nebední. Armovalo a vázalo se i v hustém sobotním lijáku, klobouk dolů.
Dilatační díl B:
- Během víkendu se přeložka kanalizace nezdila, ode dneška už se na ní zase pracuje. Dál se odtěžuje prostor pro její pokračování jižně od tunelu.
Dilatační díl C:
- Výrazně pokročilo odtěžování severní a severozápadní části stavební jámy do první kotevní úrovně. V detailnějším záběru si můžete všimnout i panelu položeného přes železniční trať - zdá se, že místo přechodu je právě tam. Ještě aspoň nějakou tu signalizaci.
P.S.: Omlouvám se za to, že nedělní slepenice je z mírně jiného úhlu. V obvyklém (pravém) okně se vytrčila sousedka, neměl jsem to srdce ani čas ji vyšťouchnout, i kdyby to mělo být dovnitř.
já bych tu betonáž první vrstvy stropu dilatace A3 tipoval nejdříve na pátek
Nevzniká napravo od nové stoky nová dočasná rampa pro staveništní komunikaci? Postup prací by pak mohl být od C směrem k B, až zapaží čelo jámy u přechodu přes koleje.
Dnešek.
V dilatačním díle D se začalo s armováním výztuže.
V dilatačním díle A se těží stěny (jako včera), váže se výztuž horní vrstvy A/3 (jako včera), ještě se nebední (jako včera), čistí se hlavy A/2 (jako včera).
V dilatačním díle B se pokračuje v obezdívce šablony klenby kanalizační přeložky. U nově osazených zápor na jižní straně už jsou uloženy pažiny do první kotevní úrovně.
Totéž se vynořilo i v jižní části stěny dílu C - západně od vestibulu metra. V severní stěně dílu C jsou už vyvrtané otvory pro kotvy první úrovně.
V dilatačním díle D se začalo s armováním výztuže.
Proč zrovna tady tak malý a opuštěný kousek?
Proč zrovna tady tak malý a opuštěný kousek?
Malý? Nijak malý mi neprijde, +- ako ostatné dilatácie. To skresľuje perspektíva.
Opustený? Opustený bol na začiatku každý kúsok. :-)
A prečo tam? Čert vie, možno treba výjazd zo severnej časti staveniska smer juh. :-)
Dnes
Dilatační díl D: výztuž utěšeně narůstá.
Dilatační díl A: A/3 - finalizace horní vrstvy výztuže, ráno přivezli konečně bednění - to jediné, co tam snad ještě chybí.
Dilatační díl B: na východ od budované kanalizační přeložky skutečně vznikla rampa pro sjezd do dílů C a B/2 (až se kanalizace zasype, tak i B/1). Hutní se venčením vibračního válce. Jo a mimmochodem - kdyby někdo z vás obdivoval mimořádně rychlý růst zelěn mezi pažinami, tady je důvod....
Dilatační díl C: pokračuje odtěžování původního výjezdu ze staveniště, Objevil se kotvicí stroj. Cosi se děje i v dilatačním dílu E - patrně se připravují zápory severní stěny jámy dilatačního dílu E tam, kde se dotýká železničního tělesa - dokud to jde, protože nejezdí vlaky.
Edit: jak na to koukám, nebudou to ony spíš pilíře?
jak na to koukám, nebudou to ony spíš pilíře?
Jestli si třeba dráhy nevymohly pilotovou stěnu...
Piloty, pilíře, bába nebo sníh.
Tak ona ta mašinka něco váží a když má jezdit přímo po hraně...
Hlavně v budoucnu bude mašinka jezdit za hranou. Až dojde k zahloubení trati, bude tam muset být plnohodnotná stěna, která už je teď tedy pravděpodobně v rámci stavby budována...
napsal:jak na to koukám, nebudou to ony spíš pilíře?
Jestli si třeba dráhy nevymohly pilotovou stěnu...
Jsou to klasické zápory, jenom ta vrtačka má nahoře kryt-
Dnešní postřehy.
V dilatačním díle D pokračuje armování výztuže, ale to nikoho nepřekvapí, takže dál.
Dilatační díl A: V A/2 se pořád ještě upravují hlavy podzemních stěn - jak dlouho už? Výztuž A/3 už je skoro celá zabedněná (pravda, na jižní stěnu nevidím). Nechtěl bych být v kůži stavební firmy, pokud dnes přijde přívalový déšť a tu pracně očištěnou konstrukci z hustých drátů jim zase zaleje vrstvou bahna.
Dilatační díl B: Tady se nám zase posunula práce na kanalizační přeložce: aby bylo možné odstranit přepážku mezi jámami dílů B a C, vzniká další fáze přeložky. Z dokončované definitivní trasy vede nová přeložka do původního ústí pod bývalými tramvajovými ostrůvky.
Dilatační díl C: Práce na cestě pro pěší směr Dejvická jdou do finiše, chybí jenom poslední kus k východům z metra. Už bylo oaszeno i signalizační zařízení u přechodu přes trať.
Ono se finišuje na traťovém tělese i jinak, jak je vidět ze slepenice.
Na tom chodníku směr Dejvická budou dokonce závory.
Už bylo oaszeno i signalizační zařízení u přechodu přes trať.
A na sloupky osadí závorky
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.181 s, vykonaných příkazů: 80.