Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Ano, potvrzuju. V půl osmé, když jsem fotil slepenici, už pumpali na plné pecky.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ano, potvrzuju. V půl osmé, když jsem fotil slepenici, už pumpali na plné pecky.
Ano, potvrzuju. V půl osmé, když jsem fotil slepenici, už pumpali na plné pecky.
A kde jsou tedy obrázky? :-)
S_M_Lomoz napsal:Ano, potvrzuju. V půl osmé, když jsem fotil slepenici, už pumpali na plné pecky.
A kde jsou tedy obrázky? :-)
Asi ve foťáku...
A kde jsou tedy obrázky? :-)
Tu jsou. Holt se občas jednomu stane, že musí pracovat i dopoledne. Úterý 8.9.
Takže tedy: začalo se s betonáží stropu A1, konečně. Zásypy stropů A2-A3-B1-B2 pokročily o dalších 15-20 centimetrů, což při té ploše není málo. Přijel vibrátor na zápory - při dobré paměti, neslouží on i k vyvibrování ven? V rýze budoucí jižní stěny C2 už leží bednění na vodicí drážky, s vlastní těžbou v C2 se ještě ale nezačalo. Je to ale na spadnutí.
Rozhodně slouží, a také ho k tomu využívají víc než k zavibrování.
Tusi nekdo, jak se bude realizovat vjezdova rampa smer od Prasneho mostu? Jestli taky po milansku nebo se vykope kompletni jama a kdy to tak zhruba bude? Dik.
IMHO taky po milánsku, není důvod dělat to nějak jinak než zbytek. Jenomže aby se překopla momentální jižní vozovka Milady Horákové, na to se musí zasypat stropy hlavní trasy (které dilatace, to úplně nedokážu odhadnout - na východní straně minimálně A1 a pak nějaká ta D) a na nich postavit provizorní/případně definitivní vozovka. A to celé ještě nějakou dobu potrvá.
Tusi nekdo, jak se bude realizovat vjezdova rampa smer od Prasneho mostu? Jestli taky po milansku nebo se vykope kompletni jama a kdy to tak zhruba bude? Dik.
Ta rampa (brutálně otevřená jáma před krásnou budovou archivu) se bude dělat aspoň částečně milánsky - krytá část, otevřená rampa asi v otevřené jámě. Dělat se bude současně s hloubenými tunely Prašný most, taedy až bude hotové a zakryté spadiště, až bude udělná východní část mostu Svatovítská, až budou hotové dliatace D,H,G a asi i C,E a 1,2, až to včechno bude zasypané, až buduu aspoň částečně povrchové úpravy, až budou položené koleje (částečně definitvní, částečně provizorní), až bude udělaná severní vozovka, na kterou se převede provoz z centra a tím se uvolní staveniště pro rampu. Takže někdy
IMHO taky po milánsku, není důvod dělat to nějak jinak než zbytek. Jenomže aby se překopla momentální jižní vozovka Milady Horákové, na to se musí zasypat stropy hlavní trasy (které dilatace, to úplně nedokážu odhadnout - na východní straně minimálně A1 a pak nějaká ta D) a na nich postavit provizorní/případně definitivní vozovka. A to celé ještě nějakou dobu potrvá.
Na této mapce je zobrazena další etapa uzavírky, odkud je dobře čitelné co bude a nbude zasypáno. Pravděpodobně se začně se stavbou rampy 2 až po dkončení veškerých ostatních dilatací staveniště Hradčanská, s výjimkou oblasti předportálí ražených tunelů Brusnice a zdejších dvou ramp křižovatky Prašný most. Domnívám se, že celá tato zbývající část (nemluvím o rampě 2) bude realizována klasickým způsobem výstavby v otevřené jámě.
Vlastně podle schémátka to vypadá, že se bude celá vjezdová rampa od rozpletu dělat v otevřené jámě. I když je to hrozně hluboká jáma.
...až budou položené koleje (částečně definitvní, částečně provizorní), až bude udělaná severní vozovka, na kterou se převede provoz z centra a tím se uvolní staveniště pro rampu. Takže někdy
No náhodou, při tom, jaký teď nasadili tempo na Hradčanský (tim nemyslim dilatační díl A) si myslim, že by se to do tohoto stavu mohlo dostat někdy v březnu, v dubnu....vždyť, pokud je dobře vidět z fotek Honzy Mynaříka, tak maj většinu podzemních stěn na dílu H hotových...a s armováním a betonáží Dčkovejch dilatací začali cca na konci července a už se chystají na čtvrtou (opravte mě jestli se mýlím, ale A6, A5 a A4 jsou hotové, A3 se co nevidět začne armovat) dilataci... A když to srovnáme s rychlostí na Špejcharu, kde jsou rovněž přímé úseky tunelů bez ramp a bez rozšíření profilu (a dokonce je tam trojpruh), myslím, že by díly H a G mohly být hotovy možná i do Vánoc. Ovšem na druhé straně (C, E, 1, 2) to bude trvat pravděpodobně delší dobu, proto se domnívám, že zobrazená etapa uzavírky začne fungovat v jarních, nejpozději letních měsících (vycházím z přibližně stejné délky úseku, jako je právě dokončovaná část na Špejchaře, kde se ulice Milady Horákové uzavírala někdy počátkem roku).
jako je právě dokončovaná část na Špejchaře, kde se ulice Milady Horákové uzavírala někdy počátkem roku).
Samozřejmě máš pravdu, na Letné začali trhat koleje od prvního února, to tempo je fantastické. To jenom při denním sledování to jde tak plyule a znenáhla
Pechus napsal:jako je právě dokončovaná část na Špejchaře, kde se ulice Milady Horákové uzavírala někdy počátkem roku).
Samozřejmě máš pravdu, na Letné začali trhat koleje od prvního února, to tempo je fantastické. To jenom při denním sledování to jde tak plyule a znenáhla
Tak jsi mě vyprovokoval k tomu, že jsem se ponořil do Lomozových slepenic a trochu jsem se věnoval tý retrospektivě.
Hahaha
!!!
Dilatační díl B2 se prosím pěkně začal armovat dne 3.4.2009. Dlužno dodat, že podzemní stěny byly hotovy pouze pro B2 a B1 a pak jen něco málo někde u D. Od té doby udělali celé A (A1, A2, A3), B (B1, B2) a nemalý kus D (D4, D5, D6), to znamená, že v tomto týdnu dokončí již osmou dilataci. A to tenhle úsek nepatří k těm jedoduchým.
Takže si myslím, že do konce října bude určitě navíc D3, D7, D8 a možná i D2 a že by mohly být hotovy podzemní stěny pro C2 a mohlo by se tam začít armovat. Kromě toho by už mohli mít zavezeny komplet díly A a B a já nevidím důvod, proč by nemohl být zavezen i hotový kus Dčka.
Snažej se chlapi, snažej.
S_M_Lomoz napsal:IMHO taky po milánsku, není důvod dělat to nějak jinak než zbytek. Jenomže aby se překopla momentální jižní vozovka Milady Horákové, na to se musí zasypat stropy hlavní trasy (které dilatace, to úplně nedokážu odhadnout - na východní straně minimálně A1 a pak nějaká ta D) a na nich postavit provizorní/případně definitivní vozovka. A to celé ještě nějakou dobu potrvá.
Na této mapce je zobrazena další etapa uzavírky, odkud je dobře čitelné co bude a nbude zasypáno. Pravděpodobně se začně se stavbou rampy 2 až po dkončení veškerých ostatních dilatací staveniště Hradčanská, s výjimkou oblasti předportálí ražených tunelů Brusnice a zdejších dvou ramp křižovatky Prašný most. Domnívám se, že celá tato zbývající část (nemluvím o rampě 2) bude realizována klasickým způsobem výstavby v otevřené jámě.
jsem zvědavý, kdy se pustí do rampy směr SAT. Než rozjedou tuto etapu objížděk?
jsem zvědavý, kdy se pustí do rampy směr SAT. Než rozjedou tuto etapu objížděk?
Já jsem čekal, že začnou hned co změnili křižovatku na prašňáku. Kvůli tomu to snad dělali, ne?
Dlouho odsud nebyly žádný fotky, třeba už začali ;-)
Středa 9.9.09 (9:09 na hodinách jsem nestihl)
Dilatační díl D: betonuje se další - už pátá část boční stěny výjezdové rampy. V dilatacích D7 a D8 se rovnají vrchy podzemních stěn - i v severní stěně už je hrana vyznačená.
Dilatační díly A a B: První vrstva stropu A1 je vybetonovaná, zásypy vehementně pokračují. Na některých místech severní stěny už pod zásypem mizí otvory po kotvách první úrovně, na jižní stěně zatím v prví úrovni ještě zůstávají převázky.
Dilatační díl C: ještě se netěží podzemní stěny (u vodicích drážek severní stěny je pneumatické kladivo - že by renonc?), v jižní polovině se klade další část pojezdového betonu. Už je tam složených pár armokošů. Vibrátor včera vyvibroval zápory přepážky mezi díly B a C.
Dilatační díl E: dál se odtěžuje, v severní stěně se osazují kotvy první úrovně.
Někde u dilatace D je od rána betonpumpa - snad se ze slepenic dozvíme co má za lubem.
dnes by se také měla betonovat druhá vrstva stropu na dilataci A/1
huberokororo napsal:jsem zvědavý, kdy se pustí do rampy směr SAT. Než rozjedou tuto etapu objížděk?
Já jsem čekal, že začnou hned co změnili křižovatku na prašňáku. Kvůli tomu to snad dělali, ne?
Dlouho odsud nebyly žádný fotky, třeba už začali ;-)
Nezačali nic
nevite, co si to stavi za piskoviste na bloku z vyplnoveho betonu?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/067.html
(...)
řekl bych, že to bude nějaká monolitická šachta pro definitivní trasu kanalizace
no zatim to vypada spise na dreveny domecek :-)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
vondr napsal:nevite, co si to stavi za piskoviste na bloku z vyplnoveho betonu?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/067.html
(...)
řekl bych, že to bude nějaká monolitická šachta pro definitivní trasu kanalizaceno zatim to vypada spise na dreveny domecek :-)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
a mohou začít armovat,aby s dřevěného domečku byl betonový
vondr napsal:nevite, co si to stavi za piskoviste na bloku z vyplnoveho betonu?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/067.html
(...)
řekl bych, že to bude nějaká monolitická šachta pro definitivní trasu kanalizaceno zatim to vypada spise na dreveny domecek :-)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
Domečku, domečku, kdo v tobě přebývá? Ne(po)vede tam spíš parovod? Nebo velká halda kabelů- těm se dělají takovéhle domečky.
na kameře je pěkně vidět,jak betonpumpy makají na betonáži A/1
Parovod tam asi nebude - myslim, ze se v okoli para nepouziva (???) - parou se topi na druhe strane Letne.
Kabely zni lepe, tusim ze na jizni strane MH porad neni kabelovka - i kdyz v Dejvicich je snad vsude -> to by naznacovalo, ze neexistuje zadny kolektor nebo neco podobneho pod MH.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště III.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.148 s, vykonaných příkazů: 87.