Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
je dobetonováno a betonpumpa se balí
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 15 16 17 18 19 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
je dobetonováno a betonpumpa se balí
odstraňuje se bednění ze včera zabetonované dilatace D6
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Takže nám zbývají poslední armatury a dvojí betonáž a může se zavážet. To by mohli stihnout v příštím týdnu a ke konci či přes příští víkend budou moct zavážet zeminou. Vše vypadá, že do konce října bude tato část hotová a od listopadu budou moci jezdit tram Letná-Badeniho.
Tak nám přivezli armatury na poslední část. On s tím zase odcouval pryč, tak nevím. Tak ty armatury patřily asi někam jinam. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Tak nám přivezli armatury na poslední část. On s tím zase odcouval pryč, tak nevím. Tak ty armatury patřily asi někam jinam. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
teď najíždí z druhé strany od Letné - věžový jeřáb by tam nedosáhl,tak nejspíše ho vyloží autojeřáb
Máš pravdu je to on akorát poprvé přijel z druhé strany a oni ho poslaly okolo, složí to přímo na místo. Už tam couvá. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Tak to už skládají. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
A už mají složeno. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
A máme tady ještě jeden návěs s armaturama.
Omlouvám se, pokud se to tady už řešilo, ale jaký je rozdíl mezi stokou sestavenou z betonových prefabrikátů tady http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/065.html a ručně zděnou (na Hradčanské)? Geometrie průřezu je stejná, nebo ne?
podle mýho se betonové prefabrikáty používají na stoku, která je rovná bez ohybů. Zděná se dělá tam, kde je třeba udělat stoku do zatáčky
podle mýho se betonové prefabrikáty používají na stoku, která je rovná bez ohybů. Zděná se dělá tam, kde je třeba udělat stoku do zatáčky
No vida, tak tohle mi vůbec nedošlo! Ale kdyby se jim jó chtělo, určitě by prefbrikát do oblouku taky zvládli
vondr napsal:podle mýho se betonové prefabrikáty používají na stoku, která je rovná bez ohybů. Zděná se dělá tam, kde je třeba udělat stoku do zatáčky
No vida, tak tohle mi vůbec nedošlo! Ale kdyby se jim jó chtělo, určitě by prefbrikát do oblouku taky zvládli
to možná jo,ale prefabrikát by byl dražší,kdyby byl atypický tvar
Ona taky ta zděná má sice stejný tvar, ale poněkud větší profil. Navíc se jedná o přeložky, kdy správce sítí asi chce/určuje materálové provedení v návaznosti na další konce. A udělat kanalizaci zahnutou z rovných kusů není vůbec žádný problám, jenom na každém zahnutí musí být šachta
Nevím sice přesně, jak se dělajý tyto roury, ale předpokládám, že se dělají vibrolisováním zavlhlého betonu do formy (včetně předem vloženého dna z kanalizační keramiky). A když si představím cenu takové formy, tak mi atypická zahnutá roura vyjde poněkud lacinější ze zlata, a to má sice dokonalou chemickou odolnost, s odolností mechanickou je to ale slabší
betonují prostor mezi stropem D6 a záporovou stěnou
betonují prostor mezi stropem D6 a záporovou stěnou
Jo jo taky jsem si toho žlutého mixu všiml, ale koukám, že vně jámy zavážejí zeminu. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
A ještě dovezly nějaké armatury.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Makají pěkně. Na co budou ty hromádky, uvidíme.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Makají pěkně. Na co budou ty hromádky, uvidíme.
Myslím, že (mezi)deponie výkopku z Ečka.
Na mezideponii bych to neviděl, to by nezpevňovali zeminu vápnem.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Spíše bych to viděl na srovnání terénu
Aspoň tou zeminou zavezly ty betonové placky z těch betonpump co tam stály v minulých dnech, když je čistily.
Aspoň tou zeminou zavezly ty betonové placky z těch betonpump co tam stály v minulých dnech, když je čistily.
Ale pokud se nepletu, tak zavezli úroveň původního terénu, tady se má terén zvedat?
nezavezly jen teren po demolici baraku ??
Dnes zabetonovali spáru mezi hotovým stropem 6/2 a záporovou stěnou, odstranili přístupové schodiště a začali tuto dilataci zavážet. Betonáž - mixy jsou vidět mezi schodištěm a košatým stromem, demontáž schodiště a zavážení. Mezitím na druhé straně, pod kamrou Letná3 složili výztuž pro poslední chybějící dilataci, tedy díl 7/2.
Myslím, že makají proto, aby na zasypaném konci v křižovatce už mohli začít s kolejemi a vozovkami, bude tam křižovatka, takže to bude chvíli trvat.
Jen tak mimochodem, proc vlastne delali ten zaklad pro jerab blize ke kamere? Co si pamatuju tak je to solidni bytelna konstrukce na pilotech, ktera asi nebyla zrovna levna... V rozpoctu se to asi ztrati, ale preci jenom, zda budu nebo nebudu potrebovat jerab se da rozmyslet docela dobre dopredu, nebo se pletu? Kazdopadne je to ale od stavebniku mila pozornost, ze nam nezaclonili vyhled z kamery.
anasazi napsal:Tady je krásně vidět, jak se na takový stavbě zbytečně vyhazují peníze. Udělá se základ pro jeřáb - vrtání pilotů, armokoše, zalít betonem, zaarmovat desku, zašalovat a zabetonovat. No a pak se nechá pár měsíců odležet a na závěr se sbíječkama zase odstraní. Tady prkotina, jinej by za to udělal základy rodinnýho domku. A to maj profíky projektanty
Je to tak, ale vzhledem k rozpočtu stavby je to hračka nejdražší je technika a lidi a obojí je na místě trocha betonu už nemá vliv.
Nedávno jsme o tom mluvili
S těma jeřábama je to zajímavý. Třeba na situačce staveniště Hradčanský http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … ze0811.pdf je zakreslených asi 5 jeřábů. Nerealizoval se ani jeden.
Asi jde taky o to, že se harmonogram a tedy i POV měnily jak na běžícím páse. Například tramvaje měly přestat jezdit po Letné od listopadu (nebo ještě dřív?) a nakonec jezdily ještě v lednu. Takže bych to viděl tak, že základ pro jeřáb připravili pro normální plánovaný postup (kdy ho dělali - někdy na podzim?) a pak se průběžně měnilo a měnilo, až nakonec příslušný prostor obsloužili autojeřábem a základ se stal zbytečným. Takže bych to neviděl jako zbytečné vyhazování (i když na stavbě, kde se dělají stovky pilot jsou ty čtyři skoro zanedbatelné), ale jako daň neustálému posouvání uzavírek ze strany magistrátu.
Stránky Předchozí 1 … 15 16 17 18 19 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.144 s, vykonaných příkazů: 87.