Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Tak a je dobetonováno. Na další betonáž se můžeme těšit zase ve čtvrtek
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 … 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak a je dobetonováno. Na další betonáž se můžeme těšit zase ve čtvrtek
Betonpumpa: 18.12 příprava k odjezdu, ale následně návrat a číštění, nebo co ... Doporučuji odkrokovat, nebo později video
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
18.40 definitivní odjezd...
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Myslím, že se jel otočit a pak zacouval, aby byl prdelí k okraji jámy a mohli ho vyčistit, tedy aspoň nahrubo
Už začali zavážet i strop objektu požární vzduchotechniky.
Na časosběru je krásně vidět jak už tam bylo ráno proti včerejšku krásně uklizeno
dnes: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.jpg.html
včera: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.jpg.html
Postřehli jste někdo, kdy zalévali na dilatacích 4 a 5 spáry mezi stropem a záporovou stěnou? Mě to nějak uniklo. Nebo se na to ve spěchu vykašlali?
Edit:
Asi nevykašlali, na tomhle snímku bych řekl, že je spára zalitá. Jen jsem to holt přehlédl.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.jpg.html
Postřehli jste někdo, kdy zalévali na dilatacích 4 a 5 spáry mezi stropem a záporovou stěnou? Mě to nějak uniklo. Nebo se na to ve spěchu vykašlali?
Edit:
Asi nevykašlali, na tomhle snímku bych řekl, že je spára zalitá. Jen jsem to holt přehlédl.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.jpg.html
Opravdu se na to nevykašlali.Tady je to vidět lépe.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ewsIndex=1
mimochodem - prijde mi divne, ze tam nechavaji paziny a ta icka ve kterych jsou paziny zasazene - odvaruji jenom kotvy ... je nejaky duvod proc ta dreva nevytahnou? Zelezo asi vytahnout budou muset - jinak jim bude couhat nad uroven vozovky a to by se tam velmi spatne jezdilo autem :-)
Postřehli jste někdo, kdy zalévali na dilatacích 4 a 5 spáry mezi stropem a záporovou stěnou? Mě to nějak uniklo. Nebo se na to ve spěchu vykašlali?
Edit:
Asi nevykašlali, na tomhle snímku bych řekl, že je spára zalitá. Jen jsem to holt přehlédl.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.jpg.html
Na straně 7 http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=7065#p7065
#154 07.08. 2009 15.22
Jenik
zástupce ředitele stavby
Zalévali mezry mezi deskou a pažením, prostor mezi stěnou VZT kanálu a koncem dilatace budou betonovat taky, budou tam jezdit tramvaje
mimochodem - prijde mi divne, ze tam nechavaji paziny a ta icka ve kterych jsou paziny zasazene - odvaruji jenom kotvy ... je nejaky duvod proc ta dreva nevytahnou? Zelezo asi vytahnout budou muset - jinak jim bude couhat nad uroven vozovky a to by se tam velmi spatne jezdilo autem :-)
Převázky (kotvy) jsou po zalití/zasypání zbytečné, a mohou je použít jinde. Dřevo by se vytahovalo dost špatně a je stejně už k ničemu, když je od hlíny, tak se tam nechá v klidu vyhnít (ono mu to potrvá dost dlouho, ne léta, ale destiletí - koukni se v lese, jak dlouho vydrží pařezy). Ty icka (zápory ) můžou vytáhnout (Letná) a použít znovu, nebo tam nechat (Malovanka). Jediné, co opravdu musí, je odtranit celé pažení do hloubky 1m pod upravený terén (aby auta nedrncala a chodci nezakopávali) .
takze ty zapory budou bud rezat (1m pod urovni terenu?) nebo vytahovat? (coz bych rekl, ze pujde dost tezko, ale stroje jsou stroje)
ad drevo: o vlastni drevo asi nejde - a pokud po vyhniti nesedne povrch, tak je to asi fakt jedno...
Přivezli jestě nějaké armatury na poslední dilataci a můžou se zanedlouho pustit do poslední práce před betonáží. Anebo, že by sváželi všechno železo pryč.
takze ty zapory budou bud rezat (1m pod urovni terenu?) nebo vytahovat? (coz bych rekl, ze pujde dost tezko, ale stroje jsou stroje)
ad drevo: o vlastni drevo asi nejde - a pokud po vyhniti nesedne povrch, tak je to asi fakt jedno...
Jak říkal jeník, bude to hnít desítky let. A potom tam nezůstane díra, dřevo nezmizí, prostě se jen postupně promění v něco jiného.
Wikipedie: Dřevo se rozkládá obvykle činností hub, a to dvojího typu. Takzvané celulózovorní houby rozkládají celulózu a způsobují, že má zbylý materiál červenou barvu (červená hniloba), zatímco ligninovorní houby rozkládají lignin způsobují, že zbylé dřevo dostává bílou barvu (bílá hniloba). Například dřevomorka domácí (Serpula lacrymans) patří mezi houby celulózovorní.[3]
Takže pokud nebudou v té hloubce houby, třeba se nerozloží nikdy
Jak říkal jeník, bude to hnít desítky let. A potom tam nezůstane díra, dřevo nezmizí, prostě se jen postupně promění v něco jiného.
V co jiného? Dřevo je z 90% vzduch a voda. Viděl jsi někdy vyhnilý pařez? Víš co po něm zbyde? Čistá díra.
Takže pokud nebudou v té hloubce houby, třeba se nerozloží nikdy
Na druhou stranu je fakt, že se dřevo pod zemí, bez přístupu vzduchu, uchová někdy desítky, někdy stovky, výjimečně i tisíce let. Tady bych to viděl na desítky let. Co to udělá s víceméně zpevněnými, často překopávanými povrchy, těžko říct. Riziko je to IMHO spíš pro podzemní sítě.
Myslím, že kdyby chtěli, mohou pažiny odebírat postupně při zasypávání, tedy opačným způsobem, než jak je tam dávají. Ale chápu, že to nedělají Aspoň by se však zbytečně nepromrhaly kilometry dřeva.
Dřevo v zemi v vydrží v opravdu dlouho, vezměte např. archeologické nálezy.
Vytažené zápory opravdu používají znova? Přijde mi, že se skoro vždy bylo vidět, že přivezli nové.
V co jiného? Dřevo je z 90% vzduch a voda. Viděl jsi někdy vyhnilý pařez? Víš co po něm zbyde? Čistá díra.
Máš pravdu, napsal jsem to dřív, než jsem si zjistil fakta, opravdu dřevo může zmizet, páč ho ty houbičky prostě sežerou.
jeste 1 postreh: mezi vybetonovani stropu VZT a navazkou byly mene nez 2 tydny - kdyz si vzpomenu ty uvahy pri stavbe baraku jako dlouho je potreba nechat vyzrat zakladni deska, tak mi to prijde sakra malo. (ale predpokladam, ze tomu rozumi. doufam :-)
jeste 1 postreh: mezi vybetonovani stropu VZT a navazkou byly mene nez 2 tydny - kdyz si vzpomenu ty uvahy pri stavbe baraku jako dlouho je potreba nechat vyzrat zakladni deska, tak mi to prijde sakra malo. (ale predpokladam, ze tomu rozumi. doufam :-)
Řekl bych, že když je tam stále bednění (nikdo ho dosud neodstranil - ono taky - kudy?), tak je to uplně jedno.
A už si připravili na zítra hladítko na betonování takže zítra dorazí tu včerejší rozdělanou práci.
A jak to už pěkně zasypali, se mi zdá, že už jsou na úrovni terénu v severní části. I hromádka v pozadí vypadá menší.
A jak to už pěkně zasypali, se mi zdá, že už jsou na úrovni terénu v severní části. I hromádka v pozadí vypadá menší.
Asi máš pravdu v úrovni zábradlí už jsou,aspoň to tak vypadá
jannk napsal:jeste 1 postreh: mezi vybetonovani stropu VZT a navazkou byly mene nez 2 tydny - kdyz si vzpomenu ty uvahy pri stavbe baraku jako dlouho je potreba nechat vyzrat zakladni deska, tak mi to prijde sakra malo. (ale predpokladam, ze tomu rozumi. doufam :-)
Řekl bych, že když je tam stále bednění (nikdo ho dosud neodstranil - ono taky - kudy?), tak je to uplně jedno.
Bednění a lešení co bylo pod stropem VZT postupně vytahovali mezerou mezi záporovou stěnou a objektem VZT. Provizorně ukládali na stropě VZT a když toho bylo na auto, tak to odvezli. Dnes ráno poslední várka. Jinak už dodělali podkladní beton v STT 6/2.
huberokororo napsal:A jak to už pěkně zasypali, se mi zdá, že už jsou na úrovni terénu v severní části. I hromádka v pozadí vypadá menší.
Asi máš pravdu v úrovni zábradlí už jsou,aspoň to tak vypadá
Nejsou ještě do úrovně okolního terénu dost chybí. Podívej se na jižní a západní záporovou stěnu, ty jsou tak max.20cm nad vozovkou.
Očitý svědek důchodce by mohl hodit nějaké fotečky, co?
dolik63 napsal:huberokororo napsal:A jak to už pěkně zasypali, se mi zdá, že už jsou na úrovni terénu v severní části. I hromádka v pozadí vypadá menší.
Asi máš pravdu v úrovni zábradlí už jsou,aspoň to tak vypadá
Nejsou ještě do úrovně okolního terénu dost chybí. Podívej se na jižní a západní záporovou stěnu, ty jsou tak max.20cm nad vozovkou.
Taky si teď říkám, že ta severní stěna nemůže být o tolik níž. To bude jen zrakový klam. Tak ještě dva metry, no.
Stránky Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 … 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.225 s, vykonaných příkazů: 79.