Re: SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
koukám, že Medvěd nám vyfotil Bohdalec a ani se nepochlubil
škoda že fotky neotočil
http://medved77.rajce.idnes.cz/2013_-_1 … res_Sazavu
před zprovozněním vypadal SSZ přechod Radlická MAFRA
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Křižovatky, přechody, SSZ, ZPI, PDZ, telematika » SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
Stránky Předchozí 1 … 17 18 19 20 21 22 23 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
koukám, že Medvěd nám vyfotil Bohdalec a ani se nepochlubil
škoda že fotky neotočil
http://medved77.rajce.idnes.cz/2013_-_1 … res_Sazavu
před zprovozněním vypadal SSZ přechod Radlická MAFRA
Od: 16.11.2013 07:00:00 Do: 30.11.2013 00:00:00
ulice Opatovská, úsek Ke Kateřinkám - Křejpského, Praha 11, Praha, práce na silnici, jeden jízdní pruh uzavřen obnova SSZ 4.481
Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
Křižovatka ulic Vídeňská – U krčského nádraží bude bezpečnější
Urychlení dopravy a větší bezpečí i komfort pro chodce a cyklisty nabídne rekonstruovaný systém světelné signalizace na frekventované křižovatce ulic Vídeňská a U krčského nádraží, který byl v pátek 15. listopadu uveden do provozu.
15. listopad 2013
„V rámci rekonstrukce byla křižovatka vybavena novou signalizační technologií a byla vyměněna všechna podzemní kabelová vedení. Nové technologie umožní provoz křižovatky v dynamickém řízení, což znamená, že světelná signalizace může reagovat na okamžitou dopravní situaci a preferovat průjezd z různých směrů. Umožní dát přednost městské hromadné dopravě a reagovat na požadavek chodců na přechod křižovatky,“ uvedl náměstek primátora Jiří Nouza s tím, že průjezdnost křižovatky by se měla zvýšit zhruba o 15 až 20 %.
Jak dále řekl, součástí nového řešení křižovatky je také řízený přejezd pro cyklisty, který cyklistům vyčleňuje jejich vlastní pruh. „Signalizační zařízení umožní cyklistům přejet křižovatku na kole, což je na této frekventované cyklotrase významná výhoda,“ dodal náměstek Nouza. Křižovatka leží na cyklotrase A22, která vede z Braníku od Barrandovského mostu, přes Krč, Chodov a Opatov na Háje a v budoucnu bude pokračovat přes Petrovice, Uhříněves do Kolovrat, kde Prahu opustí směrem na Říčany.
Součástí rekonstrukce byly i stavební úpravy pro nevidomé, posun stožárů veřejného osvětlení a úprava autobusové zastávky směrem do centra.
V průběhu rekonstrukce, která byla zahájena 1. října, byla křižovatka vybavena provizorním světelným signalizačním zařízením a na řízení spolupracovala Policie České republiky. Rekonstrukci světelného signalizačního zařízení provedla společnost ELTODO dopravní systémy, s.r.o., v rámci smlouvy o obnově a rekonstrukci světelných signalizačních zařízení v Praze.
KK mezi SSZ 5.668 a SSZ 5.654 - oznámení o zahájení řízení
http://urdeska.praha.eu/files/KK%205.66 … s6ZcGNqQ==
SSZ Vídeňská – U krčského nádraží
prostříhaný videoprůjezd ze všech směrů, ale vždy vlevo
Co říkáte v čase 2:35 na ten konec pruhu pro cyklisty? Překvapuje mě, že to nedodělali o pár desítek metrů dál do klidnějších vod.
Co říkáte v čase 2:35 na ten konec pruhu pro cyklisty? Překvapuje mě, že to nedodělali o pár desítek metrů dál dál do klidnějších vod.
zřejmě tam končí řešené území
jo a už před víkendem bylo v provozu SSZ přechod Bohdalec
Ad Bohdalec: Konecne :-)
Foto: SSZ Bohdalec - přechod
http://www.stankovi-praha4.cz/
na horním IPP nový přechod
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr … 2.JPG.html
přebíhání před začátkem "zelené" na dolním IPP
No jo, prechod, ale proc neni porad v provozu?
Stavba přechodu prý souvisí s plánovanou stavbou výtahu z metra na křižovatku Legerova - Rumunská, a to kvůli přístupu vozíčkářů právě k tomu výtahu. Z toho mi plyne, že přechod bude otevřen až s otevřením výtahu, prý to bude letos...
Hlavní město Praha
RADA HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
U S N E S E N Í
Rady hlavního města Prahy
číslo 248
ze dne 18.2.2014
k použití odpočítadel světelných signálů na chodeckých návěstidlech
Rada hlavního města Prahy
I . p o ž a d u j e
aby při dodávce nových a obnově stávajících světelných signalizačních zařízení byl, ve
vhodných lokalitách, využíván systém odpočítadel světelných signálů na chodeckých
návěstidlech
I I . u k l á d á
1. řediteli Technické správy komunikací hl.m. Prahy
1. zajistit přípravu a realizaci světelných signalizačních zařízení dle bodu I. tohoto
usnesení
Kontrolní termín: 30.6.2014
....pokud třo nebude rušit preferenci tramvají, proč ne....mě odpočítavadla nevadí :-)
a nechybí ani TZ od TSK
...
Variantně lze místo číselného údaje použít grafické zobrazení (např. ubývající diagram, světelný sloupec apod.). Ve fázi prověřování je i možnost zobrazovat odpočet vyklizovacího času chodců, to je doby, po kterou má chodec zajištěno po skončení svého volna bezpečné dokončení přecházení.
Bylo rekonstruování SSZ Náchodská x Ve žlíbku :-) Dnes ještě po tmě
probíhá reko SSZ Na Radosti x Slánská x Plzeňská x Jeremiášova
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm … 4.JPG.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm … 3.JPG.html
už to tu bylo?
v provozu nové SSZ K Barrandovu x Wassermannova (u aquaparku)
v provozu po reko SSZ Na Radosti x Slánská x Plzeňská x Jeremiášova
od Plzeňské jsou PDZ na řazení (zřejmě můžou být vlevo dva pruhy nebo jeden - a nebo něco úplně jiného )
týden staré fotky najdu...
a také
Začala rekonstrukce světelné signalizace na vjezdu do smyčky Černokostelecká.
Asi sem:
Nové semafory u Čechova mostu a u Korunní odměřují, kdy se rozjedou auta
http://www.metro.cz/nove-semafory-u-cec … e-deje_rab
TSK modernizuje další semafory
13.08.2014
Za loňský rok 2013 a v prvním pololetí roku 2014 bylo v Praze obnoveno nebo nově vybudováno celkem 27 světelných signalizačních zařízení (SSZ). Tato modernizace je dlouholetou koncepcí, která má za cíl výstavbu nových, obnovu stávajících a údržbu všech světelných signalizačních zařízení na území hlavního města.
„Modernizace začala již v roce 2007 a plánovaná je až do roku 2022. Po tuto dobu by mělo dojít k obnově všech původních světelných signalizačních zařízení na území hlavního města Prahy v naší správě. Momentálně je celá akce v necelé polovině. Od roku 2007 bylo obnoveno 107 světelných signalizačních zařízení a 61 jich máme kompletně nových,“ uvedl Ladislav Pivec, šéf TSK
V rámci modernizace se také buduje nové kabelové propojení mezi SSZ, což umožňuje jejich připojení k oblastním dopravním řídicím ústřednám (ODŘÚ), kterých je v Praze celkem 11 a současně probíhá výměna starých ústředen za nové.
„Připojení světelné signalizace k moderní oblastní dopravní řídicí ústředně umožní nejen řízení dopravy v širším kontextu, ale zejména přímé řízení z hlavní dopravní řídící ústředny (HDŘÚ), která je jednou z nejmodernějších v Evropě. Umožní nám to mít přehled o aktuálním stavu těchto zařízení, který je důležitý pro operativní správu, údržbu a kontrolu správné funkčnosti. Dynamické řízení přináší řidičům nejen zkrácení stání na červenou, ale zároveň přispívá k bezpečnosti a plynulosti provozu na komunikacích,“ dodal Ladislav Pivec.
Déle jsou na některých přechodech instalována odpočítadla času. Toto zařízení ukazuje čas do konce signálu „stůj“ nebo „volno“, tedy do zhasnutí červeného nebo zeleného světla. Jsou umístěna na přechodech pro chodce u řízených křižovatek Legerova - náměstí I. P. Pavlova a Sokolská - náměstí I. P. Pavlova, na přechodu přes Křižovnickou ulici u Karlova mostu a na přechodu přes Dlouhou ulici na křižovatce s Revoluční ulicí. Další odpočty času s jiným systémem zapojení jsou k vidění na světelných křižovatkách u Čechova mostu a v Korunní ulici na přechodu pro chodce u Sázavské ulice a na křižovatce s Kladskou ulicí, které jsou v tzv. dynamickém režimu SSZ.
SSZ v číslech:
Celkový počet světelných signalizačních zařízení (SSZ) v Praze je 626 a z toho je 125 SSZ samostatných přechodů, 321 SSZ je centrálně řízeno, 243 SSZ je jich na tramvajové síti, 147 SSZ preferujících tramvaj a 180 SSZ preferujících autobus.
Nové a obnovené SSZ:
2013
Černokostelecká – Dřevčická
Na hlavní – přechody u zastávky Březiněves
Bohdalecká - přechod u zast. Bohdalec
Komořanská - přechod Na Homoli
Opatovská - přechod u zastávky Metodějova
Radlická – přechod Karla Engliše
Evropská – přechod Súdánská
Čimická - K Ládví
Poděbradská - přechod u zastávky Kabešova
Švehlova – Hostivařská
Klimentská - Stárkova
Křižovnická - Kaprova
Vyšehradská - Benátská
náměstí Míru – Francouzská
Vídeňská – U krčského nádraží
Opatovská – Ke kateřinkám
Patočkova – Střešovická
Prosecká - Františka Kadlece
Prosecká – Čuprova
Broumarská – Cíglerova
Čuprova - Na Žertvách
Českobrodská – Rožmberská
2014
K Barrandovu - Wassermannova
Černokostelecká - smyčka Černokostelecká
Plzeňská - Jeremiášova
Radlická - Pod vodovodem
Evropská – Alžírská
Moderních semaforů v Praze přibývá
10.09.2014
Dlouhodobá koncepce modernizace světelných signalizačních zařízení v Praze je ve své polovině. Od roku 2007, kdy byla modernizace zahájena, bylo obnoveno 107 světelných signalizačních zařízení (SSZ) a 61 jich bylo nově vybudováno. To znamená 22% nárůst počtu křižovatek se SSZ. S plánem rozvoje SSZ pro další období, jeho přínosy pro metropoli a finančními dopady těchto inovací, seznámil novináře na dnešní tiskové konferenci ředitel TSK Ladislav Pivec.
„K obnově všech původních světelných signalizačních zařízení na území Prahy, které jsou v naší správě, by mělo dojít do roku 2022. V současné době je na území hlavního města 626 světelných signalizačních zařízení a jejich modernizace je zhruba v polovině plánovaného objemu prací,“ uvádí Ladislav Pivec, šéf TSK. „Jen za loňský rok a první pololetí roku 2014 bylo v Praze obnoveno nebo nově vybudováno celkem 27 světelných signalizačních zařízení,“ dodává.
Infrastruktura města musí reagovat na měnící se požadavky jeho obyvatel, na zvýšení bezpečnosti, bezbariérovosti nebo na podporu efektivního fungování MHD. To všechno modernizovaný systém světelných signalizačních zařízení splňuje. Využití moderních technologií zvyšuje spolehlivost systému a snižuje nároky na jeho údržbu. Například téměř polovina SSZ je vybavena LED technologiemi, které výrazně snižují spotřebu energie.
Od roku 2007 bylo zřízeno 5 nových dopravních ústředen a 2 byly vybaveny novou technologií. V rámci modernizace je budováno nové kabelové propojení mezi SSZ, což umožňuje jejich připojení k jedenácti oblastním dopravním řídicím ústřednám a následné přímé řízení z hlavní dopravní řídicí ústředny, která je jednou z nejmodernějších v Evropě.
Dynamické řízení křižovatek přináší zkrácení doby čekání na červenou, čímž se může zvýšit kapacita a propustnost křižovatek až o 30 %. V konečném důsledku tak znamená dlouhodobá koncepce rozvoje světelných signalizačních zařízení v metropoli pro chodce i řidiče vyšší bezpečnost a plynulost dopravy a nižší nehodovost.
SSZ v číslech:
Celkový počet světelných signalizačních zařízení (SSZ) v Praze je 626, a z toho je 125 SSZ samostatných přechodů, 321 SSZ je centrálně řízeno, 243 SSZ je jich na tramvajové síti, 147 SSZ preferujících tramvaj a 180 SSZ preferujících autobus.
Nejsem proti modernizaci, ale at ta preference TRAM nebo BUS funguje hned a ne za nekolik mesicu.....
pokládka koordinačních a napájecích kabelů pro připravovanou výstavbu nového SSZ 0.770 na Malešickém nám.
posunutí přechodu pro chodce přes ulici Malešické nám. o cca 5,0 m od zastávky Malešické náměstí směr do centra
upravené SSZ a křižovatka Táboritská x Lupáčova
Stránky Předchozí 1 … 17 18 19 20 21 22 23 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Křižovatky, přechody, SSZ, ZPI, PDZ, telematika » SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.151 s, vykonaných příkazů: 78.