Re: SSZ (semafory) - nově vznikající a rekonstrukce
Takže proto jsou následky havárií na řízených křižovatkách výrazně vážnější (bez havárií způsobených jízdou na červenou), než na neřízených? To je panečku bezpečnost...
Viz např.
http://www.tsk-praha.cz/wps/portal/dopr … 017161_WCM
A ještě bych vypíchnul jednu věc:
Pokud je SSZ instalováno na místech, která světelné řízení objektivně nevyžadují,tj. místa s nižší intenzitou provozu, která kapacitně vyhovují jako neřízená (tzn. kdy počty a rozložení časových mezer mezi vozidly ve směrech s předností v jízdě jsou vzhledem k jejich intenzitám takové, že umožňují všem vozidlům z vedlejších vjezdů při dodržení všech pravidel silničního provozu bezpečné překřížení hlavních směrů nebo připojení do hlavních směrů), a místa, kde byla nehodovost při neřízeném provozu nízká, počty nehod i zranění se po instalaci SSZ obvykle výrazně zvyšují, v průměru na více než dvojnásobek původního stavu.