Re: Tramvaj Škoda ForCity
Dnes se opravdu složila 9213 a okamžitě na ni proběhla 100km zkušební jízda, zítra přibude 9219 a jako další na řadě by měla být dodána 9211.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvaj Škoda ForCity
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Dnes se opravdu složila 9213 a okamžitě na ni proběhla 100km zkušební jízda, zítra přibude 9219 a jako další na řadě by měla být dodána 9211.
nějakej špatnej den, asi...
MF: Jinak na Bar. Chcipla nejaka 15t.
Edit je to 9219 a ma na poslednim podvozku volny kolo. Chteli ji tam nalozit na valnik ale neni jak by tam prijel. Preprava v noci do Hlubocep a tam asi pak na valnik
A není to na třetím podvozku? :wink:
Já jenom, že se objevily na Citybusu fotky z Barrandova, na kterých má sundaný kryt třetího podvozku.
jo 9219 má problém umožňující jízdu do 10km/h a tak se čeká až opadne provoz .....
chemik: Je to veřejné tajemství, že dnes ráno byl ze všech vozů 15T schopen provozu pouze jeden vůz pro školáky
No nevím ale dnes jezdily na cvičácích 9202, 9203, 9209 a 9212. Pravdou je, že 03 měla ráno problém s uvolněnou matící zajišŤující vodorovnou polohu můstku v měchu, ale to bylo opraveno během chvilky.
Bouhužel nějakým nedopatřením bylo náplánováno větší vypravení než kolik je provozuschopných 15T. #-o
Káem: For City 9219 zase dneska popojížděla po Škrétový, šli před ní pracovníci a fotili otlemenej asfalt kolem kolejí. Ta se musela asi bát, toho po čem tam jezděj T3 i s lidma jako nic.
Tak nám se nám rozrostl seznam úseků kam 15T nemůže. Ke stávajícím (Podbaba, Zenklova, Královka + Dlabačov vnější, IPP - Italská - Flora) jsou další Spořilov, Nádr. Hostivař, Flora - Olšanské náměstí, Mánes - Národní divadlo, Ortenovo náměstí. Tedy sever je nyní při výluce ulice U Výstaviště komplet nepřístupný. Předpokládám, že po rekonstrukci už to nebude problém... Snad jsem na nic nezapoměl.
rekapitulace ev čísel- 9201 9202 9203 9206 9207 9209 9212 9213 9217 9219
http://domaci.ihned.cz/c1-50242520-praz … ruchovejsi
Pražská opozice varuje: Nejnovější tramvaj bude také nejporuchovější
Havárie prý hrozí i při běžných výkyvech počasí. Třeba když napadne víc než 5 cm sněhu.
Nejvíce závad ze všech tramvají, které jsou dosud v hlavním městě v provozu, má typ 14T. Ten už po městě nějakou dobu jezdí a od února se na koleje dostal jeho nástupce – model 15T. Podle opozice v něm Pražané dostávají dopravní prostředek ještě nespolehlivější.
Každé ze šestnácti kol soupravy je totiž poháněno vlastním motorem. Porucha jednoho z motorů vyřadí z provozu celou soupravu. „Vypadá to, že tramvaj 15T tu poruchovost ještě předčí,“ řekl šéf zastupitelského klubu TOP 09 Tomáš Hudeček.
Podle něj už si závady všimli i v dopravním podniku. „Ředitel DP v další dodávce tramvají požaduje, aby přední náprava motory neměla, protože v případě jakékoli kolize s autem dochází k poškození motoru a vyřazení z provozu,“ řekl Hudeček.
Stačí 6 cm sněhu a s tramvají nikdo nehne
Havárie nové tramvaje hrozí také v případě celkem běžných výkyvů počasí. Vůz je konstruován pouze na pěticentimetrovou sněhovou pokrývku a zvládne projet jen centimetrovou hladinou vody. „Tramvaje jsou konstruované tak, že když napadne šest centimetrů sněhu nebo na kolejích bude dvoucentimetrová kaluž, tak se tramvaj zastaví,“ říká Hudeček.
TOP 09 soudí, že problém vznikl už při sestavování zadávací dokumentace. Výběrové řízení před lety dvakrát řešil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Podle konkurenční firmy byla technická specifikace nových vozů nastavená tak, aby jim vyhověla pouze firma Škoda Transportation. Smlouvu stejně jako v případě pražské čističky dával dohromady Miroslav Jansta, lobbista úzce spjatý se špičkami ČSSD.
Praha také odebírá nových souprav více, než je nutné. Plán výměny tramvají počítá s tím, že město ročně obmění dvacet souprav. Do roku 2018 však Praha musí odkoupit 250 nových vozů, tedy přes třicet ročně.
Stejně jako v případě tunelu Blanka i dodávka nových tramvají se Praze prodraží. O navýšení ceny ze sedmnácti na dvacet miliard už informovala i dozorčí rada DP. A smlouva je i v tomto případě nevypověditelná. „Praha je vytunelovaná smlouvami, které musíme plnit,“ řekl Hudeček.
a tady taky
http://byznys.lidovky.cz/nove-tramvaje- … oprava_nev
p.s. já to jen přetiskuji pro info, ne jako svůj názor
Dnes odpoledne jsem viděl novou 9202 na lince 18 směrem na Petřiny, zvenku vypadá velmi uspokojivě.
ad předchozí článek: toužebně očekávané poruchy se mohou dostavit, proto je to ověřovacé serie. Vzpomínám, jak dlouho sériově vyráběné tramvaje nesměly do většího deště, protože chlazení fungovalo jako nasávání vody do elektromotoru s očekávaným výsledkem. Taky dlouho nesměly na Chotkovu, protože na napadaném listí jim to klouzalo, tramvajím Křižík/Ringhofer to nevadilo.
Shrnutí článku: všechno, co se stalo a děje se bez nás dokonalých je špatně. "Kecy k moci schůdeček, s úctou Béda Hudeček"
A už to jede. Typický FUD. Fear, Uncertainty, Doubt. Strach, nejistota, pochybnosti. Základní pocity, které potřebujete v lidech vyvolat, když je potřebujete dostat na svou stranu v boji proti svému nepříteli.
Eurozprávy: Další miliardový tunel Prahy se jmenuje tramvaje 15T
SML, jeníku - to, že tyhle kampaně začaly, že se tu zčista jasna objeví s ekopropagandou jakýsi vlákno a "že se rozštěkává celá halič" je zjevně spojeno s nadějí na nové volby v Praze - ještě máte chuť psát šídlovi ? Kdyby ty opakované volby opravdu byly, tak bude třeba Blanka tak znectěna, že jí dostaví bůhvíkdy nebo vůbec. Bárta a 511 zářným vzorem...(ted se asi dostanu s karmou už do mínusu )
A už to jede. Typický FUD. Fear, Uncertainty, Doubt. Strach, nejistota, pochybnosti. Základní pocity, které potřebujete v lidech vyvolat, když je potřebujete dostat na svou stranu v boji proti svému nepříteli.
Eurozprávy: Další miliardový tunel Prahy se jmenuje tramvaje 15T
Všimněte si prosím čisté manipulace v závěru článku - srovnává se ROČNÍ rozpočet s cenou mnohaletých projektů ...
A ještě - úřad šetřil, ale výsledek šetření není ani zmíněn - pravděpodobně se to nehodí do krámu. Na pavlači taky stačí, že je osoba obviněna (třeba z vraždy) a na výsledek soudu se nečeká.
Stále více mám pocit, že zhoubou naší společnosti jsou tito rádoby novináři - i když oni to možná nedělají z hlouposti, ale záměrně - takže zhoubná asi bude víra v mediální pravdu. Ach jo. Co je to pravda?
Ona i zpráva ČTK, ze které to všichni opisují, by byla svým způsobem zábavná, kdyby nebyla tak neprofesionální:
Nevypověditelnost smlouvy ČTK potvrdil zdroj z dopravního podniku. Nedomnívá se ale, že by DPP nové vozy nepotřeboval. Za chybu ale považuje, že jsou tramvaje 15T nízkopodlažní v celém rozsahu. Stačilo by podle něj, aby byly nízké pouze v některých částech vozu. Město a DPP by pak výrazně ušetřily. Nelíbí se mu také, že se Praha zavázala nakoupit takové množství tramvají, aniž si je předtím vyzkoušela. Lepší by podle něj bylo objednat si nejprve ověřovací sérii 20 nebo 30 vozů.
Leccos se mi nelíbí. Jak se můžu stát anonymním zdrojem a vytroubit to prostřednictvím ČTK do světa?
a na Nově živá reportáž přímo z tramvaje tépatnáct...
moc jsem se pobavil
Nové pražské tramvaje jsou prý drahé, zbytečné a nevhodné do sněhu
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/nov … snehu.html
"a už stěká celá Halič"
http://www.novinky.cz/ekonomika/225354- … op-09.html
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/n … 10215.html
moc ke smíchu to není
Škodu ForCity sněhová kalamita neohrozí, všechny jezdily v zimě bez problémů
http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/no … -problemu/
---------
rubrika: Dvacet minut Radiožurnálu
Tomáš Hudeček, pražský zastupitel
přepis i záznam rozhovoru http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace … ek--852219
16. února 2011 v 17.06
Skandál podobný předraženému tunelu Blanka prý jezdí v Praze po kolejích. To se alespoň začíná šuškat o nákupu nových tramvají Škoda T15 pro město. Podle magistrátní opozice totiž Praha ve výběrovém řízení požadovala, aby mohly tramvaje jezdit ve sněhové pokrývce do 5 centimetrů a do 1 centimetru vody.
a snad zase kousek pravdy a informací...
Tramvaj ForCity se nebojí sněhu ani vody
http://technet.idnes.cz/tramvaj-forcity … chnika_rja
18. února 2011
Nové pražské tramvaje ForCity si poradí se sněhovou kalamitou i průtržemi mračen minimálně stejně dobře jako její předchůdkyně. Z provozu je nevyřadí ani porucha osmi motorů.
Nová tramvaj ForCity se stala terčem kritiky, podle řidičů prý většinou neoprávněně
Zdroj: http://praha.idnes.cz/nova-tramvaj-forc … zpravy_sfo
Prahou začal jezdit nový typ tramvaje - ForCity 15T. Pražanům se líbí. Ti, co se už svezli, si ji pochvalují. Opoziční TOP 09 ale poukázala na některé její nedostatky. Kritiku Dopravní podnik i samotní řidiči tramvají z velké části odmítají.
začínají se množit fotky "setkání na trati"
3x foto http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2066015
video: cvička 9212 jede po Olšanské
http://www.youtube.com/watch?v=2RlGHyn7FBU
jo jo, videl jsem na 18 dvakrat vuz 9213 ... bohuzel jsem jel pokazde v protismeru
včera přijela 9222
Devět tisíc hodin práce a tramvaj míří do Prahy
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/d … 10307.html
rekapitulace ev čísel- 9211 9220 9222 (jestli jsem dobře hledal)
15.2. už tu byly 9201 9202 9203 9206 9207 9209 9212 9213 9217 9219
ve stavu k 3.3.2011 7ks - 9202,9203,9206,9209,9212,9213,9219
9207 je testovací - nemá hnaný 1. podvozek
ostatní ještě neprošly přijímací rituál
fricoolinek2 napsal:Vypravení na jaký linky je vlastně dále plánováno?
K lednu byly stavebne pripraveny linky 7, 18 a 19. Po letosnich rekonstrukcich to budou i linky 11, 17 a 24.
Od zítřka rozšíření negarantovaného vypravení 15T i na 5., 7. a 11. pořadí linky 18 (dohromady tedy šest negarantovaných pořadí).
Od 22. března (příští úterý) zahájení garantovaného vypravení vozů: v pracovní den dvě pořadí na lince 11 (místo hloubětínských KT8N), o víkendu dvě pořadí na lince 18 (místo motolských 14T).
čtrnáctá patnáctka je tu
Dle SMS od kamaráda, ve 20:40, do dílen přivezena další 15T s ev.číslem 9216 8-) .
tak ode dneška dva garantované kousky na lince 11
Jak bylo slibeno: 9203 @ 407./11 a 9213 na 401./11
rekapitulace ev čísel
9201 9202 9203 9205 9206 9207 9209 9210
9211 9212 9213 9216 9217 9219
9220 9222
celkem 16 (nevím jestli se 9207 nejela podívat do Plzně)
garantovaně jezdí dva kousky ve všední den na 11 a o víkendu na 18
3 jezdí cvičky
další 4 můžou jezdit celotýdenně na 18
01 - čeká na díly na sjednocení se sérií
02 - provozní
03 - provozní
05 - měnili motor, před zkouškami na TBZ
06 - provozní
07 - test light
09 - provozní
10 - po TBZ čeká na doklady
11 - test nového SW
12 - provozní
13 - provozní
16 - ukončené zkoušky, čeká na TBZ
17 - provozní
19 - provozní
20 - provozní
22 - po TBZ čeká na doklady
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvaj Škoda ForCity
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.398 s, vykonaných příkazů: 49.