Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním 02 - 03/09
Docela čilej ruch. http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/02/ … 2-1425.jpg
Že by se objevil nějaký problém při přeložce sítí?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním 02 - 03/09
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Docela čilej ruch. http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/02/ … 2-1425.jpg
Že by se objevil nějaký problém při přeložce sítí?
by tě zajímalo co to tam montují za monstrum http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/02/ … 2-1430.jpg
Vyťahujú zápory.... http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/02/ … 2-1520.jpg
by tě zajímalo co to tam montují za monstrum http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/02/ … 2-1430.jpg
to je agregát k "vibrátoru"
To ani neříkejte před ženskejma. Takovejhle "vibrátor".
pěkná fronta náklaďáků: http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/03/ … 3-0725.jpg
pěkná fronta náklaďáků: http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/03/ … 3-0725.jpg
a shodou okolností ve stejný čas i časosběr Badeniho :)
škoda,že nefunguje ta kamera č.1, mohli jsme ted pěkně sledovat práce v jámě
Poslední dobou se toho na Letenských dilatacích 1 - 8 moc nedělo (nějaké typřeložky, vrtání zápor, základy pro jeřáby), ale žádný fofr. Ale když jsem se dneska podíval na kamery, koukal jsem, jak blázen. Od Badeniho se vrtají dalsí zápory, kousek dál stojí kolona náklaďáků, u ET NETERY se vytahujou zápory. Takhle by to mělo vypat denně. To by to odsejpalo.
ŽE by se brzo pustily do odtěžování jámy u severní stěny. už tam přestěhovali i vrtnou soupravu pro kotvení výdřevy: http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/03/ … 3-1155.jpg
ŽE by se brzo pustily do odtěžování jámy u severní stěny. už tam přestěhovali i vrtnou soupravu pro kotvení výdřevy: http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/03/ … 3-1155.jpg
Už by bylo načase!
už se začalo odtěžovat i u křižovatky špejchar http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/04/ … 4-1020.jpg
mohli by přidat více aut na odvážení zeminy, bagr mám hrozné prostoje.
dneska se pustili do vytahování dalších zápor před věžovým jeřábem
vkládám teda ještě odkaz: http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/05/ … 5-1230.jpg
Tak na časosběru z Badeniho už je krásně vidět vznikající severní záporová stěna http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.jpg.html
severní záporová stěna už se zvětšuje, ale stavební jáma nikoli, dneska ještě neodvezli ani auto zeminy. dnes gar stávkuje:-)
Přestože se toho moc na kameře nedělo, zdá se, že mimo kameru vrtná souprava pracovala na jižní záporové stěně směrem od Letné. http://mo.ttnz.cz/wk/archiv/2009/03/07/ … 7-1545.jpg
Na levém okraji je občas vidět souprava a bobík k ní tahá íčka (jejich otisky jsou vidět na zemi)
Dnešní obhlídka na místě: pokračovaly práce na jižní straně - jsou osazené zápory na rohu (kde dost kostrbatě obešli roh nedávno rekonstruovaného plotu, přece jim ho nebudou zase bourat :-) a jsou vytyčené poslední zbývající přímo před barákem (je to nějaké orientální vyslanectví) včetně přípravy terénu - vytrhané přeložené potrubí je vidět složené na place na kameře
... a jsou vytyčené poslední zbývající přímo před barákem (je to nějaké orientální vyslanectví) včetně přípravy terénu - vytrhané přeložené potrubí je vidět složené na place na kameře
To velvyslasnectví je Indické. A mám strach, že se jim provrtají až do sklepa
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.JPG.html
Dnes mě to napadlo za co tam budou kotvit kolem velvyslanectví a kolem Et Netery asi to vrtnou do sklepa zevnitř daj velkou matku s podložkou místo kotvy :-D
vzhledem k délce zápor je možná ani kotvit nebudou
vzhledem k délce zápor je možná ani kotvit nebudou
Musí je kotvit, jinak nemají žádný smysl. Samy tam držet nebudou, na to vetknutí nastačí. Nebo je můžou rozepřít...
Něco málo viz časopis tune 2007/3 str.9 1. odst. http://www.ita-aites.cz/showdoc.do?docid=1655 . Konkrétně se tam ale způsob "velmi redukovaného zajištění" nepopisuje
vzhledem k délce zápor je možná ani kotvit nebudou
Kotvit je musí, podle situace bych to viděl tak, že první kotevní úroveň (cca 3m pod terénem) můžou trochu snížit, případně vrtat o něco šikměji, a s druhou už není žádný problém
kasme napsal:vzhledem k délce zápor je možná ani kotvit nebudou
Kotvit je musí, podle situace bych to viděl tak, že první kotevní úroveň (cca 3m pod terénem) můžou trochu snížit, případně vrtat o něco šikměji, a s druhou už není žádný problém
Svatá pravda
Jo, a aby zachovali momenty a síly, tak tam můžou vrtnout zápory trochu hlouběji (asi). Záleží na materiálu a zatížení. Pak už je to matematika.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním 02 - 03/09
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.311 s, vykonaných příkazů: 81.