No zdá se, že tam lejou spostu betonu a bude tam pěknej kvádr až pod koleje... :-O
Jen mi přijde, že buď to všechno vymýšleli za pochodu dodatečně (když se pořád odkládala výluka MH atd.) a nebo nemysleli vůbec... Přece mohli tu přeložku MH udělat o dost dál směrem na sever (do budoucí otevřené části výjezdových ramp, kde stejně dělaj prd od tý doby) a nemusela být ani tak široká - teoreticky jenom chodník a nebo dokonce jenom provizorní železná lávka pro chodce. Totiž když začali (resp. značně prohlubovali) budovat severní dočasnou záporovu stěnu v čele ramp 1/4, tak už MH byla zavřená, tak se mohli prokopat o dost dál a ušetřit si nějakou tu výšku záporové stěny. Tím pádem hotové rampy by sahaly také o dost dál a daly by se "konvenčně" zasypat hlínou a ne tam lít desítky m^3 betonu (a beztak tam bude ještě nějaká dočasná betonová stěna, aby se jim štěrkové podloží nesypalo dolů na hlavy, až budou pokračovat s rampama dál na sever :-)). A myslím, že by se to i časově stihnout: ušetřil by se čas stavěním dost vysoké dočasné záporové stěny v čele ramp 1/4 (kterou dělali dost dlouho podle fotek) + ztracený čas stísněnou přístupovou cestou (dotěžení díry pro rampy se mohlo dělat ze severu, takhle to vozili do hlavní jámy jednou stranou a ještě zdržovali stavbu v hlavní jámě - jezdili po kusu hotového dna rampy 1) + postupné lití velkého množství betonu na sebe (nalejt trochu, počkat na zatvrdnutí, a znova pořád dokola). To by podle mě ušetřilo dost času na postavení o něco delších ramp hned na začátku.