Re: BUSo - TAXI - cyklo pruhy
Sláva, konečně by mohlo být pořádné tangenciální spojení. Mohlo by ulevit i přetížené tramvaji IPP-AN
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Praha - obecně » BUSo - TAXI - cyklo pruhy
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Sláva, konečně by mohlo být pořádné tangenciální spojení. Mohlo by ulevit i přetížené tramvaji IPP-AN
Řidiči porušují v Praze pravidla, jezdí pruhy pro autobusy
http://praha.idnes.cz/ridici-porusuji-v … -zpravy_ab
Řidiči porušují v Praze pravidla, jezdí pruhy pro autobusy
http://praha.idnes.cz/ridici-porusuji-v … -zpravy_ab
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jako místa vhodná pro umístění kamer... Rozhodně přínosnější pro plynulost a bezpečnost provozu (tahle "vyčůranost" některých podle mě zvyšuje agresivitu a naschvály ostatních) než hlídání 80km/h (50km/h) na šestiproudé dálnici...
Přiznám se, že jako cyklistu zvyklého na provoz mě to štve skoro víc, než kdyby tam vyhrazený pruh nebyl (a byl tam třeba piktokoridor). Důvod je jasný: Zatímco ve dvou pruzích mě předjíždí souvislá řada auto jedoucích kolem padesátky (v lepším případě poskakující dvacet), tak po úpravě stojí auta až v levém pruhu, zatímco kolem mě projíždějí čuňata osmdesát (subjektivní bezpečnost horší, než při předjíždění pomalu jedoucí kolony). Někde jsou ty pruhy poněkud užší a tak tam tyhle prasárny nejdou - bohužel ne zrovna na Bohdalecké, kterou používám.
Jinak ty formulace v článku nejsou zrovna šťastné, viz originální komentáře pod tím. Nikde se tam nepíše, že kapacita křižovatek ( která je ve většině případů limitující), se instalací buspruhů obvykle nezměnila, takže kolony teď jsou sice dvakrát tak dlouhé, ale zato jedou dvakrát rychleji. A že případné zdržování dělá právě to procento řidičů, co těmi buspruhy projíždějí nelegálně a pak se vpředu řadí (a ještě si vynucují přednost).
Btw., je to vůbec za bod?
dnes vymalován nový (300m) BUSpruh na Švehlově do centra
včetně přechodů na kolejích
od Topolové jedou busy po kolejích, společná zastávka a pak po kolejích až do podjezdu...
viz mapa http://www.mapy.cz/s/5oTe
od kdy bude v provozu nevím
buspruh na zahradním městě ušetřé až 6 minut
https://www.dropbox.com/s/anezdjs72juw8 … 0meste.pdf
i s obrázky
http://www.ropid.cz/preference/buspruh- … x1616.html
v provozu od:
Zahradní Město (od 17.10.2012) přemisťuje se:
- ve směru Skalka: do tramvajové zastávky ve směru Nádraží Strašnice stálá P 138, 175, 177, 195, 296
byl zrušen (zkrácen) BUSpruh (V Holešovičkách) => most Barikádníků
od Troje je plnohodnotný pruh
v bývalém BUSpruhu jsou stíny a prahy
a že to trvalo, metro už tam pár let jezdí a metrobus snad žádnej
probíhá velké lajnování na smíchovském předpolí Barrandovské mostu
zřejmě to souvisí se slibovaným BUSpruhem
byl vymalován třetí pruh cca http://www.mapy.cz/s/5tXa
pár fotek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … m-zt/1210/
byl zrušen (zkrácen) BUSpruh (V Holešovičkách) => most Barikádníků
od Troje je plnohodnotný pruh
v bývalém BUSpruhu jsou stíny a prahy
...
Odkud kam byl zkrácen? Resp. kde byl a už není? :-)
kasme napsal:byl zrušen (zkrácen) BUSpruh (V Holešovičkách) => most Barikádníků
...Odkud kam byl zkrácen? Resp. kde byl a už není? :-)
asi tak... zrušena je cca tato část pravého pruhu http://mapy.cz/s/5tFf
nebyl moc čas se rozhlížet, a to jsem šel předtím pěšky na most (fotit Trojský most) a nevšimnul si toho
Myslím, že tam to není min. od poloviny srpna. Občas, když byla velká zácpa, tak jsem to vzal prázdným BUS pruhem Holešovičkama dolů na kole (vím, je to jen BUS pruh a ne BUSo - Taxi - cyklo) a už tehdy jsem se musel u nájezdu od Troji řadit "k prostřednímu", resp. si dávat pozor (nájezd od Troji fungoval jako skutečný připojovák). Nicméně realita byla taková, že autobusák to i tak projel přes nastříkané čáry pomalu rovně, pokud nic nejelo.
Příčné prahy tam ale nebyly...
bla bla bla...
V Praze přibyly vyhrazené jízdní pruhy pro autobusy, zrychlí dopravu
23. října 2012 20:01
Po změnách v pražské MHD, ke kterým došlo na začátku září, si cestující stěžují na výrazně se zpožďující metrobusy. Ropid a město proto postupně na vybraných místech zavádějí další vyhrazené jízdní pruhy pro autobusové linky. Nově přibyly třeba na Jižním či Zahradním Městě.
Buspruh od Petrovic na Jižní Město
http://www.ropid.cz/preference/buspruh- … x1623.html
Plus rovnou buspruh zde:
http://old.mapy.cz/s/5vFB
Peněz na dělání dopravních hřišť tam, kde to nemá žádný význam, je pořád ještě dost.
BUSpruh před Barrandovským mostem, o kterém se dnes všude mluví je již vyznačen
ale není to tak úplně BUSpruh, ale je tam zákaz vjezdu mimo bus MHD
celková délka od začátku do konce je 222m
http://old.mapy.cz/s/5vLS
na konci nemá BUS přednost viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
ale při koloně to asi význam mít bude, pokud kolona nebude, tak snad autobusáci budou jezdit jako do teď
aktuální foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.JPG.html
Ano, tak to bylo myšleno. Kdyby byl buspruh, musely by tam busy vždy, takto tam pojedou v případě těch kolon. Ještě je tam ve hře nějaké řešení toho nájezdu za koncem buspruhu. Možná auta do jednoho pruhu a tím druhým nájezd těch busů. Ale to asi až se současné řešení vyhodnotí.
Martin Šubrt napsal:Ano, tak to bylo myšleno. Kdyby byl buspruh, musely by tam busy vždy, takto tam pojedou v případě těch kolon. Ještě je tam ve hře nějaké řešení toho nájezdu za koncem buspruhu. Možná auta do jednoho pruhu a tím druhým nájezd těch busů. Ale to asi až se současné řešení vyhodnotí.
Doufám, že někomu soudnému dojde, že Městský okruh natrvalo do jednoho pruhu je ještě větší p******a než byla zapnutá SSZ před BM v opačném směru.
Myslím že to bylo míněno do jednoho pruhu ve směru z Barrandova, ne MO. Což by se dnes už asi dalo, ale nevím, ve špičce tam často nejezdím.
Myslím že to bylo míněno do jednoho pruhu ve směru z Barrandova, ne MO. Což by se dnes už asi dalo, ale nevím, ve špičce tam často nejezdím.
No dobře, to tedy znamená zmenšit kapacitu z Barrandova a ten BUD-pruh se tím prodlouží o cca 50m, protože pak následuje ten jeden pruh z Barrandova. Nebo jsem něco nepochopil a je to míněno ještě jinak?
No dobře, to tedy znamená zmenšit kapacitu z Barrandova a ten BUD-pruh se tím prodlouží o cca 50m, protože pak následuje ten jeden pruh z Barrandova. Nebo jsem něco nepochopil a je to míněno ještě jinak?
Nevím, jen planě teoretizuju na tím, co repostnul Kasme. MO do jednoho by byla vraždosmrt. Spíš mi to připadalo, jako že by šel udělat ten třetí pruh ze Zlíchova jako průběžný, s tím, že v místě, kde se připojuje zprava Barrandov by přestal být vyhrazený pro BUSy (125ka by jela jak po kolejích furt v jednom pruhu a ostatní BUSy Smícháč - Braník by měnily jen 1x pruh). Zároveň by zatím měl zleva plnou, aby se Barrandov stihnul zařadit do průběžného na MO. Tohle by samozřejmě vyžadovalo přečmárat připojovák od Barr doprava a ukončit ho před připojením Strakonic. Má to určitě i další úskalí, kterých teď nedohlédnu (napadá mě oproti současnému stavu obtížnější průplet aut Smíchov-Braník).
Spíš mi to připadalo, jako že by šel udělat ten třetí pruh ze Zlíchova jako průběžný, s tím, že v místě, kde se připojuje zprava Barrandov by přestal být vyhrazený pro BUSy
tak jako to bývalo V Holešovičkách => most Barikádníků,..
ale s tím rozdílem, že se připojujou postupně 3 pruhy (dva Barr a 1 Strakonická)
Grundyg napsal:Spíš mi to připadalo, jako že by šel udělat ten třetí pruh ze Zlíchova jako průběžný, s tím, že v místě, kde se připojuje zprava Barrandov by přestal být vyhrazený pro BUSy
tak jako to bývalo V Holešovičkách => most Barikádníků,..
ale s tím rozdílem, že se připojujou postupně 3 pruhy (dva Barr a 1 Strakonická)
Vlastně jo, ale úvaha byla primárně taková že od Barr by odpadlo právě to první tupé napojení rovnou do pruhu ala Holešovičky-Barikádníků (takže 1 Barr a 1 Strakonická), aby byl následný nájezd z připojovacího pruhu nerušen ničím jiným než případným svištícím busem.
Ale mě teda osobně nevadí ani současný stav, to jen v rámci debaty o buspruhu...
průjezd okolo BUSpruhu Zlíchov - Barr. most
Hezký podvečer, tak nám tady na Jižním Městě na Opatovské už udělali buspruhy v obou směrech od Hájů až na křižovatku s Chilskou a zpět a je tady pěkný bordel.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Praha - obecně » BUSo - TAXI - cyklo pruhy
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.168 s, vykonaných příkazů: 88.