Re: Ražený tunel Královská obora
Ano, říkal pan Polák ve středu v Infocentru "Zatím bez problémů", "ťuky, ťuky na dřevo"
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Ražený tunel Královská obora
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ano, říkal pan Polák ve středu v Infocentru "Zatím bez problémů", "ťuky, ťuky na dřevo"
Podle zápisu na tunelblanka.cz, se zatím převážně dobírají tunely na plný profil, a v levé kalotě JTT se vyrazily tři nové metry.
Už je o tom i článek
http://www.metrostav.cz/cz/aktuality/ak … il?id=1874
Podle zápisu na tunelblanka.cz, se zatím převážně dobírají tunely na plný profil, a v levé kalotě JTT se vyrazily tři nové metry.
vyrazily se sice jen tři metry,ale hlavní je,že už se začalo razit.už bylo na čase
něco málo o Výdechu nad Královskou oborou
http://www.praha7.cz/8953_Vystavba-vetr … kou-oborou
dle úvodní stránky www.tunelblanka.cz urazily za tento týden v JTT 15 m. zbývá 1006 m na Letnou
aktuální číslo novin Metrostavu nabízí fotoreportáž o izolování tunelu
http://www.metrostav.cz/pdf/noviny/072009.pdf
info z časopisu Tunel - nouzový záliv, jehož ražba byla příčinou loňského propadu, se vybuduje až ve skále za Šlechtovou restaurací.
nastala malá změna:
třípruh v JTT od Letné se zkrátil o +- 121 metrů....
Což je mi divné, neboť profil třípruhu přímo souvisel s návrhem vzduchotechniky, končil u větrné štoly. Jak tam tedy ten vzduch protlačí v potřebných parametrech?
http://www.tunelblanka.cz/images/sekceb/ostgraf/4.jpg
končilo to dříve u té poslední "štoly" a nyní bude třípruh končit u té prostřední...
- tak opravdu se změnilo umístění zálivů, původně měli být od sebe vzdáleny 500m ale nyní to bude více
(česká norma to nedovoluje ale obešlo se to přes evropkou normu)
- kalota je nyní rozčleněna vertikálně (svisle) na 2 části, nejdříve se vyrazí jedna a pak druhá část...
protiražba by,dle novin metrostavu, začít koncem července ( stránka č.5 - návštěva Béma v tunelu )
http://www.metrostav.cz/pdf/noviny/11122009.pdf
Konkrétně 21. 7. Ale víme jak to s datumem vypadalo při obnově ražeb z Troje...
Ražba STT zřejmě zase o kousek postoupila. Ve Stromovce posunuli ohradu před Šlechtovkou, takže se kolem ní už nedá procházet. V dolní části Stromovky naproti Šlechtovce už kromě chybějící vzrostlé trávy a "bezpečnostní" ohrady propady a prováděné injektáže už nic nepřipomíná.
dle aktuálních informací snad 7 dní do protiražby...
vzduchotechnická šachta Nad Královskou oborou:
dle mého odhadu bych typoval podle fotky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
by mohli být na 8-10 metrech z celkových 39metrů
STT je již pár metrů za Šlechtovou restaurací...
STT je již pár metrů za Šlechtovou restaurací...
Tak to si památkáři napůl oddychli. Teď ještě JTT
Do konce ražby zbývá
v severním tunelu: 748m
v jižním tunelu: 864m
Podľa posledného postupu prác vychádza rýchlosť razenia v STT cca. 1,3 metra/deň z Tróje a 2,6 metra/deň z Letnej. Čiže 748m by týmto tempom trvalo 191 dní, čiže do cca 24.02.2010. Ak by sa razilo na oboch koncoch 2,6 metrov/deň, tak by costávalo 143 dní, čiže do 07.01.2010.
Samozrejme teória za účelom simulácie. Číslo 748 som neoveroval.
Program zahájil v Informačním centru Městského okruhu na Letné radní hl. m. Prahy pro oblast dopravy Radovan Šteiner. Připomněl význam Městského okruhu - tedy vnitřního silničního okruhu - pro řešení dopravní situace v Praze i jednotlivé etapy jeho výstavby: "Dohodli jsme se s vedením stavby tunelového komplexu Blanka, že do Vánoc letošního roku dojde k propojení obou konců tunelu. Bude to takový vánoční dárek obyvatelům i návštěvníkům hlavního města," řekl radní Šteiner. Potvrdil to i ředitel projektantské a konzultační společnosti SATRA Ludvík Šajtar s tím, že zbývá prorazit 550 metrů, razičské práce postupují rychlostí tři metry za den, a to z obou směrů.
Celé znění na tunelblanka.cz
Nechci být "hnidopich", ale 550m do konce ražby si asi spletli tunel ne?
Program zahájil v Informačním centru Městského okruhu na Letné radní hl. m. Prahy pro oblast dopravy Radovan Šteiner. Připomněl význam Městského okruhu - tedy vnitřního silničního okruhu - pro řešení dopravní situace v Praze i jednotlivé etapy jeho výstavby: "Dohodli jsme se s vedením stavby tunelového komplexu Blanka, že do Vánoc letošního roku dojde k propojení obou konců tunelu. Bude to takový vánoční dárek obyvatelům i návštěvníkům hlavního města," řekl radní Šteiner. Potvrdil to i ředitel projektantské a konzultační společnosti SATRA Ludvík Šajtar s tím, že zbývá prorazit 550 metrů, razičské práce postupují rychlostí tři metry za den, a to z obou směrů.
Celé znění na tunelblanka.cz
Nechci být "hnidopich", ale 550m do konce ražby si asi spletli tunel ne?
Asi trošku pro novináře "zaokrouhlení", ale né o moc. K 27.8. počitadlo 714m, za 23 dní po 6m za den je 138m a zůstane jen 576m.
K dnešní půlnoci zbývalo na kalotě STT 562,7 m...
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Ražený tunel Královská obora
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.255 s, vykonaných příkazů: 48.