76

Re: Harmonogram a tempo práce

Hrozí, Strahovský tunel není součástí Blanky, ten jde z jiných peněz...

Thumbs up Thumbs down

77

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

Hrozí, Strahovský tunel není součástí Blanky, ten jde z jiných peněz...

To mi nedošlo, sorry.

Thumbs up Thumbs down

78

Re: Harmonogram a tempo práce

tak to mi taky nedošlo, kam až je vlasttně SAT2B a odkud už je to blanka?

Thumbs up Thumbs down

79

Re: Harmonogram a tempo práce

cca v úrovni nyní bourané západní stěny jámy Myslbekova

hranice je vyznačena např.
http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … a-0907.jpg

80

Re: Harmonogram a tempo práce

kasme napsal:

cca v úrovni nyní bourané západní stěny jámy Myslbekova

hranice je vyznačena např.
http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … a-0907.jpg

Asi jsem se ještě neprobudil, ale ať koukám jak koukám, žádnou hranici na tom plánku nevidím. Kdo ji najde?

Thumbs up Thumbs down

81

Re: Harmonogram a tempo práce

Jeď očima po severní stěně STT v místech TGC1 - v jámě Myslbekova. Nemůžeš to minout.

Thumbs up Thumbs down

82

Re: Harmonogram a tempo práce

S_M_Lomoz napsal:

Jeď očima po severní stěně STT v místech TGC1 - v jámě Myslbekova. Nemůžeš to minout.

Pravda, kdo ví kde hledat, nemá problém. big_smile

Thumbs up Thumbs down

83

Re: Harmonogram a tempo práce

jj super díky, to to osvětlilo poměrně dost, já vím že od začátku se to nazývá SAT2B, ale vždycky jsem tak nějak tiše předpokládal, že vzhledem k tomu, že to tam nejde napovrch tak je to proste blanka a hotovo :-) ale pravda je že až po sem to bylo jasný odzačátku a tady byl myslím zlom která z těch propadenejch ženskejch to bude

Thumbs up Thumbs down

84

Re: Harmonogram a tempo práce

z vlákna Brusnice na českých dálnicích...

Dr.Fe1 napsal:
kasme napsal:

přes jámu by měla být přeložka vedle té stávající trasy smile
a času je dost smile do zprovoznění zbývá 713 dnů smile

Dle mých informací z Metrostavu má jít na stavbu Blanky letos namísto plánovaných 8 mld pouze polovina tj. 4 mld, takže bůhví jak to bude s tím dokončením.  wink   Definitivně se má rozhodnout během prvního čtvrtletí tohoto roku.

Marooned17 napsal:

Pro začátek se odpískala rekonstrukce vozovky Milady Horákové mezi Letenským nám a Spartou. Dělat se to bude asi až po dokončení Blanky.

85

Re: Harmonogram a tempo práce

v souvislosti s dokončením ražeb pod Letnou se objevily i v médiích informace o menším přísunu peněz a posunutí termínu zprovoznění o několik měsíců...

uvidíme jestli bude někde něco konkrétnějšího smile

86

Re: Harmonogram a tempo práce

Metrostav nedávno ústy p. Poláka říkal, že události v tunelu Brusnice (a předtím pod Stromovkou) nezpůsobí oddálení dokončení stavby. V novinách se též psalo, že za nedodržení termínu by se platilo velmi tučné penále...
Takže když se udělá zdržovačka ze strany objednatele, penále se platit nebude, ať už by technické zdržení vzniklo nebo ne.

Thumbs up Thumbs down

87

Re: Harmonogram a tempo práce

Ozývá se leccos. Na ČT24 se z úst p. Padevěta ozval například termín "přelom let 2013/14".

Thumbs up Thumbs down

88

Re: Harmonogram a tempo práce

V souvislosti s omezením financí se zpracovává nový harmonogram na termín zprovoznění 03/2014 :-(

Thumbs up Thumbs down

89

Re: Harmonogram a tempo práce

To tu stavbu musí ale o hodně podražit. 2 roky zpoždění, jsem se těšil,že příští rok bude hotovo

90

Re: Harmonogram a tempo práce

S_M_Lomoz napsal:

Ozývá se leccos. Na ČT24 se z úst p. Padevěta ozval například termín "přelom let 2013/14".

To je snad nesmysl... Jestli koalice na radnici vyvolala takové protesty jaké vyvolala, tak tohle by už snad bylo na defenestraci...

Thumbs up Thumbs down

91

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

V souvislosti s omezením financí se zpracovává nový harmonogram na termín zprovoznění 03/2014 :-(

Na magistrátní stránce tunelu Blanka která textem zrovna moc aktuální není (zprovoznění je předpokládáno v roce 2011) je ke stažení dokument "Materiál k návrhu na sumarizaci vyvolaných investičních nákladů souboru staveb Městského okruhu Blanka" z 1.3.2011 ve kterém stojí:

...předpokladu financování výstavby v jednotlivých letech výstavby do jejího zprovoznění v I.Q2014, dle aktualizovaného harmonogramu postupu výstavby zpracovaného MTS D2 v 01.2011...

Thumbs up Thumbs down

92

Re: Harmonogram a tempo práce

http://www.praha6.cz/otazky/list.php?IDx=5212

Dobrý den,

rád bych se zeptal, jestli současné práce na ulici Svatovítská jsou pouhými nutnými úpravami pro přeložku TT na nový most, nebo již zahájení kdysi ohlášené rekonstrukce této ulice. Plánuje se ještě vůbec její celková rekonstrukce? Případně v jakém rozsahu (vozovky/chodníky/TT/zastávky/..) a kdy na ni přijde řada?

Předem děkuji, Petr Procházka

Vážený pane Procházko,

současné práce na Svatovítské třídě souvisejí s finálními pracemi na přemostění tělesa Českých drah – v cílové šíři.
S celkovou rekonstrukcí Svatovítské třídy (komunikace + tram. těleso) se samozřejmě i nadále počítá, tyto práce jsou ale časově směrovány ke konci výstavby Městského okruhu v severozápadním segmentu. Vozovka Svatovítské třídy bude mít živičný povrch, tramvajové těleso bude částečně odhlučněné, dnešní zastávky na Vítězném náměstí budou posunuty blíže ke křižovatce s ul. Kafkova.
Bohužel, tím, že hlavní město (investor staveb) rezignovalo na dokončení Městského okruhu v dříve oznámených termínech, posouvají se i termíny realizace jednotlivých stavebních etap.
Městská část je nespokojená s prodlužováním této zásadní stavby, není ale investorem, ani stavebníkem Městského okruhu a musí vzít na vědomí, že rychlost výstavby v příštích letech závisí především na přidělených prostředcích z rozpočtu hlavního města.


S pozdravem

Ing. René Pekárek CSc.
zástupce starostky

Thumbs up Thumbs down

93

Re: Harmonogram a tempo práce

Stavba TGC1 má údajně skluz už 60 dní...a přesto tam žádný velký pohyb vidět není

Thumbs up Thumbs down

94

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

Stavba TGC1 má údajně skluz už 60 dní...a přesto tam žádný velký pohyb vidět není

Peníze?

Thumbs up Thumbs down

95

Re: Harmonogram a tempo práce

Zpoždění ražby tunelů.

Thumbs up Thumbs down

96 Naposledy upravil: AGa.. (20.12. 2011 12.00)

Re: Harmonogram a tempo práce

a začínáme šetřit...

Kontrolní den č. 1 p. primátora na stavbu MO Blanka dne 13.12.2011:
Správce stavby seznámil účastníky KD se závěry KD p. primátora, na kterém byly projednány
tyto vyvolané investice stavby MO Blanka:
- Úprava ploch před nádražím Dejvice 2 mil. Kč
- Výdechový objekt v ul. Nad Octárnou 5 mil. Kč
- Cyklopožadavky 0
- Zprovoznění Patočkovy ulice 29 mil. Kč
- Letenské nám. 70 mil. Kč
- Výdech Královská obora 5 mil. Kč
- Zakrytí povrchového úseku Troja 55 mil. Kč
- Povltavská – Pod Lisem – Trojská 20 mil. Kč
- Podchod pod železniční tratí Holešovice 41 mil. Kč
- Úprava křižovatky Pelc Tyrolka 20 mil. Kč
- Protihluková opatření Holešovičky 86 mil. Kč

K tomuto předloženému souhrnu vyvolaných investic vedení MHMP rozhodlo:
- Letenské nám. – rekonstrukce nebude provedena
- Nová zastávka Korunovační – nebude provedeno
- Zakrytí povrchového úseku Troja – nebude provedeno
- Povltavská – Pod Lisem – Trojská – nebude provedeno
- Podchod pod železniční tratí Holešovice – nebude provedeno
- Úprava křižovatky Pelc Tyrolka – nebude provedeno

Úpravy povrchů tunelových částí:
Vedení MHMP zrušilo žulové obklady na vjezdových a výjezdových rampách stavby 0079 a
0080.

Ul. Pod Lisem – Trojská a kruhový objezd:
Na základě včerejšího KD p. primátora se křižovatka ul. Pod Lisem – Trojská nebude
realizovat.

Podchod pro pěší pod Nádražím Holešovice:
Na základě včerejšího KD p. primátora nebude podchod realizován, doprava z centra na
Trojský most bude vedena jedním jízdním pruhem pod podjezdem trati ČD a zbylá část
druhého jízdního pruhu bude vyhrazena pro chodník, cyklostezku a přeložku kabelů pro
Trojský most.

Zahloubení povrchové trasy úseku Trojský most – most Barikádníků:
Na základě včerejšího KD p. primátora nebude realizováno. Bude vyprojektováno dle ZDS.

Výdech Královská obora:
Bude proveden jako betonový. Otázka barevnosti betonu bude dále řešena.

Letenská pláň – def. úpravy:
Letenská pláň bude v definitivním stavu vyprojektována dle ZDS.

Výdechový objekt Octárna:
Na základě rozhodnutí Rady MHMP byl objekt navýšen o 10 m na stávajících
23 – 25 m. K uvedení MO Blanka do provozu bude proveden pouze betonový výdech, následné výtvarné ztvárnění bude řešeno dodatečně.

...

S většinou se dá celkem souhlasit, až na ten zrušený podchod pod nádražím Holešovice. To bude pěkná čuňárna a dopravní špunt.

Thumbs up +4 Thumbs down

97

Re: Harmonogram a tempo práce

+ škoda těch obkladů (nemuseli být zrovna žulové), protože jak se něco nedodělá dnes, už na to nikdy nikdo nešáhne, viz třeba stanice metra ČM.

Thumbs up Thumbs down

98

Re: Harmonogram a tempo práce

a travnik na Hradcanske taky asi jen tak nebude ...

Thumbs up Thumbs down

99

Re: Harmonogram a tempo práce

Na druhou stranu, zrušili ten odpornej baldachýn na Letný. Subjektivně - takovej hnus se snad ani v posledních deseti letech v Praze nepostavil.

A co vidím jako pozitivum - ani slovem není zmíněno rušení kachlíků na stěnách tunelů.

Thumbs up Thumbs down

100

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

...

S většinou se dá celkem souhlasit, až na ten zrušený podchod pod nádražím Holešovice. To bude pěkná čuňárna a dopravní špunt.

taky jsem si říkal, že je to škoda, ale obě větve směřující na křižovatku jsou jednopruhové, pokud dobře koukám (mapa), Partyzánská se rozšiřuje až těsně před křižovatkou. Ti co byli v dvoupruhové části se holt poskládají, ale na delší zelenou se to bude chovat jednopruhově.
Tohle řešení se podobá Českobrodská x Pod Táborem směrem ven z centra.

Thumbs up Thumbs down